גלידת שטראוס

כתבות אחרונות

 
שלגון מגנום של שטראוס  / צילום: יח"צ

גלידה עד חוף הים: שיתוף-פעולה חדש בין וולט ויוניליוור

לקוחות יוכלו להזמין לחוף מארזים המכילים מגוון רחב של גלידות מבית המותג המקומי של יוניליוור, גלידת שטראוס, ולקבל אותם בצידנית ממותגת עד הכתובת הרצויה

שני מוזס 16.06.2020
דני רוז’נסקי, מנהל הפיתוח של גלידות שטראוס / צילום: איל יצהר, גלובס

"זה המקום לומר שלא שילמנו לסטטיק ובן אל. זו הייתה יוזמה אותנטית שלהם"

דני רוז'נסקי הוא מנהל הפיתוח של גלידת שטראוס מבית יוניליוור, והוא טעם יותר גלידות ממה שאפשר לדמיין • התפקיד שלו הוא לקלוע בדיוק למה שהצרכנים מחפשים במקרר הגלידות • אנשים שנהנים בעבודה, מדור מיוחד

מיכל רז-חיימוביץ' 06.02.2020
שלגון מגנום של שטראוס  / צילום: יח"צ

יוניליוור מעלה מחירים פעם שנייה ב-3 חודשים; אלה המוצרים שעומדים להתייקר

החברה מייקרת את הגלידות שהיא מייצרת תחת המותג גלידות שטראוס בשיעור של עד 4% • בין המוצרים שיתייקרו: "טילון", "מגנום" ו"סולרו" • הנימוק של יוניליוור: "עלייה מתמשכת בתשומות הייצור"

שני מוזס 08.01.2020
אריזת קרמבו ללא נייר אלומיניום / צילום: יחצ

סופה של תקופה: הקרמבו נפרד מעטיפת האלומיניום שלו

גלידת שטראוס מודיעה כי השנה נפגוש קרמבו שיהיה ידידותי יותר לסביבה באמצעות הסרת נייר האלומיניום באריזות השמינייה אך אל חשש - טעמו לא ישתנה

מיכל רז-חיימוביץ' 28.08.2018
החטיפים החדשים של נסטלה / צילומים: סטודיו אסם, סטודיו םפלדמן ויח"צ

נסטלה מפסיקה לייצר שלגונים עם מתנות לילדים

הנחיות חדשות של הקונצרן העולמי אוסרות קידום ממתקים לילדים באמצעות דמויות ממותגות • המתחרה הגדולה, גלידת שטראוס של יוניליוור, ממשיכה לשווק ארטיקים עם הפתעות

שני מוזס 23.04.2018
גלידות פרימיום משפחתיות / צילומים: יחצ

קטגוריית הגלידה צמחה ב-7% ב-2016 - והתחרות מתחממת

עונת הגלידות מושקת עם 3 מגמות: חומרי גלם משובחים, השאלת מותגים ותזונה בריאה ■ בגרסת החדשנות צפוי מזרק גלידה וחיבור ליו-טיוב

מיכל רז-חיימוביץ' 14.02.2017
מותג הגלידות CARTE D'OR של גלידת שטראוס/ צילום:יחצ

גלידת שטראוס משיקה את מותג הגלידות CARTE D'OR

גלידת הפרימיום מוצעת באריזות 520 מ"ל ב-6 טעמים בהשראת קינוחים שונים

שירות גלובס 14.05.2015
קנור / צילום: יחצ
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

תקציבי יוניליוור: קנור עובר למקאן, גלידת שטראוס לבאומן

הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2015
קוקילידה וקרם עוגיות של בן אנד ג'ריס / צילום: יחצ
בן אנד ג'ריס | לפני כולם

גלידת שטראוס נחלשה ב-2014; בן&ג'ריס מתחזקת

שוק הגלידות כולו ירד אשתקד ב-1.8%, והמכירות הסתכמו ב-783 מיליון שקל

אילנית חיות 08.02.2015
קרמבו של שטראוס / צילום: יחצ
אריזות | לפני כולם

יוניליוור הפחיתה כמות הקרמבו במארז - והמחיר קפץ ב-27%

קרמבו שטראוס הוא המותג המוביל בקטגוריה, האחראי לכמעט כל מכירותיה ■ קמעונאי: "האריזה של 32 יחידות מטעה כי היא נראית כמו האריזה של 40 יחידות. הצרכן הרגיל לא ישים לב לשינוי" ■ יוניליוור: אין תגובה

אילנית חיות 14.10.2014
גלידות פרימיום משפחתיות / צילומים: יחצ

משהו להמתיק את הימים הקשים: איזו גלידה הכי טעימה?

בן אנד ג'ריס דורגה ראשונה במבחן הטעימות של "גלובס", שכלל 8 גלידות וניל תעשייתיות ובחן את מרקמן ואת רמת המתיקות שלהן ■ אחריה מדורגות ג'ויה ולה קרמריה, ואחרונה ג'לאטו המיובאת ע"י רשת מגה

מיכל רז-חיימוביץ' 25.07.2014
בן אנד ג'ריס | לפני כולם

מכירות גלידות שטראוס צנחו 10.3% מתחילת השנה

סטורנקסט: שוק הגלידה התכווץ ב-2.6% ■ מכירות הגלידה ברשתות השיווק צנחו בשיעור כפול ■ בן אנד ג'ריס רושמת שיא חדש עם עלייה של 19.5% במכירות

אילנית חיות 19.05.2014

זיבלונים - השלגון הנמכר בישראל; 4.5 מיליון יחידות ב-2013

גלידות נסטלה שיווקה 6 מתוך 10 השלגונים הנמכרים ביותר ב-2013 וחיזקה את כוחה מול שטראוס ויוניליוור ■ מכירות בן אנד ג'ריס צמחו ב-21.6%

אילנית חיות 21.01.2014

הקרב על הגביע: גלידות שטראוס ונסטלה בתחרות צמודה

הישראלים מוציאים כ-1.6 מיליארד שקל בשנה על גלידות, אך רשתות הגלידריות מסתפקות בכרבע מהסכום ■ לשטראוס יש נתח של 47.5%, ולנסטלה 37.2%

אילנית חיות 23.07.2013

קרטיב ברשות הטבע והגנים עולה פי 3 ממחיר העלות שלו

בדיקת "גלובס" מעלה כי למרות שמדובר ברשות ממשלתית, המחיר לצרכן של גלידות ושלגונים באתרים של רשות הטבע והגנים כפול ויותר ממחיר העלות ■ הרשות: "בהשוואה שעשינו גילינו כי נקודות המכירה שלנו הן הזולות ביותר"

אילנית חיות 18.06.2013

גלידת שטראוס פותחת את עונת הגלידות: טעמים חדשים למגנום וסולרו

מנכ"ל גלידת שטראוס, יורם אביגד: "צמחנו ב-12% ושיפרנו את כוחנו התחרותי, ולא בגלל שינוי במחיר אלא מכיוון שהצרכנים פשוט קונים יותר גלידות"

מיכל רז-חיימוביץ' 19.02.2013

   123   

   נמצאו 38 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988