גיאוקרטוגרפיה הוספה למעקב

גיאוקרטוגרפיה הינה מכון מחקר ייחודי, המכוון תפיסתית להעניק ללקוח ייעוץ ופתרונות מקיפים וכוללים, בהתאמה פרטנית, תוך שימוש בכלי מחקר מתקדמים ובלתי שגרתיים.גיאוקרטוגרפיה פועלת במספר תחומי מחקר העושים שימוש משולב בהם אסטרטגיה, מחקרי שיווק, חברה ודעת קהל, בדיקות היתכנות ופוטנציאל שוק, מערכות מידע ופתרונות עתירי מידע ובתחומי האסטרטגיה של מידע בגופים חברתיים פוליטיים ומסחריים, יישום מערכות מידע גיאוגרפיות, מודלים ממוחשבים בחקר המרחב העירוני, האזורי והארצי, וכן חישובי פוטנציאל כלכלי-מסחרי. לחברה מרכז לוגיסטי האחראי על ביצוע המחקרים בכל מכלול הטכניקות הכולל סקרים טלפוניים באמצעות מערכת ממוחשבת מתקדמת, ראיונות פנים אל פנים, סקרים באינטרנט, תצפיות, קבוצות מיקוד, ראיונות עומק פרטניים וסימולציית לקוחות. נשיא ויו"ר פרופ' אבי דגני והמנכ"ל ד"ר רינה דגני.

כתבות אחרונות

 
הקמפיין החדש של ביטוח ישיר / צילום: צילום מסך

מה שבטוח - ביטוח: הפרסומות של ביטוח ישר ו-9 מיליון בראש

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע ביטוח ישיר באמצעות משרד הפרסום באומן בר רבנאי • בראש טבלת ההאהודות מדורגת ביטוח 9 מיליון

ענת ביין-לובוביץ' 02.07.2020
דביר בנדק בקמפיין של מזרחי טפחות / צילום: ראובני פרידן IPG, יח"צ

פרזנטורים לחיים: דביר בנדק ושני כהן מובילים את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורג השבוע בנק מזרחי טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG • ביטוח 9 מיליון – האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2020
נועה קירל בפרסומת לביטוח ישיר / צילום: יח"צ

ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; פריגת - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות המדורגות השבוע ראשונות במדד הפרסומות הזכורות, מציגות את נועה קירל כפרזנטורית המרכזית

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2020
נועה קירל בפרסומת של YES  / צילום: צילום מסך

ניצחה בקרב, ניצחה במלחמה: yes בראש דירוג הפרסומות גם השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע yes+ עם נועה קירל • תנובה – הפרסומת האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2020
רשף לוי בקמפיין לתנובה / צילום: יח"צ

הפרסומות הזכורות והאהובות: הטבלה לא משקרת - אבל לא תמיד חושפת הכול

נתוני מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מחמשת החודשים האחרונים מאפשר לסמן את המנצחים הגדולים של התקופה הזו, בהיבטים של חשיפה ואפקטיביות של ההשקעה בפרסום • מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה עם התובנות והממצאים

לירון פלדמן, מנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה 05.06.2020
נועה קירל בפרסומת של YES  / צילום: צילום מסך

נועה תנוע: הפרסומת ל-yes עם נועה קירל ממשיכה להוביל את הדירוג

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של yes+ בכיכובה של נועה קירל • הפרסומת של מכבי שירותי בריאות עם אדיר מילר – עדיין האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2020
נועה קירל בפרסומת של YES  / צילום: צילום מסך

סקר הפרסומות: נועה קירל מנצחת בקרב הזכורות, אבל ממשיכים לאהוב את מכבי

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומת הזכורות מדורגת השבוע הפרסומת של yes+ • גם השבוע הפרסומת האהודה ביותר היא זו של מכבי שירותי בריאות בכיכובו של אדיר מילר

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2020
שני כהן ואסף גרניט בפרסומת של 9 מיליון / צילום: יח"צ

על אדי הקורונה: שבוע אדיר לקופ"ח מכבי, וגם אסף גרניט עוד כאן

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של 9 מיליון בכיכובם של שני כהן והשף אסף גרניט • הפרסומת של מכבי שירותי בריאות בכיכובו של אדיר מילר – האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2020
שני כהן ואסף גרניט בפרסומת של 9 מיליון / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: אסף גרניט ו-9 מיליון בראש, אבל גם הקורונה עוד כאן

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובם של שני כהן והשף אסף גרנט, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע • הפרסומת של משרד הבריאות בנושא נגיף בקורונה מובילה בהיקף ההשקעה עם כ-1.8 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2020
מתוך קמפיין ההסברה של משרד הבריאות על הדבקה בתקופת הקורונה / צילום: לפ"ם

שיהיה להן לבריאות: פרסומות הקורונה ממשיכות לככב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים" עומדת בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר גם השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2020
קמפיין משרד הבריאות / צילום: לפ"ם

משרד הבריאות כובש גם את הפסקות הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים", באמצעות לפ"מ • בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת תנובה עם קמפיין "חפשו בגוגל זמן משפחה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2020
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: יח"צ

גם בדירוג הפרסומות: במקום פסח - חג באווירת הקורונה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר גם השבוע ושומרת על המקום הראשון במדד הפרסומות הזכורות • הפרסומת של סלקום TV עם אודי כגן מצליחה לשמור על ההובלה במדד הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2020
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: יח"צ

החיים בחסות: הקורונה כובשת את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: כל עשר הפרסומות שנכנסו השבוע למדד הן סביב הקורונה • מזרחי טפחות – הזכורה ביותר; סלקום TV – הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2020
מורן אטיאס בפרסומת לביטוח ישיר / צילום: יח"צ

מה שבטוח: חברות הביטוח כובשות את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של ביטוח ישיר עם מורן אטיאס • אסי עזר ובן זוגו מככבים בפרסומת האהובה ביותר - של AIG

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2020
מורן אטיאס בפרסומת לביטוח ישיר / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: זוכרים את מורן אטיאס, אוהבים את רשף לוי

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר • הפרסומת לקוטג' תנובה היא האהובה ביותר • ואיזו פרסומת היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף?

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2020
רשף לוי בפרסומת לקוטג' תנובה / צילום: יח"צ

ממש לא טריוויאלי: קוטג' תנובה – הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של תפוזינה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם השקעה של כ-1.04 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 603 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 38

צרו איתנו קשר *5988