ברוקנר נטע יער בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
יורם לוי במו"מ להצטרף כשותף בברוקנר-נטע-יער
אם המהלך ייצא לפועל, לוי יהפוך לשותף מלא של טל ברוקנר ועופר יער ■ במקביל מתנהל מו"מ על כניסתו של לוי כשותף במשרד הפרסום LEAD
  
 
מכרז הפרסום של קניוני עזריאלי: מקאן וברוקנר פורשים
ההערכות הן כי המשרדים שלקחו חלק במכרז סבורים כי מדובר בתקציב הנושא רווח נמוך ■ תקציב הפרסום ב-2012 עמד על 3.2 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
מסתמן: תקציב יו-בנק יעבור לברוקנר-נטע-יער
תקציב הפרסום של יו-בנק מטופל מאז 2006 בפרסום דחף, והיקפו ב-3 השנים האחרונות היה במצטבר כמיליון דולר במחירי מחירון
  
 
תקציב הפרסום של ביטוח הפניקס יוצא למכרז
על התקציב מתמודדים אדלר-חומסקי, ברוקנר-נטע-יער וענבר-מרחב-ניסן, שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2012 פרסמה הפניקס ב-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
פרטנר הודיעה למשרד הפרסום JWT על הפסקת ההתקשרות
חברת הסלולר ‎‎קיימה פגישות עם משרדי הפרסום מקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי ■ ייתכן כי גם ‏ברוקנר-נטע-יער ייפלט ממערך הפרסום של החברה
  
 
תקציב Twenty for Seven יטופל בברוקנר-נטע-יער
עד עתה לא פעלה רשת Twenty for Seven באמצעות משרד פרסום כלשהו
  
 
אדלר, ברוקנר וגיתם יתמודדו על תקציב הפרסום של טמבור
בשנת 2011 פרסמה חברת טמבור בהיקף של 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב רולדין
היקף הפרסום של רולדין ב-2011 עמד על 1.3 מיליון דולר במחיר מחירון ■ תקציב רולדין טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום זרמון-גולדמן
  
 
תקציב הפרסום של רשת סטימצקי ב-6 מיליון שקל יוצא למכרז
ל"גלובס" נודע, כי על התקציב צפויים להתמודד גיתם, ברוקנר, באומן, אדלר וגם שלמור שמחזיק בתקציב
  
 
מדד יפעת בקרת פרסום למחצית 2011: משרדי הפרסום הגדולים נחלשים
במחצית הראשונה של 2011‎‎ משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו
  
 
אחרי החלפת משרדי הפרסום: שפה תקשורתית חדשה לפרטנר
על המהלך הופקד משרד הפרסום ברוקנר-יער-נטע ■ השפה החדשה מתבססת על עבודות של אמנים ממגוון תחומים מכל העולם, תחת הקונספט "Enjoy the smartlife"
  
 
תקציב הפרסום של נציגות סמסונג בישראל עובר לגלר-נסיס
נציגות החברה בישראל עוסקת בטיפול בסמסונג כמותג מטריה ■ התקציב עבר מברוקנר-נטע
  
 
JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער זכו בתקציב פרטנר
יתחלקו בתקציב פרטנר, שעמד ב-2010 כ-65 מיליון שקל, לאחר שגברו במכרז על יהושע, גליקמן וגלר ■ המשרדים החדשים יחליפו את שלמור וראובני שעזבו לאחר טלטלה מתוקשרת ‏
  
 
תקציב הפרסום של המותג "כיף" עובר לברוקנר-נטע-יער
‎‎ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון‏
  
 
סנו מעבירה תקציבי פרסום מיורו ת"א לגליקמן ולדרורי
כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה
  
 
תקציב הפרסום של גוטקס עובר לברוקנר-נטע-יער
התקציב טופל בשנה האחרונה בידי יהושע TBWA ■ חברת בגדי-הים תצא בקרוב לתהליך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל
  
 

   123    >

   נמצאו 48 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988