גיאוקרטוגרפיה בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
קמפיין 9 מיליון / צילום מסך
שוב: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הוט רושמת שיעורי זכירה גבוהים מעט מהמתחרה - אך yes מצליחה הרבה יותר בפרמטר האהדה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה בשבוע החולף; בזק - הפרסומת הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק לבית החכם היא גם המושקעת ביותר ■ משרד הפרסום אדלר-חומסקי אחראי ל-4 פרסומות בדירוג השבועי
  
 
קמפיין הוט   / צילום מסך
9 מיליון בראש הפרסומות האהובות, הוט הפרסומת הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין להוט, שהיה אהוב בעיקר על גברים, הוא גם המושקע ביותר השבוע - 1.9 מיליון דולר
  
 
קמפיין בנק לאומי / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: yes האהובה ביותר, לאומי קארד הזכורה
הקמפיין לדן דיזיין, באמצעות ברוקנר-יער-לוי, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה עומד על 1.1 מיליון דולר
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, קוקה-קולה הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: לשתי הפרסומות נתוני אהדה וזכירות נמוכים מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת השבוע היא של הוט עם 2.1 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
הפרסומת החדשה של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes עדיין הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות של שבוע חוזרת הפרסומת בכיכובה של שני כהן לדירוג ■ הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן היא המושקעת ביותר בשבוע החולף
  
 
קמפיין יס / צילום: יחצ
שוב: הפרסומת של yes - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של 9 מיליון הגיעה רק למקום השני בדירוג האהובות ■ הפרסומת לסלקום TV היא המושקעת ביותר בשבוע החולף
  
 
קמפיין יס / צילום: יחצ
מהפך: הפרסומת של yes - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: לאחר 20 שבועות הודחה 9 מיליון מפסגת האהובות ואף נעלמה מהדירוג  חברת הלוויין yes השקיעה בפרסומת החדשה שלה 2.6 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
אין חדש: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה, סופר-פארם - הזכורה
הפרסומת עם שני כהן ופיתגורס, שתוחלף בקרוב, אהודה בעיקר על בני 35 ומעלה בעלי השכלה על-תיכונית
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
שינוי? אולי בשנה הבאה: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, קוקה-קולה הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה של הפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוה ב-20% מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של בנק לאומי - 1.6 מיליון דולר
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; סופר-פארם - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ניסאן, שלא נכנס לדירוג, הוא המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה של מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
נשבר השיא: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה 17 שבועות ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר היא של סופר-פארם, פעם שנייה ברציפות ■ הקמפיין של "משיח" לסלקום TV הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם 1.5 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
שני כהן שולטת: 9 מיליון שוב הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון אהודה בעיקר על גברים, מסורתיים ודתיים-חרדים ■ בני 55 ומעלה אוהדים את פרסומות לטורנדו ולבזק
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
פעם 15 ברצף: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השני ברציפות שהקמפיינים המושקעים ביותר - השבוע ישראכרט ובשבוע שעבר וואלה - לא נכנסו כלל לעשירייה הראשונה בדירוג
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; בזק - הכי זכורה
זהו השבוע ה-14 ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא הכי אהובה ■ הקמפיין של וואלה NEWS הוא המושקע ביותר השבוע - 1.2 מיליון שקל - אך לא הצליח להיכנס לעשירייה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
שוב: 9 מיליון - הפרסומת האהובה ביותר השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין של דיסקונט הושקעו 2 מיליון שקל - אך הפרסומת ממוקמת במקום החמישי בדירוג הפרסומות הזכורות ובמקום התשיעי בדירוג האהובות
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 570 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988