גיאוקרטוגרפיה

גיאוקרטוגרפיה הינה מכון מחקר ייחודי, המכוון תפיסתית להעניק ללקוח ייעוץ ופתרונות מקיפים וכוללים, בהתאמה פרטנית, תוך שימוש בכלי מחקר מתקדמים ובלתי שגרתיים.גיאוקרטוגרפיה פועלת במספר תחומי מחקר העושים שימוש משולב בהם אסטרטגיה, מחקרי שיווק, חברה ודעת קהל, בדיקות היתכנות ופוטנציאל שוק, מערכות מידע ופתרונות עתירי מידע ובתחומי האסטרטגיה של מידע בגופים חברתיים פוליטיים ומסחריים, יישום מערכות מידע גיאוגרפיות, מודלים ממוחשבים בחקר המרחב העירוני, האזורי והארצי, וכן חישובי פוטנציאל כלכלי-מסחרי. לחברה מרכז לוגיסטי האחראי על ביצוע המחקרים בכל מכלול הטכניקות הכולל סקרים טלפוניים באמצעות מערכת ממוחשבת מתקדמת, ראיונות פנים אל פנים, סקרים באינטרנט, תצפיות, קבוצות מיקוד, ראיונות עומק פרטניים וסימולציית לקוחות. נשיא ויו"ר פרופ' אבי דגני והמנכ"ל ד"ר רינה דגני.

כתבות אחרונות

 
סטטיק בקמפיין של פרטנר / צילום: מתוך יוטיוב

הישירות, ההומור, ניפוץ הצלחות וההשקעה הכספית השתלמו לפרטנר ולסטטיק

חלק מהקמפיינים שעלו לאחרונה לאוויר היו מושקעים מאוד מבחינה כספית אולם נחוו כרעש לבן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בדלתא מציגים קמפיין נועז יחסית, שמצליח בזכות החן והקסם האישי של לי בירן

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2022
דיוויד שווימר בקמפיין מיטב / צילום: צילום מסך

עם כאלו חברים: ההשקעה בדיוויד שווימר השתלמה למיטב דש

השקעה מאסיבית במדיה ותוספת יח"צ בעקבות השימוש בדמותו של רוס מ"חברים" השתלמו לבית ההשקעות מיטב SA - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות קליפ מושקע וצבעוני, קרן פלס ועומר אדם משיגים תוצאות ממוצעות לאופטיקנה

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2022
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

לקראת פסח: שופרסל וסופר-פארם בולטות בין הרשתות שמשווקות מזון ומתנות

הגעגועים של הישראלים לנתב"ג עזרו לקמפיין החדש של ג'יימס ריצ'רדסון לבלוט בהפסקת הפרסומות למרות השקעה נמוכה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיעורי האהדה הגבוהים לפרסומת של ביטוח 9 מעידים כי הקהל התרגל לקו החדש של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2022
רותם סלע ורון קאופמן בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

היקף ההשקעה אינו ערובה להצלחת הקמפיין, אלא הנוכחות הקבועה בהפסקת הפרסומות

נועה קירל תופסת שני מקומות מבין עשרת המובילים השבוע עם סופר-פארם ו-yes • בנק דיסקונט שומר על מקומו בצמרת הטבלה עם מסרים מהודקים • והקמפיין המושקע מכולם של שופרסל לקראת הפסח, בהיקף של 1.6 מיליון שקל, הגיע למקום החמישי

מיכל רז-חיימוביץ' 07.04.2022
פרסום יס / צילום: צילומ מסך מתוך הפרסומות

למרות ההשקעה בפרסומות לפסח, הצופים זוכרים בעיקר את הקמפיינים הקבועים

ריבוי המסרים בקמפיין הכפול של שופרסל עומד בעוכריה של הרשת - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הנוכחות הקבועה של דיסקונט במדיה והשפה הפרסומית המהודקת מזניקים את הבנק לראש הטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2022
ניקי גולדשטיין בקמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

שופרסל השקיעה בטאלנטים, במדיה ובמסר השיווקי, אבל התוצאה לא מספקת את הסחורה

הרצון לבלוט ולהתחכם עומד בעוכרי רשת המזון הגדולה בישראל - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין הטלוויזיוני של רותם סלע ודיסקונט נעטף באלמנטים נוספים במדיות אחרות שמסייעים למיקומו הגבוה בתודעת הצופים

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2022
נועה קירל בקמפיין yes

עם השקעה כספית גבוהה, נועה קירל ו-yes משיגות זכירות אך בינתיים לא מספיק אהדה

למרות ההפקה המהוקצעת, ההומור והחן של הזמרת הצעירה, עדיין לא נרשמת הצלחה כמו בפרסומות הקודמות של yes - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לקטגוריית הפיננסים המושקעת מצטרף השבוע גם הקמפיין של MAX

