הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: סלקום - הכי אהובה השבוע; נגב - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של פלאפון היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2013

סקר הפרסומות: סלקום - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של הבנק הבינלאומי, בכיכובו של אסי כהן, היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.67 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2012

הפרסומת לסלקום - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו השבוע, עם השקעה של כ-1.38 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2012

סקר הפרסומות: הוט - האהובה ביותר; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי הצליח השבוע להכניס לטבלאות 4 פרסומות שונות

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2012

פרסומת "איחוד המשפחות" של סלקום - הכי זכורה ואהובה

הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, זוכה לנתונים גבוהים לעומת הממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 06.12.2012

הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן - הכי זכורה ואהובה השבוע

עקב המצב, מפרסמים גדולים נמנעו בשבוע האחרון מלהעלות קמפיינים לאוויר

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2012

סקר הפרסומות: 9 מיליון ממשיכה להיות הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי פרסומות של לשכת הפרסום הממשלתית - למשרד התיירות ולמשרד התמ"ת - התברגו השבוע בטבלאות

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2012

ביטוח 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל את הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל עם כוכבי "הבורר" וג. יפית - הכי זכורה

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2012

סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מובייל - הזכורה

‎גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל, עם כוכבי "הבורר" וג. יפית, רושמת את שיעור הזכירה הגבוה ביותר שהתקבל במדד בשנתיים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2012

הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן - שוב הזכורה והאהובה

הפרסומות של נביעות ומקדונלד'ס, שלא היו השבוע באוויר, הצליחו להיכנס לטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2012

הפרסומות הזכורות והאהובות: ביטוח 9 מיליון חוזרת להוביל

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון הכי זכורה, אהובה ומושקעת השבוע ■ בשבוע האחרון קטן סך ההשקעה בפרסומות ■ באומן-בר-ריבנאי הכניס 4 פרסומות לטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2012

סקר הפרסומות: האגיס ובזק שוב בראש הטבלאות

בזק היא הפרסומת הכי זכורה, והאגיס האהובה ■ מקאן הכניס 5 פרסומות לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2012

הצחוק טוב למותג? "פרסומת הומוריסטית זה צל"ש או טר"ש"

מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת ■ מצד שני, הצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא תמיד יודע על מה בכלל המפרסם מדבר ■ אנשי הקריאייטיב מנסים לפצח מתי הומור בפרסום הוא אפקטיבי - ומתי לא

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2012

סקר הפרסומות: האגיס - הכי אהובה; FUZE tea - הכי זכורה

הפרסומות של FUZE tea זוכה לתחרות צמודה בדירוג הזכורות מצד האגיס ובזק

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2012

חיתולי האגיס - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במדד הזכורות התנהל מאבק צמוד בין בזק בינלאומי, האגיס ו-012

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2012

הפרסומת של בזק - הזכורה, האהובה והמושקעת השבוע

הפרסומות של הוט מובייל ושל פלאפון נכנסו השבוע לטבלאות, אף שכלל לא שודרו

ענת ביין-לובוביץ' 23.08.2012

   181920212223242526272829303132   

   נמצאו 577 כתבות   |   עמוד 25 מתוך 37

צרו איתנו קשר *5988