גיל סמסונוב

כתבות אחרונות

 

נבחרה הנהלה חדשה לאיגוד חברות הפרסום

חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2010

"ההסברה לישראל לא רעה כמו שחושבים, עמדתה נשמעת"

גלובס tv דיון סוער בהסברה הישראלית בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ בכירי העיתונאים הזרים בישראל: "דובר צה"ל שחרר קטעי וידיאו מה'מרמרה' בזמן מהדורות חדשות הערב בישראל; אבל מה עם התקשורת הבינלאומית?" ■ מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא: "המלחמה מוכרעת בהסברה - ושם אנו נכשלים" ■ לכל הידיעות מהוועידה

עומר רבין 19.07.2010

גיל סמסונוב ל"פירמה": "אני לא צריך להתנצל על הקשרים שלי"

גיל סמסונוב, מבעלי גליקמן-נטלר-סמסונוב ואחד האנשים הכי מקושרים פוליטית בתעשיית הפרסום, עונה בראיון למגזין "פירמה" לכל המקטרגים - ומודה: "עד לפני 5 שנים לא הייתי שלם עם המשרד"

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2010

הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים

יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"

ענת ביין-לובוביץ' ומתן שירם 21.10.2009

"איגוד הפרסום אינו שייך לקומץ משרדים גדולים וגם לא ליו"ר"

כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2009

תוכנית חדשה בהנחיית לילך סיגן תעסוק בענף הפרסום והשיווק

"הקמפיין" תשודר בטלוויזיה החינוכית בצמוד ל"תיק תקשורת", ויתארחו בה אישים מובילים בתחום דוגמת אייל ארד ורענן שקד

שירות גלובס‏ 14.10.2009

ד"ר עליזה לביא היא המועמדת הבולטת ליו"ר מועצת הרשות השנייה

לביא היא אחת מ-15 המועמדים שהתבקשו למלא את הטפסים לקראת ועדת שפניץ ■ אם תמונה לביא ליו"ר המועצה היא תחליף בתפקיד את נורית דאבוש, שתסיים בסוף אוגוסט קדנציה בת 4 שנים

יעל גאוני 28.07.2009

תפקיד יו"ר מועצת הרשות השנייה הוצע לגיל סמסונוב

סמסונוב, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שימש בעבר כיועצו של בנימין נתניהו ומקורב לשר התקשורת משה כחלון ■ בין המועמדים לחברי המועצה: יוסי אליטוב, יעקב שחם, שי בזק, אביהו מדינה ואמנון לורד

ענת ביין-לובוביץ' ויעל גאוני 27.07.2009

רמי שביט: "על המערכת הבנקאית לגבות את המערכת העסקית"

בשיחת "אחד על אחד" בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" אמר שביט, מנכ"ל ומבעלי המשביר לצרכן, לפרסומאי גיל סמסונוב: "אנחנו בקבוצה לקחנו את המשבר הכלכלי כהזדמנות והגברנו את הפעילות עסקית"

אילנית חיות ‏ 13.07.2009

"גלובס" מנתח את התסריטים האפשריים: לאן הולך ערוץ 10?

ב-28 ביוני אמורה הרשות השנייה לפרסם מכרז חדש לערוץ 10 - זאת למרות שאף אחד אינו מעוניין במכרז חדש, הפרסומאים מזהירים כי כי סגירת הערוץ תפגע אנושות בתעשייה, ובעלי המניות יפסידו יותר אם יחשיכו את המסך

יעל גאוני וענת ביין-לובוביץ' 25.06.2009

הברנז'ה רוחשת: "בתודעה של כולם דודו טופז כבר הורשע"

כך אומר הפרסומאי גיל סמסונוב בתגובה למעצרו של טופז ■ היחצ"ן צבי וילדר מתקשה להאמין שלקוחו לשעבר מסוגל למעשים כאלה - אך אומר: "אנשים שנמצאים בטופ ונעלמים יכולים לפעמים לעשות דברים לא הגיוניים"

יעל גאוני וענת ביין-לובוביץ' 01.06.2009

ניצחון לפרסומאים: הצליחו להוציא את נושא עמלות היתר מחוק ההסדרים

אייל חומסקי, אילן שילוח וגיל סמסונוב הציגו לפקידי האוצר את ההיסטוריה של שקיפות העמלות - והצליחו לשכנעם שלא להקים את הוועדה במשרד האוצר שאמורה היתה לדון בנושא עמלות הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2009

פרויקט מיוחד: איך תיראה תעשיית הפרסום הישראלית אחרי פסח?

בתעשיית הפרסום, שנמצאת עם האצבע על הדופק הכלכלי, חוזים כי היציאה מהמשבר לא תהיה מהירה ; 4 פרסומאים מנסים להעריך לאן הולכת התעשייה: הפסימיסט, האופטימיסט, הריאליסט וזה שאינו יודע לחכות לבריף

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2009

מועמד חדש לתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום: מודי כידון

גורמים בענף פנו בימים האחרונים גם לגיל סמסונוב, אך הוא העדיף לוותר על התפקיד ; כידון, מבעלי משרד הפרסום גיתם BBDO, ישקול בתוך 48 שעות אם להיענות להצעה

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ'‏ 19.01.2009

גיל סמסונוב מועמד לתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום

בכירים רבים בענף - ביניהם גם רמי שלמור, היו"ר הנבחר שפרש - תומכים במועמדותו של סמסונוב ; סמסונוב: "אקבל החלטה בנושא בקרוב"

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2009

בכירים בענף הפרסום: הבחירות עשויות לדחות את ההאטה בענף

הבחירות יזרימו כסף בעיקר לתעשייה הנלווית לענף הפרסום - הפקה, דפוס ואולפנים, וכן לחלק מהמדיה: שילוט חוצות, רדיו ועיתונות ; רוב משרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק פעיל בבחירות

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2008

   1234   

   נמצאו 64 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988