דוח תלונות הציבור בחדשות

סוכן חדשות
 
המוסד לביטוח לאומי / צילום: אייל פישר
דוח מבקר המדינה: תלונות הציבור לגופים צרכניים עלו ב-2018
מספר התלונות שהתקבלו בנציבות פניות הציבור בשנת 2018 המשיך לשקף מגמת עלייה במספר התלונות בשיעור של 7% • הגוף שעליו התקבל מספר התלונות הגדול ביותר הוא המוסד לביטוח לאומי עם 1,101 תלונות
  
 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
דוח התלונות של מועצת הכבלים והלוויין: עלייה בתלונות נגד yes
לפי הדוח לשנת 2018, נגד הוט התקבל יחס של 14.8 תלונות לכל 10,000 לקוחות - ירידה לעומת 2017 • נגד yes התקבלו פחות תלונות מאשר נגד הוט אך יותר מאשר ב-2017: יחס של 8.5 תלונות לכל 10,000 לקוחות • על מה התלוננו הכי הרבה?
  
 
לקוחות סלולר / צלם: thinkstock
דוח משרד התקשורת ל-2018: מי מצטיינת ומי מזלזלת?
פרטנר היא החברה שנגדה התקבלו הכי פחות תלונות למשרד התקשורת בשנה החולפת, ופלאפון היא החברה שנגדה התקבלו הכי פחות תלונות מוצדקות ביחס לנתח השוק שלה • והיכן ממוקמות סלקום ובזק?
  
 
הונאה, תרמית, זיוף, עוקץ / שאטרסטוק
הפקידים מעלו בכספי הקשישה, הבנק לא החזיר את כל הסכום
עובדי הבנק הוציאו מחשבונה של ניצולת שואה 1.8 מיליון שקל, אך הבנק החזיר לחשבונה רק 900 אלף שקל בלבד
  
 
חדוה בר / צילום: איל יצהר
הבנקים החזירו ללקוחות 8.6 מיליון שקל ב-2017 בעקבות תלונות
לפי נתוני דוח בנק ישראל, רק 4% מהלקוחות שהגישו תלונה לבנק ערערו על התשובה לבנק ישראל • במזרחי טפחות היה השיעור הנמוך ביותר של תלונות מוצדקות • על מה אנחנו מתלוננים הכי הרבה?
  
 
אברי גלעד / צילום: גל חרמוני
בגלל אברי גלעד? התלונות על תוכן פוגעני בטלוויזיה עלו ב-100%
מספר תלונות הציבור ביחס לתכנים פוגעניים בטלוויזיה וברדיו רשם ב-2017 גידול של 40% ביחס למספר התלונות שהוגשו ב-2016 - כך עולה מהדוח השנתי של נציב פניות הציבור ברשות השנייה • הנציב דוד רגב: "קמפיין metoo# העולמי עשה עלייה מבורכת לישראל, והדבר בא לידי ביטוי בעלייה בתלונות על פגיעה בנשים"
  
 
קנאביס רפואי/ צילום:שאטרסטוק
המבקר: ליקויים קשים במיוחד בתפקוד היחידה לקנאביס רפואי
משרד הבריאות אמנם מדורג רק במקום ה-9 מבין המוסדות עליהם מתלונן הציבור הישראלי, אולם עם שיעור גבוה מהממוצע של תלונות שנמצאו מוצדקות (38% לעומת 32%) • יחידת הקנאביס הרפואי היא יוצאת דופן מבחינת שיעור התלונות המוצדקות, וזאת עד כדי כך שהדוח מגדיר את פעילות היחידה כמאופיינת בליקויים חמורים
  
 
סלולרי / צילום: שאטרסטוק
דוח משרד התקשורת לשנת 2017: נגד מי התלוננו הכי הרבה?
פלאפון מככבת עם שיפור ניכר במדדים ועם מספר התלונות הנמוך נגדה בתחום הסלולר, בזק בינלאומי מציגה את המקום הראשון בתחום ספקיות האינטרנט, ובזק מציגה מדדים טובים מאלה של הוט בתחום תשתית האינטרנט והטלפוניה הקווית
  
 
חדווה בר  / צלם: יחצ באדיבות בנק ישראל
בנק ישראל: רק 11% מהתלונות שהוגשו נגד הבנקים מוצדקות
עוד עולה מדוח הפיקוח על הבנקים כי אחד הנושאים שהכי הטרידו את הציבור בשנת 2016 היה סגירת סניפים וצמצום עמדות טלר
  
 
מבקר המדינה יוסף שפירא/ צילום: תמר מצפי
אי-אמון במבקר המדינה? ירידה במספר תלונות הציבור
מדוח מבקר המדינה, בכובעו כנציב תלונות הציבור, עולה כי נרשמה צניחה של כ-21% במספר התלונות שהגיש הציבור ב-2016 לעומת 2015, וכי מדובר במספר התלונות הנמוך ביותר (כ-11.8 אלף) מאז 2010
  
 
המוסד לביטוח לאומי / צילום: תמר מצפי
שיאני תלונות הציבור: ביטוח לאומי, דואר ישראל והמשטרה
הדוח השנתי לשנת 2016 של נציבות תלונות הציבור: השירות לאזרח בראש טבלת התלונות - כ-36% מהתלונות עסקו בנושא
  
 
חדוה בר / צילום: אוריה תדמור
דוח תלונות הציבור נגד הבנקים: איזה בנק מצטיין במיוחד?
בנק ישראל מפרסם דוח ל-2015: ביחידה לפניות הציבור טופלו כ-18 אלף שיחות טלפוניות וכ-5,000 תלונות, פניות ובקשות למתן מידע בכתב ■ רק 11% מהתלונות שהוגשו נגד הבנקים ב-2015 נמצאו מוצדקות
  
 
יוסף שפירא / צילום: אוריה תדמור
דוח נציב תלונות הציבור 2015: עלייה בתלונות שנמצאו מוצדקות
יותר מרבע מהתלונות שהוגשו לנציב תלונות הציבור ב-2015 עסקו בשירות לציבור ■ מבקר המדינה יוסף שפירא: "השירות שמקבל האזרח מהמגזר הציבורי חייב להשתפר"
  
 
עיצוב דירה/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
רשות המסים דרשה מס רכישה 40 שנה אחרי רכישת דירה
המתלונן מכר את דירתו זו כבר לפני 20 שנה, אולם לאחרונה ביקש ממנו הקונה להמציא אישור מרשות המסים לפיו אין לו חובות מס בגין העסקה ■ והבלגן התחיל ■ מדריך מס רכישה
  
 
עובד חברת חשמל / צילום: איל יצהר
חברת החשמל: עלייה של 22% במספר התלונות ב-2015
בחברה מסבירים את העלייה, בין היתר, באירועי מזג-אוויר קיצון בינואר ובאוקטובר אשתקד ■ בסה"כ נרשמו אשתקד 15,105 תלונות
  
 
אסי עזר ארז טל האח הגדול 2013 / צילום: יחצ
דוח תלונות הציבור לרשות השנייה: 40% מהתלונות מוצדקות
עלייה של 40% במספר התלונות שהוגשו לרשות השנייה ב-2014 ■ תלונות רבות הוגשו נגד התוכניות "אמא מחליפה" ו"האח הגדול" ונגד הפרסומות של קסטרו והודיס
  
 

   12    >

   נמצאו 26 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988