גיאוקרטוגרפיה בחדשות

סוכן חדשות
 
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל
הפרסומת של yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא גם המושקעת ביותר בשבוע החולף, עם השקעה יוצאת דופן שעומדת עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.9 מיליון שקל • הפרסומת האהובה ביותר השבוע - תאגיד מיחזור האריזות תמיר
  
 
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל
סקר הפרסומות: דניאלה פיק ו-yes כבשו את הצמרת
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - כרטיס פליי קארד של אל על עם השקעה של 1.2 מיליון שקל
  
 
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה השבוע, דלתא - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - סלקום TV עם השקעה של 1.2 מיליון שקל
  
 
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה, 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - מפעל הפיס עם השקעה של כ-607 אלף שקל
  
 
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
בזכות נועה קירל? ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר היא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-813 אלף שקל • הפרסומת לדלתא בכיכובה של אליאנה תדהר היא האהודה ביותר בשבוע החולף
  
 
מתוך הקמפיין של גינדי תל אביב UPPER HOUSE / צילום: אתר גינדי תל אביב
הצעצוע של גינדי: נטע ברזילי בראש דירוג הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע דלתא עם הקמפיין לפיג'מות החורף • הקמפיין של yes לסדרה "יס מן" הוא המושקע ביותר עם כ-1.1 מיליון שקל
  
 
הפרסומת של MAX / צילום: יח"צ
סקר הפרסומות: MAX הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: אחרי החגים כבר כאן, אך כמות הפרסומות על המסך וסך התקציב נמוכים באופן יחסי • הקמפיין של MAX הוא גם המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-927 אלף שקל • באומן מוביל עם 3 מתוך 10 הפרסומות בדירוג
  
 
מיה דגן בקמפיין של שופרסל / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של שופרסל
יש לי יום יום חג: שופרסל - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגות שלוש פרסומות עם שיעור אהדה דומה • הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא של בנק דיסקונט עם כ-1.6 מיליון שקל
  
 
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו
סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
מחקרי שוק יכולים להוות בסיס בתהליכי קבלת החלטות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
תשכחו מתחושת בטן: מדוע חברות רבות נעזרות בתחום המחקר?
יותר ויותר חברות מסחריות חוזרות לעשות שימוש בכלי מחקר מסורתיים לצורך תכנון מהלכים שיווקיים וקידום הפעילות העסקית של הפירמה • כיצד יכולים מחקרי שוק לסייע בהתמודדויות מול האתגרים הרבים העומדים בפני מנהלי הארגון ולהביא תועלת בתהליכי קבלת החלטות?
  
 
מתוך הקמפיין של "טורנדו" / צילום: יח"צ
טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.3 מיליון שקל, לעומת 24.7 מיליון שקל בשבוע שעבר
  
 
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:
קרב המזגנים נמשך: טורנדו - הפרסומת הכי זכורה השבוע; תדיראן - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מפעל הפיס, "חיש גד - זה אתה עם עוד קצת כסף", הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף עם כ-1.04 מיליון שקל
  
 
שינויים בשוק הנדל"ן / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
כיצד יכול עולם השמאות להתאים עצמו לשוק הנדל"ן המשתנה?
הגידול במתחמי העבודה המשותפים, השפעת התחבורה על ערך הנכסים ועירוב השימושים, הם רק חלק מהמשתנים עימם מתמודדים שמאים בבואם להעריך נכונה נדל"ן מניב • כך עולה מבדיקה שערכה לאחרונה החטיבה הכלכלית בגיאוקרטוגרפיה • באילו כלים מחקריים ניתן להשתמש על מנת לדייק בהערכה השמאית?
  
 
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:
סקר הפרסומות: הקרב בענף המזגנים ממשיך לככב בעשירייה
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע מזגני טורנדו עם רותם סלע • בראש האהובות - הפרסומת של מזגני תדיראן עם מורגן פרימן • קוקה-קולה – הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף
  
 
מתוך הקמפיין של "טורנדו" / צילום: יח"צ
קריר בבית, חם על המסך: טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע טורנדו עם החסויות: "התחזית: סחוניה דל-מות" ו"רק אתם שולטים במזג-האוויר" • בראש הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת של מפעל הפיס ללוטו, שהיא גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 574 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988