דוח אמון
2019

בני נוער בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
סקר: 74% מבני-הנוער פעילים ברשתות חברתיות
עפ"י הסקר שפרסמה ICQ, כ-28% מהפעילים ברשתות חברתיות העידו כי הם משתמשים באפליקציות הצ'אט שברשתות, ואילו 53% הצהירו כי הם מעדיפים את תוכנות המסרים המידיים
  
 
ברק אובמה לתלמידים: היזהרו מהעלאת תכנים אישיים בפייסבוק
נשיא ארה"ב הזהיר בני-נוער מפני העלאת תכנים אישיים ברשתות החברתיות, ואמר כי הדבר עלול לחזור לרדוף אותם בשלב מאוחר יותר בחייהם - למשל כשיחפשו עבודה
  
 
בדיקת "גלובס": כמה עולה ללמוד ג'ודו, טניס, היפ-הופ וכדור-יד
כשחמישית מהילדים סובלים מהשמנת יתר, חוגי ספורט ותנועה הם בגדר הכרח ■ הפעילות הגופנית היא הדרך האולטימטיבית לגילוי מוקדם של בעיות מוטוריות, לקויות אורתופדיות ובעיות יציבה
  
 
מועצת הכבלים והלוויין הורתה ל-yes לסווג מחדש את הסדרה "דני הוליווד"
דורשת לשנות את סיווג התוכנית מכזו שאינה מתאימה לצפיית ילדים בגילאי 8 ומטה ל"בלתי מתאימה לצפייה לגילאי 14 ומטה" - זאת בעקבות סצנות של שימוש בסמים, אלימות ואלימות מינית
  
 
דרור פויר / איור: גיל ג'יבלי
דרור פויר
לשלם זה לא חילול הקודש
בעוד האתרים לבני-נוער ולמבוגרים לא מפצחים את הקוד, המונה הווירטואלי דופק
הרבה זמן לא שמענו על העולמות הווירטואליים. עד לפני משהו כמו שנה, אי אפשר היה לפתוח את מדורי הטכנולוגיה ולא להיתקל בידיעות, מאמרים ...המשך
  
 
אין צ'ק לילדות - וההורים משלמים את המחיר
מצוידים במזומנים ובכרטיסי אשראי הם חורשים את הקניונים, בוחנים כל פריט במשך שעות, קובעים איזה טרנד ישרוד ולא מוותרים על המותגים המובילים ■ בקושי בני 13-12 - הילדים של היום עושים לכולם בית-ספר
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הספרייה ממציאה עצמה מחדש
עמדות אינטרנט וקונסולות משחקים - כך מחזרות הספריות של היום אחר בני-הנוער
פעם, לפני שנים רבות (משהו כמו 10 שנים...) היו הספריות הציבוריות בארה"ב מקור עיקרי לחיפוש מידע, להחלפת ספרים, ולקריאה של כתבי עת שי...המשך
  
 
קוקה-קולה תשקיע 15 מיליון שקל בכפר הנוער באכזיב
בכירים בחברה העולמית שוקלים להעתיק את הקונספט של כפר הנוער הישראלי למקומות נוספים בעולם
  
 
בני-הנוער מהדקים חגורה: מנסים לחסוך בהוצאות המשפחה ומחפשים עבודה יותר מתמיד
מחקר Treport החמישי, בשיתוף ZooZoo ייעוץ שיווקי, מכון "מדגם" ו"גלובס", מתמקד הפעם בהשפעות המשבר הכלכלי על הנוער הישראלי - ומגלה כי הם כבר מרגישים שינוי בסל הקניות ומשנים את הרגלי הבילוי
  
 
מרכז שניידר יוצא בקמפיין הסברה להתמודדות עם דיכאון בקרב ילדים ובני-נוער
הקמפיין, שבוצע בהתנדבות ע"י משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כולל תשדירי שירות בטלוויזיה, מודעות בעיתונות המודפסת וקמפיין אינטראקטיבי באמצעות סאצ'י אינטראקטיב
  
 
ערוץ yes stars ישראלי משיק לוח שידורים הכולל רצועת נוער חדשה
המהלך ילווה בפעילות שיווקית נרחבת בהשקעה מדווחת של כ-3.5 מיליון שקל, כולל קמפיין שיעלה בטלוויזיה ובקולנוע ויתקשר את הסדרה "תיכון השיר שלנו" ; בנוסף יעלה הערוץ תוכנית חדשה של טל ברמן, "תרבות רעה"
  
 
דירוג המותגים השנתי - שוק החלב: תנובה מגדילה את הפער מול המתחרים
תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים ; גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007
  
 
דירוג המותגים השנתי - רשתות אופנה: בר רפאלי הזניקה את פוקס; קסטרו וזארה נחלשים
קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור ; פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר ; בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון
  
 
דירוג המותגים השנתי - מזון מהיר: בורגרס בר פורץ למקום השלישי, מקדונלד'ס נחלשת
ב-2008 כל המותגים המובילים בתחום המזון המהיר רשמו ירידה, לטובת חלופות זולות יותר כמו חומוס או פלאפל ; בורגרס בר מתברג גבוה אצל בני-הנוער ; ברגר קינג ודומינו'ס פיצה מתחזקים בקרב המבוגרים
  
 
סקר ZooZoo ו"גלובס": בני-הנוער מעדיפים "הישרדות" על "האח הגדול", וואלה על פייסבוק ואסם על עלית
"האח הגדול" בראש טבלת התוכניות שאין לפספס בתקופה זו, עם 20% מכלל הנשאלים - אך לעומת 49% ל"הישרדות" בסקר הקודם ; להורדת הסקר המלא
  
 
ארה"ב: 75% מבני הנוער נופלים קורבן לבריונות מקוונת ושומרים על כך בסוד
כך מגלה מחקר שנערך לאחרונה במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת UCLA שבלוס אנג'לס
  
 

<    12345678910   

   נמצאו 160 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 10