גיאוקרטוגרפיה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
קמפיין בזק / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע החצי-שנתי ■ הקמפיין של אתר השוואת מחירי הביטוח WOBI הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2014
קמפיין בזק / צילום: יחצ

"יותר טוב מזה לא יכול להיות": קמפיין בזק הכי זכור ואהוב השבוע

גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום ראובני-פרידן הכניס השבוע שתי פרסומות לטבלת הזכורות והאהובות - של קסטרו ובנק מזרחי-טפחות

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2014
ישראל נגמלת משקיות ניילון / צילום: נמשרד להגנת הסביבה

קמפיין השקיות עם משה איבגי - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של ביטוח 9 מיליון מדורגת בראש מדד הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2014
קמפיין ישראכרט  / צילום: יחצ

קמפיין ישראכרט עם אופטיקה הלפרין - הכי זכור השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 06.11.2014
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ

הפרסומת לביטוח 9 מיליון - בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ביטוח הראל מצליח להתברג למדד למרות שתשדיריו קצרים - 5 שניות בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2014
פלאטו שנער / צילום: יחצ

32% מהישראלים: לחשוף פרטי בנקים כדי להילחם בהון השחור

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה מגלה כי 64% מהציבור מאמינים שהבנק שומר על סודיות פרטי הבנק שלהם ■ עורכת הסקר: "הממצאים מדאיגים. הציבור הישראלי הרחב לא מבין עד כמה המידע זולג מהבנקים לרשויות החוק"

עירית אבישר 27.10.2014
קמפיין YES / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: המחאה סביב מחיר המילקי העלתה את המעדן לתודעה - ולמרות שהפרסומת לא שודרה בשבוע החולף, היא נכנסה למדד

ענת ביין-לובוביץ' 23.10.2014
קמפיין טרה / צילום: שוקה כהן

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; טרה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2014
קמפיין בזק / צילום: יחצ

בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין החדש של רשת קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, עורר ביקורת ציבורית ודורג במקום השני בזכירות - אך במקום נמוך באהדה

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2014
קמפיין בזק / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: בזק הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: את רמת הזכירות הגבוהה לקמפיין קוקה-קולה ניתן לייחס להשקעה הכספית הגבוהה בטלוויזיה ולקמפיין שילוט החוצות שתמך בו במקביל

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2014
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה

ענת ביין-לובוביץ' 28.08.2014
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ

שוב בפסגה: הוט מובייל - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2014
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: הוט מובייל - הכי אהובה השבוע; סלקום - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: 3 חברות הסלולר הוותיקות נכנסו למדד עם פרסומות לדור 4 ■ ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז הפסקת האש הראשונה ב"צוק איתן"

ענת ביין-לובוביץ' 14.08.2014
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

סקר: רוב הצרכנים לא יודעים מהם מוצרי המזון בפיקוח

הממשלה אמנם מפקחת על מחירי 22 מוצרי מזון בסיסיים - אלא ש-70% מהצרכנים אינם יודעים לומר מהם אותם מוצרים, ובחנויות רבות לא מסמנים את המוצרים שבפיקוח ■ המשמעות: הפסד של כ-1,000 שקל בשנה למשפחה

מיכל רז-חיימוביץ' 14.08.2014
קמפיין 9 מיליון /צילום: יחצ

9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2014
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ

אופטיקה הלפרין - הפרסומת הכי זכורה; קופ"ח מכבי - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2014

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 603 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 38

צרו איתנו קשר *5988