הוניגמן

כתבות אחרונות

 

דירוג המותגים השנתי - רשתות אופנה: בר רפאלי הזניקה את פוקס; קסטרו וזארה נחלשים

קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור ; פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר ; בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון

אילנית חיות 10.03.2009

המותג הוניגמן יוצא לראשונה מישראל: פותח סניף בקניון במוסקבה

פעילות הקבוצה ברוסיה נעשית באמצעות זכיין מקומי ; כיום פעילים ברוסיה גם המותגים קסטרו ופוקס

אילנית חיות 23.02.2009

מדד המותגים המדוברים: פוקס, קסטרו וזארה הם מותגי האופנה המדוברים ביותר

בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה ; לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו

מוריס כהונאי 12.02.2009

רשתות האופנה קסטרו והוניגמן הורשעו בהטעיית צרכנים

קסטרו הורשעה בהטעיה במבצעי הוזלה בחנויות ובהצגת תוויות מחירים במטבעות זרים; גזר הדין יינתן בינואר 2009 ; הוניגמן הורשעה בהטעיה בהצגת תוויות מחירים במטבעות זרים, והוטל עליה קנס בסך 40 אלף שקל

אפרת אהרוני 14.12.2008

מערך הפרסום החדש של הוניגמן: באומן יטפל ב-TNT ויהושע יטפל בהוניגמן

היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון ; תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2008

7 משרדי פרסום מתחרים על תקציב הוניגמן בהיקף של כ-20 מיליון שקל

בין המשרדים המתמודדים: אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, גיתם BBDO, יהושע TBWA וענבר-מרחב-שקד ; קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה בין שני משרדים: אחד שיטפל בהוניגמן ושני שיטפל ב-TNT

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2008

בעקבות המשבר: בענף האופנה מנסים לפתות את הצרכנים עם שלל הנחות ומבצעים

המצב הכלכלי טומן בחובו מבצעים בכל ענף - ובראש ובראשונה בענף האופנה ; החורף המתמהמה תורם את חלקו, והרשתות מנסות להיפטר מהמלאי באמצעות מבצעים עצמאיים או בשיתוף עם חברות האשראי והקניונים

אפרת אהרוני 25.11.2008

ענבר-מרחב-שקד צפוי לקבל את תקציב הפרסום של הוניגמן

כפי שנחשף ב"גלובס" - קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה, בהיקף של כ-20 מיליון שקל, בין שני משרדים ; נציגי החברה ייפגשו בקרוב עם משרדי פרסום נוספים, כדי להחליט כיצד יורכב מערך הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2008

הוניגמן עשויה לפצל את תקציב הפרסום שלה בין שני משרדים

היקף תקציב הפרסום של קבוצת הוניגמן עומד על כ-20 מיליון שקל ; למשרד הפרסום של הוניגמן, גלר-נסיס, הובהר כי נבחנת האפשרות להעביר את הטיפול במותג TNT למשרד אחר - והם העדיפו להיפרד

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2008

רוצים להתחדש בבגדי חג? "גלובס" יצא לבדוק איזו חוויית קנייה מצפה ברשתות האופנה

איפה יברכו אתכם לשלום (ולעתים לא ירפו), היכן תזכו להתעלמות, ואיזו רשת משכילה להציב מראות גם בתוך תאי המדידה? ; המצטיינת בשירות היא קסטרו-מן, ואת חוויית הקנייה המאכזבת ביותר מספקת NO NAME

מיכל רז-חיימוביץ' 25.09.2008

   123456   

   נמצאו 90 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988