גליה להב הוספה למעקב

מעצבת שמלות כלה

כתבות אחרונות

 

גם בתלת-ממד: האם הצרכן הישראלי מוכן לדור הבא של הקטלוגים?

קטלוגים מושקעים הם דרך מקובלת למשוך לקוחות לנקודות המכירה, אך הפקות כרומו מושקעות מפנות היום את מקומן ליצירות ברוח עדכנית: קטלוג תלת-ממד, סרטוני וידיאו, קטלוגים מקוונים-אינטראקטיביים ועוד

מיכל רז-חיימוביץ' 22.06.2010

לוקה שקד תוביל קמפיין לבית האופנה גליה להב תמורת כ-15 אלף דולר

הקמפיין יעלה בהשקעה של 500 אלף שקל ויכלול עיתונות, מגזינים, אינטרנט וקטלוג בארץ ובחו"ל

שירות גלובס‏ 15.02.2009
צרו איתנו קשר *5988