דרור בהט

שימש כסמנכ"ל השיווק של yes במשך 3.5 שנים

כתבות אחרונות

 
דרור בהט / צילום: יחצ

דרור בהט, המשנה למנכ"ל טלכלל, פורש לאחר 3 שנים בתפקיד

במסגרת תפקידו היה בהט אחראי על מספר חברות-בנות בקבוצה, בהן פעילות המוקדים, חברת לידים המתמחה בייצור לידים ממדיות שונות, חברת טלמסר המתמחה בפרסום סלולרי, BUYME ועוד

שירות גלובס 22.03.2015

סמנכ"ל השיווק ב-yes: "טועה מי שמנסה לקבור את הטלוויזיה"

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק הפורש מ-yes, מסרב להספיד את העולם שבו חי בשנים האחרונות - אך מודע לאיום של חדירת האינטרנט והפס הרחב ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסמן את yesMax כהצלחה השיווקית הכי גדולה שלו

גד פרץ 05.05.2010

תחרות לכבלים: yes משיקה שירות VOD באמצעות ממיר ה-HD

השירות יושק באמצעות פלטפורמה שתיקרא yesMaxTotal ■ לקוח המעוניין בשירות יזדקק למהירות אינטרנט מינימלית של 2.5 מגה ביט בשנייה ■ השירות לא יכלול דמי שימוש - וזאת בניגוד לשירות ה-VOD של HOT

גד פרץ 02.03.2010

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, פורש מתפקידו

זאת לאחר 3.5 שנים בתפקיד ■ סמנכ"לית השיווק של מטרנה, גלי ניר, היא אחת המועמדות להחליפו

גד פרץ 26.01.2010

yes משיקה מנוע חיפוש טלוויזיוני בשם myTV

השירות מאפשר לצופים לחפש תוכן לפי מספר קטגוריות - כותר, במאי או שחקנים ראשיים

מתן שירם 25.10.2009

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, נבחר לאיש השיווק של יוני

בהט עומד מאחורי מהלך "yes stars" שכלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לצד הגדלת היקף החדירה של yesMax

אורי רודריגז-גרסיא 30.06.2009

לא הכל חינם: וואלה החלה לגבות תשלום עבור צפייה בחלק מהתכנים של yes

גולשים שאינם נמנים עם לקוחותיה של חברת הלוויין יידרשו לשלם 4 שקלים עבור כל פרק ■ וואלה: "הרוב המוחלט של התכנים פתוח לכולם"

‎‎נועה פרג‏ 08.06.2009

לקוחות yes יוכלו לנהל הקלטות במכשיר ה-yesMax דרך אתר האינטרנט

בשלב ראשון יופעל השירות ללקוחות yesMax, ובתקופה הקרובה הוא יופעל ללא תשלום גם ללקוחות yes MaxHD ; על מנת להצטרף לשירות - נכנסים לאתר החברה, מזינים את הפרטים האישיים ומקבלים קוד וסיסמה

גד פרץ 04.05.2009

yes: חלק משמעותי מהלקוחות שעברו מ-HOT ל-yes עשו זאת בגלל yesMax

חברת הלוויין השיקה את הממיר החדש yesMaxHD ; תסבסד את הממיר ללקוחותיה בעלות של 20 מיליון שקל ; מנכ"ל yes, רון אילון: "כ-50% מלקוחות החברה יעברו ל-yesMax בתוך שנים ספורות"

גד פרץ 23.04.2009

ערוץ yes stars ישראלי משיק לוח שידורים הכולל רצועת נוער חדשה

המהלך ילווה בפעילות שיווקית נרחבת בהשקעה מדווחת של כ-3.5 מיליון שקל, כולל קמפיין שיעלה בטלוויזיה ובקולנוע ויתקשר את הסדרה "תיכון השיר שלנו" ; בנוסף יעלה הערוץ תוכנית חדשה של טל ברמן, "תרבות רעה"

יעל גאוני 21.04.2009
צרו איתנו קשר *5988