זאת בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ מועדון iteen מיועד לבני 13-18 ויפעל באמצעות אפליקציה אליה נרשמים החברים
שיתוף סרטונים מיניים מביא להרשעה פלילית - גם אם הנאשם הוא קטין
בזמן שמקביליהם בעולם עסוקים בבחינות הבגרות, הם יוצאים למסעות שופינג מטורפים ונוסעים במכוניות פאר ■ סדרה חדשה מראה כיצד נראים חייהם של כמה מבני הנוער העשירים בעולם, שנולדו עם כפית של זהב בפה - ולא מתביישים להשוויץ בכך
סוכנות הפרסום והתוכן לנוער ולצעירים מקימה מחלקה בראשות חאדר אבו-סייף ■ 30% מכלל בני-הנוער הישראלים הם ערבים
עפ"י מחקר שפרסמה eBay ישראל, 85% מבני-הנוער קונים אונליין לפחות פעמיים בחודש ■ 53% מבני-הנוער קודם רואים את המוצר בחנות ואחר-כך קונים אותו ברשת
8 תלמידי תיכון, בני 16 עד 17, הקימו את הסטארט-אפ R-M שמוביל מיזם ששמו Jib Job
בהערצה לא מבוקרת יש סכנות של היגררות למעשים לא רצויים, של ניצול ושל ביטול עצמי ■ יש דרך להימנע מכל אלה
הם בקושי בני 20 - וכבר בדרך למיליון הראשון ■ "אני לא ילד פלא, לא מחונן ואפילו לא כזה חכם", אומר אחד מהם, "בסך-הכול החלטתי להשקיע בזה כפי שמשקיעים בכדורגל. בעבודה קשה אפשר להגיע להכול" ■ פרויקט מיוחד של מגזין G
משמעות התיקונים הרגולטוריים: השחקנים הבולטים בשוק יצטרכו להפיק 7% מתוכני המקור לגילאי 14-18, אחרת המועצה לא תכיר בתוכן
סימני השאלה בנוגע לערכים שסופגים בני הנוער במסעות: האם הישראליות התמכרה יתר על המידה לנרטיב הקורבן כהצדקה לעצם קיומנו?
סקר שנערך עבור "ראש אחד" בקרב בני נוער: הווידיאו חלש בסמארטפון, אבל זה לא מונע מיו-טיוב לככב במחשב; מאקו מדורג גבוה אצל הבנות, אך נמוך בהרבה בקרב הבנים; ו-ynet פופולרי יותר אצל בני 12-14 מאשר בקרב בני 16-17 ■ לידיעת המפרסמים
חקיקה חדשה עלולה להגביל את הגישה של צעירים מתחת לגיל 16 לרשתות חברתיות ואף למנועי חיפוש ■ "הרבה אנשים בהלם מהמהלך הזה, כי הוא מנוגד לחלוטין לדרך שבה העולם עובד בימים אלה"
שני סקרים מציגים את התחזקות כוח הקנייה הצעיר בארץ: יותר ממחצית מבני הנוער עובדים, מקבלים מאות שקלים כדמי כיס, 70% מהם מבצעים רכישות באינטרנט, ורובם מעורבים במערך הקניות המשפחתי
ערוץ הילדים הגזים בגדול. ילדים לא אמורים לעסוק בסוגיות של יחסי מין
על רקע פרשת הבשר המעובד, סקר ערוץ ניקלודיאון ו"גלובס" מציג נתונים מעודדים: הנוער הישראלי מודע ברובו לערכים התזונתיים הנמוכים של נקניקיות ודומיהן ■ היכן הבעיה? בזמינות של מוצרי בשר מעובד בבית
במרכזי עמותת יוניסטרים עוזרים לבני נוער מהפריפריה להתוודע לתחום היזמות ולממש את הפוטנציאל הטמון בהם ■ במסגרת שיתוף-פעולה עם קבוצת ההשקעות בסדנו יושק בקרוב מרכז יזמות למגזר החרדי בירושלים
אינסטגרם (Instagram)גבינותחיסון לקורונהיזמותילדיםמוצרי חלבנגיף הקורונהסידןקריירהרשתות חברתיות