גיאוקרטוגרפיה

גיאוקרטוגרפיה הינה מכון מחקר ייחודי, המכוון תפיסתית להעניק ללקוח ייעוץ ופתרונות מקיפים וכוללים, בהתאמה פרטנית, תוך שימוש בכלי מחקר מתקדמים ובלתי שגרתיים.גיאוקרטוגרפיה פועלת במספר תחומי מחקר העושים שימוש משולב בהם אסטרטגיה, מחקרי שיווק, חברה ודעת קהל, בדיקות היתכנות ופוטנציאל שוק, מערכות מידע ופתרונות עתירי מידע ובתחומי האסטרטגיה של מידע בגופים חברתיים פוליטיים ומסחריים, יישום מערכות מידע גיאוגרפיות, מודלים ממוחשבים בחקר המרחב העירוני, האזורי והארצי, וכן חישובי פוטנציאל כלכלי-מסחרי. לחברה מרכז לוגיסטי האחראי על ביצוע המחקרים בכל מכלול הטכניקות הכולל סקרים טלפוניים באמצעות מערכת ממוחשבת מתקדמת, ראיונות פנים אל פנים, סקרים באינטרנט, תצפיות, קבוצות מיקוד, ראיונות עומק פרטניים וסימולציית לקוחות. נשיא ויו"ר פרופ' אבי דגני והמנכ"ל ד"ר רינה דגני.

כתבות אחרונות

 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

זכות קדימה במעבר החצייה: הפרסומת של בנק מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר השבוע

הפרסומת של מזרחי טפחות מתמקמת במקום השלישי באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר עלתה במקור לפני חצי שנה ושייכת לטורנדו, והמושקעת ביותר שייכת זה השבוע השלישי ברציפות ל-free TV

גלית חתן 06.02.2025
ד''ר שקשוקה (בינו גבסו) בקמפיין בנק הפועלים / צילום: מסך

הבאנו ד"ר שקשוקה עליכם: הפרסומת של בנק הפועלים היא הזכורה ביותר השבוע

הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שתי פרסומות חדשות מתברגות במדד: פלאפון שמחברת שוב בין יהודה לוי לנועה קירל, ו־וולט שמנסה להטות את הכף ולעורר אהדה

גלית חתן 30.01.2025
קמפיין ביטוח 9 / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

פיצחו את הסיסמה: הפרסומת של ביטוח 9 היא הזכורה והאהובה ביותר

הקמפיין המתמשך עם אודי כגן מוכיח את עצמו עבור חברת הביטוח - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בנק הפועלים מתברג במקום השלישי בזכירות בלי להתאמץ להוכיח אנושיות אלא להפך, ו־free TV משקיעים את הסכום הגבוה ביותר

גלית חתן 23.01.2025
קמפיין ביטוח 9 / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

אודי כגן הוא פנצ'ר? ביטוח 9 שוב אחראית לפרסומת האהובה ביותר

במקום הראשון מבין הפרסומות הזכורות מתמקמת זו של בנק מזרחי טפחות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ומי המפרסם שהשקיע את הסכום הגבוה ביותר השבוע, וגם קיבל מכתב אזהרה מעו"ד?

גלית חתן 16.01.2025
מגי אזרזר וגל תורן בקמפיין בנק לאומי – הזכור ביותר ב-2024 / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

שני הבנקים שכבשו את צמרת דירוג הפרסומות השנתי, ומי משרד הפרסום המוביל?

דירוג הפרסומות השנתי של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מגלה: הפרסומת של ביטוח 9 האהובה ביותר, הפרסומת של בנק לאומי הזכורה ביותר ובנק מזרחי טפחות נכנס למדד הכי הרבה פעמים ב־2024 • משרדי הפרסום הבולטים: מקאן תל אביב, אדלר־חומסקי & ורשבסקי וגליקמן־שמיר־סמסונוב

גלית חתן 09.01.2025
מתוך הקמפיין של מזרחי טפחות

עברה בהצלחה: הפרסומת של בנק מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר השבוע

הפרסומת למעבר בנק בקלות בכיכובם של דביר בנדק וחן אמסלם התברגה במקום הרביעי באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לאל על, והפרסומת של הרכב הסיני דונגפנג בולטת מול המתחרות

גלית חתן 02.01.2025
קרן מור בקמפיין לאומית

קופת חולים ראשית: פחות משבוע לקח לכוכבה הקופאית לכבוש את פסגת הפרסומות האהובות

הפרסומת לקופת חולים לאומית עם קרן מור, כוכבת "קופה ראשית", עלתה לאוויר רק בתחילת השבוע, וכבר היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • את טבלת הזכורות מוביל בנק דיסקונט, ואחריו בנק לאומי

