גיאוקרטוגרפיה בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ
טמבור - הפרסומת הכי אהובה השבוע, קוקה-קולה בראש הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא זו של yes, שהושקעו בה 2.3 מיליון דולר - יותר מכפול מהפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר
  
 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ
ביטוח מקיף: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, ביטוח ישיר - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: טמבור חוזרת למסך לאחר היעדרות ארוכה מאוד עם קמפיין מושקע, הממקם אותה במקום השני בדירוג האהובות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
הולכים על ביטוח: פרסומת אי.די.אי בראש הדירוגים
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה, וביטוח ישיר - הזכורה ■ למרות ההשקעה הגבוהה, הקמפיין של משרד החינוך לא נכנס לעשיריות המובילות
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יח"צ
ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; הוט מובייל עדיין הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: בשוק שמתבסס על לוח שידורים שאינו מלא, הכסף המושקע במדיה שווה יותר מבחינת הבולטות של הפרסומות
  
 
קמפיין הוט/ צילום: יחצ
דאבל לטריפל: הוט - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בזק בינלאומי הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ קמפיין ההשקה של פרטנר, שירד מהטלוויזיה אחרי יום אחד - נכנס לטבלה
  
 
קמפיין תשעה מיליון/ צילום: יחצ
הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; הוט טריפל - שוב הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: 40.2 מיליון דולר הושקעו בקמפיינים השבוע ■ המלחמה בקטגוריות הגבינות הצהובות מתחממת: הפרסומת של עמק אהובה יותר, נעם זכורה יותר
  
 
קמפיין הוט / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה; רונאלדו בעט את הוט לראש הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: אף שההשקעה בקמפיין של דן דיזיין עם אסי עזר ורותם סלע הייתה הגבוהה ביותר, הוא לא נכנס כלל למדד השבוע
  
 
קמפיין פריגת / צילום:יחצ
פריגת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לגבינת "עמק" של תנובה חזרה לדירוג לאחר חודשים של היעדרות, שבמהלכם המתחרה "נעם" של טרה נכחה בו כמעט בקביעות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בנק לאומי - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: גל הפרסום החדש של סלקום הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון דולר; כמו בפעמים הקודמות, הקמפיין לא השתלב מיד בצמרת הדירוג
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: אילן בשור
מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע; הוט מובייל - האהובה
למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ
הפרסומת של בזק - עדיין הכי אהובה; הוט מובייל - הזכורה והמושקעת
גיאוקרטוגרפיה: למרות התמהיל המנצח, הפרסומת של מחסני חשמל עם אלי פיניש לא מצליחה להעפיל לפסגת הדירוג
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: במקום השני, גם בזכורות וגם באהובות, נמצא הקמפיין של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
הפרסומת לבזק עם גוב וביילין - האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של חברות הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להיות מדורגות במקומות גבוהים בטבלה
  
 
קמפיין 9 מיליון
שוב בראש: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום אדלר-חומסקי מכניס 3 פרסומות לטבלה השבועית
  
 
קמפיין 9 מיליון
9 מיליון חוזרת לראש דירוג האהובות; ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן כובשת את צמרת הטבלה אחרי שבוע אחד של היעדרות ממנה
  
 
קמפיין תמיר פח כתום/ צילום: יחצ
החתול של תאגיד המיחזור תמיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה ביותר ■ קמפיין מפעל הפיס, באמצעות גיתם BBDO, היה המושקע ביותר השבוע עם 1.4 מיליון דולר
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 570 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988