דירוג המותגים השנתי

כתבות אחרונות

 

הפרסום ברשת צובר תאוצה

מדד המותגים משקף ירידה בכוח של המדיה המסורתית ועלייה בפרסום באינטרנט

גלעד עוזיאלי וברק סנדץ 08/07/2009

אין עוד מלבדו

נאמנות אבסולוטית של הצרכן? יש רק מקום אחד שבו זה יכול לקרות - הרחוב החרדי

קובי אריאלי 08/07/2009

דירוג המותגים השנתי - מזון יבש: אסם ממשיך את מגמת ההתחזקות

המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון ; המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת

אילנית חיות 24/03/2009

דירוג המותגים השנתי - חברות הסלולר: אורנג' בפסגה, סלקום מתקרב - אך פלאפון במקום השלישי בפער גדול

3 מותגי הסלולר המובילים איבדו מחוזק המותג שלהם בשנה החולפת - אך אורנג' עדיין מוביל את הדירוג, סלקום עדיין נושף בעורפו, ואילו פלאפון מזדנב מאחור רגע לפני השקת הרשת החדשה

גד פרץ 23/03/2009

דירוג המותגים השנתי - משקאות קלים: קוקה-קולה מוביל, פריגת נשחק והמים בעלייה

קולה זירו סייע למותג המטריה קוקה-קולה לפתוח פער גדול מול המתחרים ; מותגי המיצים פריגת וספרינג רושמים ירידה ; החדשות הרעות לענף: טרנד הבריאות והמיתון פגעו בשוק המשקאות והזניקו את האהדה למים רגילים

אילנית חיות 18/03/2009

דירוג המותגים השנתי - שוק הרכב: מאזדה עדיין בצמרת הטבלה, טויוטה במקום השני

הטלטלה שעבר שוק הרכב ב-2008 השפיעה גם על המותגים ; דלק מוטורס הצליחה לשמור על מדיניות מחירים קשוחה לדגמי מאזדה ופורד, והיא מתוגמלת בחוזק מותג יציב

דובי בן גדליהו 17/03/2009

דירוג המותגים השנתי - שוק החלב: תנובה מגדילה את הפער מול המתחרים

תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים ; גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007

אילנית חיות 16/03/2009

דירוג המותגים השנתי - רשתות חשמל: מחסני חשמל מגדילה את הפער מהמתחרות

מחסני חשמל - שכל הבידול שלה מבוסס על מחיר - מזנקת, וגם שקם אלקטריק וא.ל.מ מתחזקות בשל מדיניות מבצעים ; חוסר בידול בין השחקניות בענף: כמעט 40% לא ידעו להשיב באיזו רשת יעדיפו לקנות מוצר חשמלי

הדס מנור 12/03/2009

דירוג המותגים השנתי - רשתות שיווק: מגה מאבד את המקום הראשון לטובת שופרסל דיל

המותג מגה מתחזק עקב השקת מגה בול ; מגה בעיר עוקף את שופרסל שלי ; בזירה החרדית "יש" נהנית מהחרם על שפע שוק ; עוד מתחזקים: שופרסל ביג, רמי לוי ויינות ביתן ; חצי חינם וטיב טעם נחלשות

אילנית חיות 11/03/2009

דירוג המותגים השנתי - רשתות אופנה: בר רפאלי הזניקה את פוקס; קסטרו וזארה נחלשים

קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור ; פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר ; בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון

אילנית חיות 10/03/2009

דירוג המותגים השנתי - מזון מהיר: בורגרס בר פורץ למקום השלישי, מקדונלד'ס נחלשת

ב-2008 כל המותגים המובילים בתחום המזון המהיר רשמו ירידה, לטובת חלופות זולות יותר כמו חומוס או פלאפל ; בורגרס בר מתברג גבוה אצל בני-הנוער ; ברגר קינג ודומינו'ס פיצה מתחזקים בקרב המבוגרים

אילנית חיות 09/03/2009

דירוג המותגים השנתי - בנקאות: הפועלים מוביל אך נחלש, מזרחי-טפחות מתחזק

המותג בנק לאומי ממשיך לצמצם את הפער גם ב-2008, ורושם התחזקות של 6% לעומת ירידה של 8% לבנק הפועלים ; הלקוחות עדיין לא מבינים מהם ההבדלים בין הבנקים השונים, וכשליש לא מרוצים מהבנק הנוכחי שלהם

עירן פאר 09/03/2009

   1   

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988