גיאוקרטוגרפיה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
קמפיין יס / צילום: מסך

דאבל שלישי למקאן: yes - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes מדיחה שוב את הפייבוריטית 9 מיליון מראש הדירוג ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף: בזק אינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2017
קמפיין טורנדו / צילום: מסך

דאבל שני רצוף למקאן: הפרסומת הכי אהובה והכי זכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזגני טורנדו היא הפרסומת הזכורה ביותר ■ הפרסומת של yes ("קיץ קטסטרופ") לא שודרה השבוע אך נבחרה לפרסומת האהובה ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע: בזק אינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 27.07.2017
קמפיין טורנדו / צילום: מסך

דאבל למקאן: טורנדו - הפרסומת האהובה השבוע, yes - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום TV בכיכובו של "משיח" היא המושקעת ביותר השבוע עם סך השקעה של 1.2 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2017
קמפיין יס / צילום: מסך

"קיץ קטסטרוף": הפרסומת של yes - הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף, עם השקעה חריגה של כ-2.4 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2017
קמפיין הוט / צילום מסך

שלוק מנצח: הפרסומת לפריגת - הכי אהובה וזכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: באומן-בר-ריבנאי הכניס לעשירייה עוד שתי פרסומות ■ הקמפיין המושקע ביותר השבוע - לאסם פלוס - לא נכנס לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2017
קמפיין קוקה קולה / צילום מסך

סקר הפרסומות: קוקה-קולה - הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר מבחינת כספית בשבוע החולף הוא הקמפיין לבזק בינלאומי, בו הושקעו 2.2 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2017
קמפיין טורנדו / צילום מסך

דאבל קריר: מזגני טורנדו - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא לקוקה-קולה עם 2 מיליון דולר, והוא הגיע למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 08.06.2017
קמפיין טורנדו / צילום מסך

מזגן עילי: טורנדו - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין לפיוז טי היה המושקע ביותר השבוע עם 1.5 מיליון דולר, אך לא השתלב כלל בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

סופר-פארם - הפרסומת הזכורה השבוע; 9 מיליון שוב הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון עם יהודה לוי, שהייתה המושקעת ביותר השבוע, הגיעה למקום השישי בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2017
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

מה שבטוח: ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן ת"א, הוא המושקע ביותר השבוע - אך הגיע רק למקום השלישי בדירוג האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2017
קמפיין סופר פארם אופטיקה / צילום מסך

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: למרות הסיקור הרחב בתקשורת של שלומית מלכה, קמפיין פוקס בכיכובה הגיע למקומות נמוכים יחסית בדירוג השבועי

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2017
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ

ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

שירות גלובס 06.04.2017
קמפיין בזק / צילום מסך

סקר הפרסומות: בזק הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו ילדים עם סטטיק ובן אל ירדה למקום השני בשני הדירוגים - אך בפערים קטנים מהמקומות הראשונים 

שירות גלובס 30.03.2017
מתוך קמפיין קסטרו / צילום מסך

הזהב של סטטיק ובן אל: קסטרו - הפרסומת הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למותג בגדי הילדים של קסטרו אהודה בעיקר על נשים ועל צופים בני 18-54

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017
קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך

פעמיים ראובני-פרידן: הוט - הפרסומת הכי אהובה; מזרחי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2017
קמפיין סלקום / צילום מסך

דאבל לראובני פרידן: מזרחי טפחות הפרסומת הזכורה, הוט האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2017

   2345678910111213141516   

   נמצאו 599 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 38

צרו איתנו קשר *5988