גלית חתן 26.12.2024
הרגלי הסלולר בישראל / אילוסטרציה: Shutterstock, View Apart

האם אתם יכולים לשרוד יום בלי הטלפון? זה מה שהנתונים מגלים

הטלפון הנייד חשוב לישראלים יותר ממכונת הכביסה, הקפה והמתוקים - כך עולה מסקר חדש שבחן את הרגלי הצריכה והשימוש בסלולר • נשים גולשות בממוצע 6 שעות ביום, וגברים 5 שעות; והאפליקציות המובילות הן וואטסאפ, ווייז, אינסטגרם, יוטיוב וג'ימייל

גלית חתן 23.12.2024
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

דיסקונט השקיע את הסכום הגבוה ביותר השבוע, אך שניים מהמתחרים עקפו אותו

הפרסומת החדשה של בנק דיסקונט, שהשיק צ'אטבוט להשקעות, מתברגת במקום השלישי בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • את הטבלה מוביל בנק לאומי, ואחריו מזרחי טפחות; הפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9

גלית חתן 19.12.2024
קמפיין ביטוח 9 / צילום: מתוך הקמפיין

גם בלי עזרת "בינה מלכותית": הפרסומת החדשה של ביטוח 9 היא האהובה ביותר

הפרסומת הזכורה ביותר שייכת גם השבוע לבנק לאומי, גל תורן ומגי אזרזר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המהלך הלא טריוויאלי של סלקום, שמעלה מחדש פרסומות מהעבר, מביא את חברת התקשורת למקום השני בזכירות

גלית חתן 12.12.2024
קמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

מגי אזרזר מגזימה? הפרסומת החדשה של בנק לאומי מתברגת במקום הראשון בזכירות

ענף הפיננסים אחראי השבוע למחצית מהפרסומות בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לפרטנר, ומייד אחריה נמצאת המתחרה סלקום • חברת הראל השקיעה את הסכום הגבוה ביותר השבוע, אך אינה מתברגת במדד

גלית חתן 05.12.2024
קמפיין פרטנר / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

סטטיק ואילן פלד מביאים את הדאבל: הפרסומת לפרטנר הזכורה והאהובה ביותר השבוע

המתחרה הגדולה של פרטנר, סלקום, מנסה להחיות את העבר עם פרסומת ישנה ומתברגת במקום החמישי בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע לפי נתוני יפעת שייכת לרשת yellow

גלית חתן 28.11.2024
קמפיין פרטנר / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

חברות הרכב שפכו כסף בהפסקת הפרסומות, אבל פרטנר היא הזכורה ביותר השבוע

בזמן שבסלקום מוותרים על הפרזנטור הקבוע, המתחרה פרטנר שומרת על סטטיק ומתמקמת גבוה בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • נינט מובילה את אירוקה למקום השני בזכירות כבר בשבוע הראשון באוויר, ומזרחי טפחות עולה ברשת 13 בלבד

גלית חתן 21.11.2024
קמפיין מכבי

לא מקופ"חים בכלל: קופת החולים מכבי היא הזכורה והאהובה ביותר

השפה הפרסומית החדשה של קופת החולים נוכחת בלא פחות מחמישה סרטונים שהיו השבוע באוויר • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי פרטנר מתברגת במקום השני בזכירות עם עלייתה לאוויר, והתחרות בין חברות כרטיסי האשראי מתחממת

גלית חתן 14.11.2024
מוניות בלונדון / צילום: Shutterstock, Sergii Figurnyi

גיאוקרטוגרפיה משקיעה בסקרים במוניות בבריטניה

פלטפורמת "Panel In Motion" של Carpoll מאפשרת לנוסעים ליהנות מהנחות על נסיעות במוניות בבריטניה, בתמורה למענה על סקרים • כעת מגיע שיתוף־הפעולה עם קבוצת גיאוקרטוגרפיה, שהשקיעה בסטארט־אפ וצפויה להמשיך להשקיע לפי אבני־דרך שנקבעו מראש

גלית חתן 10.11.2024
קמפיין מכבי / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

קופות החולים משתלטות על הברייק: מכבי הכי זכורה, מאוחדת הכי אהובה

הפרסומת של קופת חולים נוספת, כללית, מתמקמת במקום השני בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שלוש הקופות יחד השקיעו השבוע כ-5 מיליון שקל - לקראת מועד מעבר המבוטחים בין קופות

גלית חתן 07.11.2024

   123456789101112131415   

   נמצאו 803 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 51