עמוד הבית > חברות > גיאוקרטוגרפיה

גיאוקרטוגרפיה בחדשות

סוכן חדשות
 
הפרזנטורים של לאומי קארד קרן מור ויובל סגל /  צילום: רפי דלויה
הפרסומת לכרטיס האשראי MAX - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת עולה עם הירידה בגיל, והיא גבוהה יותר בקרב צעירים
  
 
קלפי בבחירות 2019 / צילום: שלומי יוסף
הפרסומת של ועדת הבחירות - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון השבוע בדירוג הזכורות והאהובות - הפרסומת של ועדת הבחירות עברה את אחוז החסימה
  
 
פודטיים של הולנדיה/ צילום: אייל יצהר
מדעי החלום: מה תהיו מוכנים לעשות בשביל להגיע לשינה המושלמת
מקפסולות שמעודדות נמנום בעבודה ועד מיטות במאות אלפי שקלים - אין ספק שבני האדם יעשו הרבה בשביל להגיע לשינה האופטימלית • האם אנחנו נמצאים בדרך הנכונה, למה תמיד נצטרך לישון ומה יודעים היום חוקרי השינה שלא ידעו בעבר? דרור פויר בעקבות החלום המתוק
  
 
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
גידי הכבאי עושה זאת שוב: הפרסומת לבזק אינטרנט הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7% • למרות שהפרסומת לנספרסו היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-742 אלף שקל, היא לא הצליחה להיכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
  
 
הפרזנטורים של לאומי קארד קרן מור ויובל סגל /  צילום: רפי דלויה
סקר הפרסומות: לאומי קארד - הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-800 אלף שקל, אך למרות ההשקעה הוא לא נכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
  
 
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע: גידי הכבאי לבזק אינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: בפרסומת של בזק אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • שיעורי זכירות לקמפיין נמוכים בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%
  
 
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
הפרסומת לאינטרנט של בזק - המושקעת, האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הסערה התקשורתית סביב רותם סלע, הפרזנטורית של קסטרו, לא פגעה בינתיים בקמפיין החדש בכיכובה, והוא מדורג במקום השלישי באהדה ובמקום הרביעי בזכירות
  
 
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
הפרסומת החדשה לבזק אינטרנט - הזכורה, האהודה והמושקעת ביותר השבוע
בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • הפרסומת לקסטרו עם רותם סלע המחליקה על גלגליות - במקום שני בדרוג האהדה
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
קמפיין היונים של ביטוח ישיר - הזכור והאהוב ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11% • הקמפיין לפלאפון בכיכובו של יהודה לוי הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
יהודה לוי / צילום: רפי דלויה
איש חשוב מאוד: הקמפיין לרנואר עם יהודה לוי - המושקע ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הושקעו כ-767 אלף שקל • הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של סופר-פארם; האהובה ביותר - של 9 מיליון
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: מתוך יוטיוב
הפרסומות למזרחי טפחות ול-9 מיליון שומרות על הובלה: הזכורה והאהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע
  
 
סניף בנק מזרחי טפחות / צלם: יח"צ
גם השבוע: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות - הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזרחי טפחות, בהשראת הסדרה המצליחה "בית הנייר", ממוקמת גם במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות, אחרי הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין ל-yes הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: יחצ
בהשראת בית הנייר: הפרסומת למזרחי טפחות - הזכורה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף • הילדה אמלי מהפרסומת ל-yes לא הצליחה להעפיל הפעם לראש הדירוג
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
9 מיליון וביטוח ישיר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף, ואילו פרסומת היונים לביטוח ישיר היא הזכורה ביותר • הקמפיין המושקע ביותר: הפרסומת לקוטג' של תנובה עם רשף לוי, שבה הושקעו 822 אלף שקל
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך
לא שוכחים את סופר-פארם: חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: בראש רשימת האהובות מככבת השבוע הפרסומת לביטוח 9 מיליון בכיכובה של שני כהן • ההשקעה בקמפיין תמי 4 לא סייעה לו להיכנס לדירוג
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
גם השבוע: הפרסומת לבזק בינלאומי כובשת את הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין לבנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם שיעור של כ-1.04 מיליון שקל
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 546 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 35