גיאוקרטוגרפיה בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
קמפיין סופר פארם אופטיקה / צילום מסך
סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: למרות הסיקור הרחב בתקשורת של שלומית מלכה, קמפיין פוקס בכיכובה הגיע למקומות נמוכים יחסית בדירוג השבועי
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 
קמפיין בזק / צילום מסך
סקר הפרסומות: בזק הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו ילדים עם סטטיק ובן אל ירדה למקום השני בשני הדירוגים - אך בפערים קטנים מהמקומות הראשונים 
  
 
מתוך קמפיין קסטרו / צילום מסך
הזהב של סטטיק ובן אל: קסטרו - הפרסומת הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למותג בגדי הילדים של קסטרו אהודה בעיקר על נשים ועל צופים בני 18-54
  
 
קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך
פעמיים ראובני-פרידן: הוט - הפרסומת הכי אהובה; מזרחי - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג
  
 
קמפיין סלקום / צילום מסך
דאבל לראובני פרידן: מזרחי טפחות הפרסומת הזכורה, הוט האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54
  
 
קמפיין הוט / צילום מסך
חזית חמה: הפרסומת של הוט - האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהיסטוריה קטנה, שכן הפרסומת של הוט עברה השבוע את הפרסומת של 9 מיליון - ובפער משמעותי
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום מסך
סקר הפרסומות: 9 מיליון - שוב הכי אהובה; מזרחי-טפחות - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של שלום מיכאלשווילי נושפת בעורפה של שני כהן, בפער של פחות מ-1%
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
תואר כפול: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא זו של משרד החינוך להעצמת מורשת יהדות המזרח - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מחלבות גד למוצרלה פרסקה בכיכובו של השף אייל שני הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.2 מיליון דולר - אך הוא דורג רק תשיעי בזכורות ושביעי באהובות
  
 
קניות קניון / צלם: פוטוס טו גו
מחקר: כ-40% מתושבי ישראל נוהגים לערוך קניות בשבת
לפי גיאוקרטוגרפיה, הפדיון הממוצע בשבת גבוה לעומת ימי חול ב-50% ובמקומות מסוימים עד 250% ■ המשמעות: יש מרכזי קניות שאם לא ייפתחו בשבת, החנויות בהם לא יגיעו לפדיון שמצדיק את המשך פעילותן
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון שוב הכי האהובה; yes - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של yes הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, וסך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר
  
 
קמפיין הגבינה של נעם / צילום מסך
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; נעם של טרה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון הייתה אהודה בעיקר על גברים, ועם העלייה בגיל ובהכנסה - עולה שיעור האהדה
  
 
אופניים חשמליים / צילום: תמר מצפי
מחקר: 225 אלף זוגות אופניים חשמליים בכבישי ומדרכות ישראל
גיאוקרטוגרפיה: 27% מהנוסעים באופניים חשמליים הם בנים שגילם פחות מ-16 ■ מדי שנה נרכשים כ-25,750 זוגות חדשים של אופניים, אשר נקנים במחיר ממוצע של 3,070 שקל
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
הכול ביטוח: 9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן והאסקימוסים חזרו למסך - ולצמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף הוא של הוט, שהגיע למקום השני בזכירה ובאהדה
  
 
עידו רוזנבלום  / צילום מתוך קמפיין השקיות
חוק השקיות - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאתר האינטרנט של שופרסל היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 570 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988