הישרדות איי הפנינה

כתבות אחרונות

 

מירית וקנין תוביל קמפיין לרשת האופנה זברה עבור סכום מדווח של 40 אלף דולר

בנוסף תוביל כוכבת "הישרדות" קמפיין למכללה לקוסמטיקה רפואית עבור סכום מדווח של 10,000 דולר

שירות גלובס‏ 10.09.2009

מהלכי התוכן השיווקי הבולטים במאי: "הישרדות" עם סובארו B9 ואופנוע הים sea-doo

Effect-tv: "הישרדות" הצליחה ליצור חיבור עם מותגי רכב שהוענקו כפרס למשתתפים ■ פעילות המרכז הבינתחומי בתוכנית "מסודרים" השכילה לעקוף את מחסום הז'אנר של תוכניות דרמה

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2009

יפעת מחקרי מדיה: חשיפה תקשורתית בשווי מיליון שקל לתוכנית "הישרדות"

"הישרדות" הקדימה את "כוכב נולד 7" ו"מסודרים" ■ 22% מהחשיפה התקשורתית של התוכנית היתה שלילית עקב פרסום הרייטינג הממוצע של הסדרה והרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר לעומת גמר העונה הראשונה

יעל גאוני 10.06.2009

סמנכ"ל התוכניות של ערוץ 10: "'הישרדות' תמשיך, אך אני בספק אם תהיה עוד 'המרוץ למיליון'"

ליאת פלדמן מאוכזבת מהרייטינג של פרק הפתיחה של "הבלוק", ומודה כי היא לא תהווה את התחליף ל"הישרדות" ■ למרות הירידה ברייטינג בעונה השנייה, בערוץ 10 עובדים על עונה שלישית ששוב תימתח על 40 פרקים

יעל גאוני 04.06.2009

לא רק בטלוויזיה: פרסומות ייעודיות לאינטרנט שודרו בגמר "הישרדות" בנענע10

גולשי נענע10 צפו בפרסומות בשידור חי בזמן ההפסקות בשידור בטלוויזיה ■ מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל שבו משובצות פרסומות ייעודיות בשידורי האינטרנט

נועה פרג 24.05.2009

רייטינג ממוצע של 25% לגמר "הישרדות איי הפנינה"; 33% רייטינג בעת הכרזת הזוכה

זאת לעומת גמר העונה הראשונה של "הישרדות", שרשם רייטינג של 36% ■ הזוכה העונה הוא אריק אלפר, רופא מת"א ■ גמר "הישרדות" הגיע רק למקום ה-3 בטבלה השבועית, כש"מסודרים" ו"מונית הכסף" במקום הראשון והשני

יעל גאוני ושירות גלובס 24.05.2009

סובארו טריבקה B9 - מכונית הפרס ב"הישרדות": האם היא שווה 52 יום של אכילת קוקוס?

לטריבקה מרווח פנים ענק ואיבזור מפנק - תא מטען ענק יספק למירית משטח נוח לבצע בו שיעורי יוגה-פילאטיס ■ עם הספק של 256 כ"ס, המפלצת מגיעה ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות ולמהירות מירבית של 207 קמ"ש

שרון ביידר 23.05.2009

שכחו אותם באיי הפנינה

"הישרדות" - הגמר, מוצ"ש 21:00, ערוץ 10

ניר קיפניס 21.05.2009

הפעילות של הראל ביטוח ב"המרוץ למיליון" - התוכן השיווקי האפקטיבי בחודש אפריל

Effect-TV: המותג הראל חברה לביטוח זכה לנראות במספר נקודות לאורך 3 פרקים בתוכנית, כשהאינטגרציה וההתאמה לסיפור של התוכן בוצעו ברמה גבוהה ■ במקום השני: מעטפת החסויות של תלמה ב"הישרדות"

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2009

רוח גבית למירית וקנין מ"הישרדות": וואלה שופס מפרסם מודעת תמיכה בה

אחיה של המתמודדת עובד באתר ■ במוצאי שבת הקרובה יתקיים הגמר בין 3 הפיינליסטים בתוכנית

רן רימון 18.05.2009

תוכנית התעודה "האם כולם בוגדים" גברה על תוכניות הריאליטי והבידור בשבוע החולף

"המרוץ למיליון" גבר על "הישרדות" ■ תחרות האירוויזיון ששודרה אמש בערוץ 1, וזיכתה את ישראל במקום ה-16 בלבד, רשמה רייטינג ממוצע של 18%

יעל גאוני 17.05.2009

הבאזז שווה כסף: שווי החשיפה התקשורתית של "האח הגדול VIP" - כ-1.2 מיליון שקל

כך עולה מדירוג שערכה ''יפעת מחקרי מדיה'' לחשיפה התקשורתית של תוכניות הטלוויזיה המוזכרות ביותר ובעלות השווי הכספי הגבוה ביותר של חודש אפריל ■ במקום השני דורגה "כוכב נולד" ובמקום השלישי "הישרדות"

‎‎יעל גאוני‏ 12.05.2009

איי הפנינה, זוכרים?

איפה הימים שערוץ 10 עוד האמין שיש לו סיכוי? ; "הישרדות", ד' 21:00, ערוץ 10

ניר קיפניס 06.05.2009

שבוע שלישי ברציפות: "המרוץ למיליון" מובילה את טבלת הרייטינג השבועית

במקום השני מדורגת "מונית הכסף", ובמקום השלישי טקס יום הזיכרון ששודר בערוץ 2 ; נתוני הרייטינג של השבוע החולף בכלל הערוצים המסחריים ממשיכים להיות נמוכים מהממוצע

יעל גאוני 03.05.2009

"המרוץ למיליון" ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג השבועית

בשבוע שעבר נרשם רייטינג כללי נמוך יחסית בשל יום השואה ; גמר "הישרדות איי הפנינה" ייערך באמפיתיאטרון קיסריה ב-23 במאי ויועבר בשידור חי בערוץ 10 ; הרייטינג הממוצע של התוכנית נמוך ביחס לעונה הראשונה

יעל גאוני 26.04.2009

התוכן השיווקי האפקטיבי במארס: דגני הבוקר של תלמה ב"הישרדות"

Effect-tv: ערכי המותג של תלמה הועברו בצורה אמוציונלית במסגרת מספר משימות שבוצעו ב"הישרדות" ; הפספוס של החודש: הכנסת הכלב "לאקי", כוכב הקמפיין של מפעל הפיס, אל בית "האח הגדול VIP"

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2009

   123   

   נמצאו 36 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988