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2022
מכולות בנמל אשדוד / צילום: Shutterstock

מחירי הדירות לא עוצרים? משבר הנדל"ן הבא עשוי לבוא מכיוון אחר

עולם המרכזים הלוגיסטיים נהנה בשנים האחרונות מפריחה - אך נראה כי המענה התכנוני לוקה בחסר • על פי נתוני גיאוקרטוגרפיה, עד 2040 יחסרו בישראל כ־2.5 מיליון מ"ר שטחי אחסנה • "לרשויות התכנון עוד לא נפל האסימון; הן בפיגור של כמה שנים"

יובל ניסני 16.03.2022
עמוס תמם בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

לפעמים אפילו פרזנטור מוכר ואהוב, הפקה מושקעת והומור זה לא מספיק

הניסיון של בנק הפועלים להתחכם ולסנוט במתחרים יוצר פרסומת לא מבודלת מספיק שאינה מעוררת זכירות ואהדה גבוהה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • השינוי העדין בקו הפרסומי של ביטוח 9 מביא תוצאות

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2022
הקמפיין של חברת הביטוח הראל / צילום: צילום מסך

מהחסויות לפרסומות: בחברת הביטוח הראל עושים טוויסט לשפה הוותיקה

בזכירות וגם באהדה אין פערים משמעותיים בין הקמפיינים של דיסקונט, לאומי, מזרחי טפחות ובנק יהב - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של איקאה מוכיחה שהעולם שייך גם לקשישים

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2022
קמפיין בנק יהב / צילום: צילום מסך

בתוך המולת מסרים של הבנקים הגדולים, בנק יהב נכנס לברייק עם טוויסט גרוטסקי

שיעורי האהדה לקמפיינים של הבנקים דומים יחסית, אך מזרחי טפחות ממשיך להוביל בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • סטטיק ופרטנר מובילים באהדה, שלומית מלכה וקסטרו מתברגות בדירוג אך עם שיעורי זכירות נמוכים

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2022
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

גם פרטנר וגם מזרחי טפחות מתנגחים במתחרים. למה מותג הסלולר אהוד יותר?

לעומת הססגוניות וההומור בקמפיין של חברת הסלולר, בבנק בחרו לצאת עם פרסומת עגמומית ודימויים מדכאים, מה שלא תרם לאהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בסלקום מנסים את מזלם עם הפרזנטור החדש רן דנקר

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2022
משפחת אסייג בקמפיין רשת ויקטורי / צילום: צילום מסך

השבוע הוכיח שהמפורסם לכשעצמו לא מספיק כשהחיבור למותג לא מרגיש אמיתי

מספר גדול של מפורסמים כיכבו בפרסומות השבוע, אך לא כולם הצליחו לייצר זכירות ואהדה • שלום אסייג ניסה לשדר עממיות, אך מיצה את עצמו מהר • לעומת זאת, סטטיק עשה שימוש אותנטי באישיותו כדי להעביר מסר שיווקי - והנתונים בזכירות ובאהדה ממשיכים להיות גבוהים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2022
סטטיק בפרסומת לפרטנר / צילום: צילום מסך

פרטנר מתנגחת במתחרה, וזוכה לזכירות ואהדה. האם בזק תתעלם או שתייצר דו קרב מותגים?

הפרסומת בכיכובו של סטטיק מתברגת במקום גבוה כבר בשבוע הראשון באוויר, אך לא מצליחה לגבור על הזכירות של דיסקונט והאהדה לדור אלון, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בצל המחאה הציבורית נגד יוקר המחיה, אסם עולה בקמפיין לבמבה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2022
הקמפיין של יופלה / צילום: צילום מסך

הקאמבק של מותגים עם אישיות, בידול ושפה תקשורתית שלא כוללת רק דאחקות

רמזי ומיני רמזי בדור אלון, רותם סלע בדיסקונט וגם הצרפתייה של תנובה מוכיחים שאמירה מבודלת משיגה תוצאות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת החדשה של פרטנר, שמתנגחת ישירות בבזק, מחזירה את המותג לימים שהיה חדשני ובועט

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2022
טכנולוגיה המודרנית למדידה מדויקת של צפייה והאזנה (רייטינג) / צילום: Shutterstock, Allmy

אלו הטכנולוגיות החדשות שמאפשרות מדידת רייטינג בעידן הצפייה והאזנה במגוון רחב של פלטפורמות דיגיטליות

הרגלי הצפייה וההאזנה של צרכני התקשורת הולכים ומשתנים ללא היכר • "טביעת אצבע קולית" מאפשרת לדייק ולייעל את מדידת הרייטינג ותכנון המדיה, ולקבל נתונים שלא יכולנו לקבל בעבר

נתן סטולרו 23.01.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 692 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 44

צרו איתנו קשר *5988