דיפלומט בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
קטשופ היינץ / צלם: יחצ
אסם פנתה לרשתות השיווק: אל תמכרו קטשופ היינץ
אסם: "קטשופ היינץ מכיל 21% רכז עגבניות ולא 61% כמצוין על המוצר - דבר המהווה הטעיה" ■ דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ: "זה תרגיל מלוכלך של מונופוליסט; באסם יש ירידה בנתח השוק, אז הם איבדו עשתונות"
  
 
אייל רביד / צילום: אסף מרדכי
חותכת מחירים: רשת ויקטורי החלה למכור מותגים ביבוא מקביל
בין המוצרים שיימכרו ברשת במחירים זולים מהמקובל: טובלרון, ליסטרין, חטיפי מארס, קולגייט וברילה ■ המנכ"ל והבעלים אייל רביד: "אמכור קולגייט טוטאל ב-4.9 שקלים. היום שסטוביץ מוכר לי קולגייט טוטאל ב-10.2 שקלים פלוס מע"מ"
  
 
סופרמרקט / צלם: תמר מצפי
יצרן מזון ישראלי: "היבואנים חוגגים - ורק עלינו מתנפלים"
"תשאלי מי זאת ליימן-שליסל, חוץ משניים וחצי אנשים אף אחד לא יודע. ומה עם חברת דיפלומט? אף אחד לא יודע מי זו. וגם שסטוביץ שקופה לצרכן הישראלי"
  
 
כך מתחמקת פרוקטר אנד גמבל מתשלום מס בארץ
"גלובס" חושף: יצרנית ג'ילט, פיירי ו-ORAL B מתחמקת מתשלום מס בישראל, בחסות החוק ■ למרות שלפרוקטר אנד גמבל יש שלוחה ומנכ"לית בישראל, ההכנסות והרווחים נרשמים בשווייץ שבה נהנית החברה ממס מופחת
  
 
אילנית חיות, כתבת גלובס לענייני קמעונאות
אילנית חיות
מתחת לרדאר של הצרכן
דיפלומט מעלה מחירים שוב ושוב, ואף אחד לא פוצה פה
זה לא במקרה שחברת דיפלומט מרשה לעצמה להעלות פעם נוספת את המחירים ואף לעמוד במה שעלול להתברר כחזית חדשה לעליות מחירים בשוק. הניסיון...המשך
  
 
דיפלומט שוב מעלה מחירים: 7 מוצרי מזון יתייקרו ב-6%
זאת החל מ-1 באוקטובר ■ בין המוצרים: מיונז היינץ, עוגיות מילקה וחרדל דיז'ון ■ קמעונאי ל"גלובס": "זו חוצפה, ניסיון למחטף של עוד רווח"
  
 
מגה הורידה את מוצרי קראפט וטונה סטארקיסט
המותגים טובלרון, קפה ג'ייקובס ו-milka יצאו מרשת מגה ■ טונה סטארקיסט הכריזה שוב על עליית מחיר, שהצטברה ל-18%-24% בתוך שנה בלבד
  
 
סכסוך מסחרי בין רשת מגה לחברת דיפלומט
ככל הנראה, מגה חייבה את דיפלומט בחיוב חד-צדדי, והסכסוך פרץ לאחר שדיפלומט דרשה לבטלו ■ עקב הסכסוך הופסקו המבצעים של דיפלומט ברשת
  
 
שופרסל בקרב נגד יבואני הטונה: סירבנו להעלאת מחירים
שופרסל סירבה להעלות את מחירי הטונה, וברשת קיים מחסור במותגים ויליגר וטונה סטארקיסט ■ "ברוח התקופה, שופרסל עושה ככל יכולתה למנוע עליות מחיר"
  
 
מה מסתתר באריזה החדשה של קוואקר? פחות דגני בוקר
הכיתוב מבטיח את "הטעם הנפלא במשקל חדש" - רק שוכח להזכיר שהמחיר לא ירד, אף שהאריזה צומצמה מ-453 גרם ל-412 גרם בלבד
  
 
רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
  
 
2011: מוצרי הנון-פוד ברשתות השיווק צמחו ב-2% בלבד
השוק הסתכם ב-4.74 מיליארד שקל ■ אפיינו את השנה: חדירת מרככי כביסה מרוכזים, התרחבות המותג הפרטי ותחרות בתחום הדאודורנטים
  
 
מכירות תנובה צמחו ב-2.9% עקב העלאות מחירים
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
  
 
שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של דיפלומט
חברת ההפצה משווקת מותגים של חברות בינלאומיות ומקומיות שטופלו עד כה במספר משרדי פרסום ■ היקף התקציבים של מותגי דיפלומט עומד על כ-8-10 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 

   12   

   נמצאו 30 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988