גיאוקרטוגרפיה בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
קמפיין יס / צילום מסך
אף שלא שודרה כבר חודש: הפרסומת של yes עדיין הכי אהובה
הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של בזק בינלאומי • הפרסומת של בזק למונדיאל ממשיכה להוביל את רשימת הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין בזק / צילום:מסך
עלות ההשקעה בקמפיין המונדיאל של בזק: 1.5 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק היא הזכורה ביותר השבוע בשיעור הגבוה בכ-42% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 
קמפיין בזק / צילום:מסך
מתכוננים למונדיאל: הפרסומת של בזק - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה של כ-800 אלף שקל בפרסומת המונדיאל של פרטנר, היא 
ממוקמת במקומות נמוכים בדירוג הזכירות והאהדה
  
 
רננה רז / צילום: מסך
סקר הפרסומות: רננה רז חוזרת למודעות של הישראלים
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השישי ברציפות שהפרסומת לבזק מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע עם 970 אלף שקל - של הוט
  
 
הפרסומת של בזק עם עומר אדם / צילום: מתוך הפרסומת
גם השבוע: הפרסומת של בזק האהובה והזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע הייתה של שוופס באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, בעלות של 462 אלף שקל
  
 
קמפיין בזק / צילום: מסך
הפרסומת של בזק עם עומר אדם - עדיין הכי זכורה ואהובה
שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק היו גבוהים בכ-72% מהממוצע החצי-שנתי • גיאוקרטוגרפיה: בפרסומת לאתר מקבוצת פוקס הושקעו 367 אלף שקל • הפרסומת המושקעת ביותר: TERMINAL X של גיתם BBDO
  
 
הפרסומת של בזק עם עומר אדם / צילום: מתוך הפרסומת
הפער בין הפרסומת של בזק ו-yes מצטמצם 
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק עדיין מובילה בדירוג הפרסומות האהובות והזכורות, אם כי שיעורי הזכירות לגביה ירדו באופן משמעותי
  
 
קמפיין בזק / צילום: מסך
בזק בולטת גם השבוע: הפרסומת הכי זכורה והכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת, שבה מככב הזמר עומר אדם לצד הפרזנטור גידי גוב, גבוהים בכ-266% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 9%
  
 
רוני בריק, נשיא התאחדות בוני הארץ / צילום: איל יצהר
פאנל התפוצצות המדד: "יש העוסקים בלהסתיר נתונים"
כך אמר נשיא התאחדות בוני הארץ, רוני בריק, בועידת הנדל"ן של "גלובס" • דורון סייג מהלמ"ס: "אנחנו בהחלט בעד פרסום מדדי מחירי דיור נוספים כי זה נותן תמונה יותר מלאה"
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין שמקדם את חגיגות ה-70 למדינה רושם 12.6% שיעורי אהדה - מקום שלישי בדירוג השבועי
  
 
תשעה מיליון / צילום מסך
הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; סופר פארם - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של GOLF & CO לא נכנסת לדירוג, למרות שהיא המושקעת ביותר השבוע
  
 
קמפיין סלקום / צילום: אוהד קב
טריפל: סלקום TV - הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון עם הקומיקאית שני כהן רושמת אף היא שיעורי אהדה גבוהים מאוד
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום מסך
טעם חדש לחיים: קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה, yes האהובה
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת לקוקה-קולה - הראשונה אחרי עידן דחף - עולה ככל שגיל הנחשפים לה יורד
  
 
קמפיין טרה / צילום:: מסך
סקר הפרסומות: זוכרים את החלב של טרה, אוהבים את yes
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט, שבה מככב שלום מיכאלשווילי, הגיעה השבוע למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
דאבל שני ל-yes: גם השבוע - הפרסומת הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שבעבר שלטה ממושכות בטבלת הפרסומות הזכורות והאהובות, מגיעה רק למקום השלישי
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
צפו: הפרסומת של yes בראש דירוג הזכורות והאהובות השבועי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכוב "אמלי" מצליחה לגבור אפילו על שני כהן שעלתה עם פרסומת חדשה ל-9 מיליון ■ צפו בפרסומות הזכורות והאהובות שכיכבו השבוע
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 570 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988