ג'ילט בחדשות

סוכן חדשות
 
פרסומת לג'ילט/ צילום מסך מיוטיוב
הכי טוב שגבר יכול לקבל? הפרסומת של ג'ילט שמסעירה את האינטרנט
יצרנית מוצרי הטיפוח לגבר ג'ילט השיקה קמפיין שמתכתב עם תנועת #MeToo • התגובות הרגשיות הזועמות שעוררה הפרסומת באינטרנט מלמדות על הסיכון שלוקחת החברה
  
 
ג'ילט / צילום: שאטרסטוק
השוואת מחירי הטואלטיקה: למי טוב השיימינג הזה?
בסימון מוצרי הטואלטיקה שמחייב משרד הכלכלה, יש יותר מדי חורים • פרשנות
  
 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard
3 פרסי "אריות" לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן
המהלך "DON'T ROLL IN SHABAT", שיצר המשרד למותג הדאודורנטים של ג'ילט, זכה בשני "אריות": ברונזה וכסף • בנוסף זכה המשרד באריה כסף עבור העבודה לג'ילט, "בייביפייס"
  
 
משחת השיניים קולגייט / צילום: אריאל ירוזולימסקי
מהיום: הרשתות יציגו את המחיר בחו"ל לצד 7 מוצרי טואלטיקה
מדובר ברשימה שגיבשו הרשות להגנת הצרכן ומשרד הכלכלה, הכוללת בשלב זה 3 משחות שיניים של קולגייט, 3 דיאודורנטים ספיד סטיק לגבר, דיאודורנט ג'ילט ודיאודורנט דאב לנשים
  
 
קולגייט / צילום: רויטרס
אלה המוצרים שיחויבו להציג את פערי המחירים בין ישראל וחו"ל
האם שקיפות תוביל לירידה מחירים ולהקלה ביוקר המחיה בישראל? ■ משחות שיניים של קולגייט ודאודורנטים של ג'ילט, דאב וספיד סטיק הם חלק מהמוצרים ש"זכו" להיכנס לרשימה הראשונה של מוצרים שעליהם תחול חובה להציג את פערי המחירים בין ישראל לעולם
  
 
גט טקסי / צילום: סטודיו Gett
שת"פ של GETT וג'ילט בסכין הגילוח Fusion ProShield
סכין הגילוח תשווק באמצעות צי ייעודי ב-Gett תוך 10 דקות בפריסה ארצית ע"י השליחים והמוניות של Gett ■ במסגרת ההשקה, הסכין תוצע במחיר של 45 שקל
  
 
לוגו פרוקטר אנד גמבל / צילום: יחצ
ארה"ב: P&G מכווצת את הפרסום; תגדיל חלוקת דוגמיות
המפרסמת הגדולה בעולם תנסה להגדיל את שיעורי ההתנסות במוצריה בקרב הצרכנים בארה"ב ■ תקציב השיווק הגלובלי של P&G עומד על 13 מיליארד דולר
  
 
פרופ' דיויד גילה / צילום: יונתן בלום
למה גילה לא מכריז על ג'ילט, קנור, ויסוצקי ומטרנה כמונופולים?
ג'ילט מחזיקה ביותר מ-90% ממכירות מכשירי הגילוח; ויסוצקי - 80%; קנור - 77% שליטה; מטרנה - 74%; וזה לא הכול ■ כל עוד הן לא מוכרזות כמונופולים, אתם הצרכנים לא יכולים להגיש נגדן תביעות ■ ניתוח / אילנית חיות
  
 
אלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
מכורים למחירים מנופחים
המדינה אחראית לא פחות מקוקה-קולה ליוקר המחיה, אבל לאזרח קשה להעניש את המדינה
1. "אתה נוטש את תפקידך כממונה על התחרות והולך להגן על הצרכנים. הרי אם אתה תוריד את המחיר עבור הצרכן לא צריך תחרות בין החברות" (ר...המשך
  
 
בדיקת "גלובס": מחירי ג'ילט בארץ גבוהים פי 2-3 מבחו"ל; מה יכולים הצרכנים לעשות? להעניש את מי שמצפצף עליהם ולרכוש באינטרנט בזול
עזבו את השרים, לא ייצא לכם כלום מהם. הכוח בידיים שלכם ■ ג'ילט: "הרשתות קובעות את המחיר לצרכן" ■ סופר-פארם מאשימה את הספקים
  
 
אלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
מתגלחים עלינו
ג'ילט וגוגל צברו כוח ומרשות לעצמן לגבות מחירים גבוהים ולהתחמק ממס
1. קוראינו ודאי יוכלו להעיד על כך טוב מכולם: כשהם שוהים בחו"ל, הם יכולים לקנות את מוצרי ג'ילט, בין אם לגברים ובין אם לנשים, בפערי ...המשך
  
 
ניתוח מיוחד: מה השתבש באסטרטגיה של P&G בישראל?
מתחילת השנה P&G הורידה מהמדפים 4 מותגים (הרבל אסנס, נטורלה, קרסט ו-Swiffer), עתיד המותגים לנור ואולד ספייס לא ברור, וגם ההשקות של משחת שיניים אורל B וטבליות Fairy לא עוברות חלק ■ מה קורה בענקית מוצרי הצריכה?
  
 
כך מתחמקת פרוקטר אנד גמבל מתשלום מס בארץ
"גלובס" חושף: יצרנית ג'ילט, פיירי ו-ORAL B מתחמקת מתשלום מס בישראל, בחסות החוק ■ למרות שלפרוקטר אנד גמבל יש שלוחה ומנכ"לית בישראל, ההכנסות והרווחים נרשמים בשווייץ שבה נהנית החברה ממס מופחת
  
 
מבחן סכיני הגילוח: ג'ילט טוב ויקר, לייף מוצלח ומשתלם
הגברים בישראל נאמנים למותג הגילוח ג'ילט, וזה אכן עומד בהבטחה לאיכות גבוהה ■ עם זאת, בדיקת "גלובס" מגלה כי גם המתחרים עושים עבודה לא רעה
  
 
פרוקטר מעלה את מחירי חיתולי פמפרס ומוצרי ג'ילט
הכריזה על עליית מחיר בשיעור של כ-6% במרבית מוצריה, לרבות מותגי ההיגיינה אלווייז ואולדייז, חיתולי פמפרס, מוצרי הגילוח ג'ילט ומשחת השיניים אורל B
  
 
מוצרים זרים יקרים בישראל בעשרות אחוזים לעומת חו"ל
"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחירים, והפעם - מוצרי צריכה ■ סכיני גילוח של ג'ילט יקרים בישראל ב-40% לעומת חו"ל - וזו רק ההתחלה ■ עדי צים: "אין לכך שום הצדקה"
  
 

   12    >

   נמצאו 26 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988