גיאוקרטוגרפיה בחדשות - עמוד 17

סוכן חדשות
 
הפרסומות הזכורות והאהובות: קוקה-קולה האהובה; פוקס הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פוקס נכנסה למדד כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ הוט נכנסה לדירוג למרות שלא הייתה באוויר ■ סך תקציבי הפרסום עלה השבוע כנראה לקראת חג הפסח
  
 
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי אהובה; פלאפון - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: "היעדר פרסומות בולטות בעלות קריאייטיב חדש משתקף גם ברמות הזכירה הנמוכות יחסית של רוב הפרסומות במדד"
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין הוט, בכיכובם של כוכבי "הבורר" ועידן אלתרמן, נכנס לטבלאות למרות שאינו משודר כבר יותר מ-4 שבועות
  
 
סקר: 50% מהצרכנים משווים הן את המחיר והן את התכולה
סקר של גיאוקרטוגרפיה עבור רשות ההסתדרות לצרכנות: כ-19% דיווחו כי הם עורכים השוואה על בסיס המחיר בלבד, וכמעט 18% לא משווים כלל
  
 
סקר הפרסומות: היונים של ביטוח ישיר - הכי זכורות ואהובות
גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות של הפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע ■ הפרסומת של קסטרו מתברגת בטבלאות למרות שכלל לא שודרה השבוע
  
 
הפרסומת של שופרסל עם ציון ברוך - הכי זכורה ואהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת מובילה הן את הזכורות והן את האהובות, כאשר שיעור הזכירות גבוה ב-50% מהממוצע
  
 
סקר פרסומות: הזאב הרע של תפוצ'יפס - הכי אהוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות
  
 
הפרסומת של הוט עם "הבורר" ועידן אלתרמן - הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע, ושיעורי האהדה נמוכים ב-20%
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות - של שוש, בזק וסלקום - דורגו השבוע אף שלא שודרו
  
 
ההוצאה החודשית על ירקות ופירות: 345 שקל בממוצע
‎‎כך לפי סקר גיאורקטוגרפיה עבור אגרקסקו ■ כשני שלישים מהישראלים מעדיפים לקנות ברשתות השיווק, וכ-44% קונים בתדירות כזו או אחרת תוצרת אורגנית‏
  
 
הפרסומת של סלקום שוב הכי אהובה; סופר-פארם - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום הכי אהובה זה השבוע השלישי ברציפות ■ הפרסומת לשוש מדורגת בפעם השביעית, אף שאינה משודרת יותר מחודש
  
 
שוב: הפרסומת הסנטימנטלית לסלקום - האהובה והזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום מדורגת שבוע שני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות ■ הפרסומת ל"שוש" עדיין מדורגת אף שכבר אינה משודרת
  
 
הזכורות והאהובות: קמפיין הגננת של סלקום - הכי אהוב
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין עלה לאוויר לראשונה לפני כשלוש שנים רק באינטרנט ובקולנוע, ולמרות שלא שודר בטלוויזיה כבש גם אז את ראש הטבלאות ■ קמפיין בזק מוביל השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות
  
 
סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה; שוש - עדיין הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לחטיף שוש מובילה את דירוג הזכורות זה השבוע הרביעי ברצף, אף שכבר אינה משודרת ■ קמפיין הוט הוא המושקע ביותר השבוע
  
 
העם דווקא כן החליט עליה: הפרסומת ל"שוש" - הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של עלית לחטיף "שוש" מובילה בפעם השנייה ברציפות ושוברת שוב את השיא של שנת 2013 במידת הזכירות
  
 

<    101112131415161718192021222324    >

   נמצאו 572 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988