הפרסומות המדוברות בחדשות

סוכן חדשות
 
קמפיין סופר פארם / צילום מסך
מדד הפרסומות: סופר-פארם הזכורה, 9 מיליון האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום TV ושל 9 מיליון צמודות גם השבוע בשיעור האהדה
  
 
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: יחצ
פוחדים מלוח שפיצר? מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע
גיאוקטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר היא פעם נוספת ל-9 מיליון, והפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV
  
 
פרסומת בזק /  צילום: מסך
מדד הפרסומות המדוברות בדצמבר: הבית החכם של בזק בראש
בדצמבר השתלטו רשמית סלבריטאים גם על הפרסומות בדיגיטל ■ דורין אטיאס, נועה קירל ושחר חסון הצטרפו לפיוז טי, שרון פרי בפרובוקציה של פלאפון ונדב גדג' בקליפ למותג גרנייה
  
 
סודה סטרים / צילום: יוטיוב
מדד הפרסומות המדוברות בנובמבר: קמפיין סודהסטרים בראש
בחודש נובמבר דווקא משרדים קטנים יחסית הצליחו ליצור קמפיינים שזכו לתהודה הרבה ביותר: סודהסטרים בפרסומת נוספת עם דמויות מ"משחקי הכס", שימי תבורי בפרסומת לאבקת הכביסה קולון וקמפיין פוליטי לכאורה ליד2
  
 
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
מדד הפרסומות המדוברות באוקטובר: קמפיין הרכבת בראש
הקמפיינים של רכבת ישראל ושל משרד החקלאות הגיעו למקומות הראשונים במדד הפרסומות המדוברות, והחיים האמיתיים של הדוגמניות נדחקו לתחתית הטבלה - אולם לא מעט מהשיח שהתעורר החודש ברשת היה שלילי
  
 
רויאלטי/ צילום:youtube
מדד הפרסומות המדוברות בספטמבר: קמפיין רויאלטי בראש
קמפיין המתיחות של תכשיטי רויאלטי, בכיכובה של ריטה ובאמצעות פרסום חברון-זלצמן, הגיע למקום הראשון במדד ■ קמפיין הגן הדיגיטלי של מזרחי-טפחות עורר אהדה, אך היקף השיח עליו היה נמוך יחסית
  
 
סמארטפון LG v20 מובייל, טכנולוגיה, סלולר / צילום: וידאו
מדד הפרסומות המדוברות באוגוסט: קמפיין קסטרו סקול בראש
הפרסומות המדוברות בחודש האחרון פנו לצעירים ודיברו בשפתם ■ קסטרו, במקום הראשון, עשתה זאת עם הקולקציה לבית הספר, והמשטרה עשתה זאת בקמפיין גיוס מפתיע
  
 
קווי לילה / צילום: יוטיוב
מדד הפרסומות המדוברות בחודש יולי: קמפיין "קווי לילה" בראש
עוברים לאינסטגרם: יותר ויותר קמפיינים מתבססים על הרשתות החברתיות, במיוחד בתקופת החופש הגדול ■ קמפיינים הפונים לנוער כמעט לא השתמשו במדיה מסורתית
  
 
פרסומות מילקי / צילום: יחצ
מדד הפרסומות המדוברות לחודש יוני: קמפיין מילקי מוס בראש
הפרסומת למילקי מוס של רועי כפרי זכתה בפרגון הן מהברנז'ה והן מהציבור, למרות השקעה כספית נמוכה יחסית
  
 
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק
קמפיין הוט הצליח לשפר את הסנטימנט בנוגע לשירות בחברה
כך עולה ממדד הפרסומות המדוברות ■ שירותי בריאות כללית השתמשו בפייסבוק לייב כדי להראות יום אחד בבית החולים בילינסון
  
 
רביב טל / צילום: יח"צ ויגו
חדש: מדד הפרסומות המדוברות של Vigo ו"מנהלי שיווק מצייצים"
"גלובס" משיק את מדד הפרסומות המדוברות של חברת Vigo וקהילת "מנהלי שיווק מצייצים", שמציג את הקמפיינים שזכו לחשיפה הגדולה ביותר במדיה החברתית
  
 
הפרסומות האהובות: קפה טורקי הכי אהובה; טרה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: השבוע בולטות במדד פרסומות בהשתתפות פרזנטורים קבועים של החברות השונות ■ קמפיין בזק הוא הכי מושקע השבוע מבחינה תקציבית
  
 
הקרב על המסך: yes הכי אהובה, הוט - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: חמש מתוך עשר הפרסומות במדד הנוכחי הן פרסומות מבית מקאן אריקסון
  
 
באנו למילואים: הפרסומת של מזרחי-טפחות - הכי זכורה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזגני טורנדו חוזרת לראש מדד הפרסומות האהובות
  
 
כבר בשבוע הראשון: הפרסומת של טורנדו היא הזכורה והאהובה
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה מהממוצע ■ באומן-בר-ריבנאי מכניס השבוע 4 פרסומות לטבלה
  
 
הפרובוקציה הצליחה? קמפיין פיאג'ו - המדובר ביותר ברשת
Twisted Fly: הקמפיין - תחת הסלוגן "הלוואי ואשתי היתה גדולה בביצועים וקטנה בהוצאות" - עורר מחאות מצד הגולשים, ואף נפתחה נגדו קבוצת מחאה בפייסבוק
  
 

   123456    >

   נמצאו 94 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988