בן סבר הוספה למעקב

מנהל קרייאיטיב

כתבות אחרונות

 
מימין : ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס

ענבר-מרחב זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה

על התקציב, בהיקף 5 מיליון שקל לשנה, התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ולעומק התודעה

 

 

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2019
אייל גולן / צילום: יחצ

זמרים ישראלים בקמפיין פרו-בונו להגברת המודעות למחלת ה-ALS

בקמפיין שמעלה משרד הפרסום ענבר-מרחב G עבור עמותת ישראליס ישתתפו עידן עמדי, אייל גולן, עילי בוטנר, עידן רייכל, עברי לידר, אברהם טל, קרולינה, אריק ברמן, נתן גושן, נדב גדג', נורית גלרון, אלון אולארצ'יק ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2017
אור גלייכר / צילום: איל יצהר
מינוי בכירים | לפני כולם

מינוי נוסף בענבר-מרחב: אור גלייכר יכהן כמנכ"ל משותף

זאת לצד בן סבר ■ גלייכר שימש ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל אסטרטגיה באדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2015
קמפיין דיסקונט/ צילום:יחצ

פרסום אותנטי: בכירים בענף מסבירים איך עושים את זה נכון

מפרסמים רבים רוצים להיות אותנטיים ואמיתיים, אבל רק מעטים מצליחים באמת להעביר את התחושה הזאת לצרכנים ■ פרסומאים בכיריחם מסבירים איך לייצר דיאלוג אותנטי ולא מתיימר עם הצרכן החדש

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2015
קמפיין נורופן / צילום: גבע טלמור

קמפיין החודש של מאי: להקת הבנים של נורופן

איך אפשר לדבר עם נערות על כאבי מחזור בלי לגרום להן להירתע? ■ עם האתגר הזה יצאו לדרך משרד הפרסום ענבר-מרחב וחברת רקיט בנקיזר ■ התוצאה: קליפ ויראלי של להקת בנים עם שיר שלא הותיר אף אחד אדיש

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2015
בן סבר/ צילום: עינת לברון

בן סבר מצטרף כמנהל קריאייטיב ראשי לענבר-מרחב G

סבר יחליף את רובי ניסן ויקבל מניות בהדרגה, אך לא צפוי להפוך לשותף שווה לשאר בעלי המניות במשרד

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 28.08.2014

בן סבר מצטרף כסמנכ"ל קריאייטיב לגליקמן-נטלר-סמסונוב

‎‎סבר מגיע ממשרד הפרסום פובליסיס ישראל, שם שימש כסמנכ"ל קריאייטיב‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 13.03.2013

בן סבר ואמיר הספרי מונו לסמנכ"לי קריאייטיב בגלר-נסיס

המינוי הוא חלק מרה-ארגון שעורך ארי מלמוד, המנכ"ל החדש של משרד הפרסום

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.08.2012

"ברוב משרדי הפרסום בארץ הקריאייטיב סביר פלוס"

הזוכים הגדולים של "קקטוס הזהב" המריאו אתמול לפסטיבל הפרסום בקאן ■ בראיון מיוחד לקראת התחרות חושפים טל ריבן, מנהל הקרייאיטיב באדלר-חומסקי, ובן סבר, מקבילו ביורו ישראל, את המנוע הקריאטיבי של ענף הפרסום בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2012
צרו איתנו קשר *5988