לאחר דיונים שהתקיימו זמן רב וכללו חלופות שונות למיקום בניית המכללות, הפרויקט יוצא לדרך • זאת אחרי שהמועצה הארצית דחתה את העררים להקמת המבנים בשכונות עין-כרם וקריית מנחם • לאחר בניית הפרויקט תעבור פעילות משמעותית שמתבצעת כיום בגלילות לירושלים
חברת לייטריקס, ששוכרת כיום 2,500 מ"ר בתחום האוניברסיטה, תגדל פי 10 ותשכור 25 אלף מ"ר בפארק ההייטק החדש שיוקם בקמפוס גבעת רם • דמי השכירות: 85 שקל למ"ר
בקרקע שבשטחי קמפוס גבעת רם ניתן לבנות כ–150 אלף מ"ר • בין תנאי הסף המכרז: הון עצמי מינימלי של 1.2 מיליארד שקל, ומחזור הכנסות שנתי ממוצע של מעל 200 מיליון שקל בשנים האחרונות • מנכ"ל האוניברסיטה: "הפרויקט יאפשר קשר ישיר בין האקדמיה לתעשיית ההייטק"
ארגון התיירות העולמי צופה כי ב-2020 כ-240 מיליון סינים יבקרו במדינות שונות וישנו לחלוטין את זירת התיירות העולמית, שמתכוננת למהפכה האדומה
מה הכי חשוב לדעת על התייר הסיני המגיע לישראל? באילו אתרים הוא יעדיף לבקר, מהם המוצרים שלא יוותר עליהם והאם הוא פתוח לאוכל המקומי • כנס Made for China, שבו השתתפו נציגים בכירים מעולם התיירות הסיני והישראלי, נתן מענה לשאלות הללו ועוד הכתבה בשיתוף משרד ירושלים ומורשת והרשות לפיתוח ירושלים
הצפי הוא כי בשנת 2020 כ-240 מיליון תיירים סינים יבקרו במדינות שונות ברחבי העולם • כנס Made for China, שנערך לא מכבר בירושלים, עסק בשאלה כיצד נמשוך אותם לנפוש בישראל • "צריך להעניק יותר שירותים בשפה הסינית ולהנגיש פלטפורמות תשלום"הכתבה בשיתוף משרד ירושלים ומורשת והרשות לפיתוח ירושלים
האם הסינים יתחברו למטבח הישראלי? השף ישראל אהרוני מנסה לענות על השאלה ונותן קווים לאופי הקולינרי הסיני
כנס Made for China, שנערך לא מכבר, נועד לספק קריאת כיוון בדרך למיצוי הפוטנציאל העצום של התיירות הסינית בישראל • בכנס השתתפו מאות נציגים מקרב תעשיית התיירות, לרבות מלונאים, מנהלי אתרי תיירות ותרבות, פקידי ממשלה ועוד
נציגי חמש חברות ענק סיניות מספרים על המהפכה בתחום שעוברת המעצמה מהמזרח הרחוק
ראיון עם יאנג יי (Yang Yi), העורכת הראשית של SINA Travel, פלטפורמת התיירות של התאגיד הטכנולוגי SINA
בשנת 2018 ביקרו בישראל 100 אלף סינים, והתקווה היא כי המספרים יגדלו במידה ניכרת בשנה הנוכחית • אחת החברות המשפיעות ביותר על הגידול מסין היא חברת התעופה הסינית Hainan
ראיון עם בלה הואנג (Bella Huang), מנהלת מחלקת המזרח התיכון ואפריקה של חברת שירותי התיירות, CYTS • "העידן שבו תיירים מסין הסתפקו בביקור באתרים מפורסמים ושופינג עבר חלף לו"
בשנים האחרונות נרשם גידול של 490% במספר התיירים הסינים שביקרו בישראל ושהו בה כשמונה לילות בממוצע • יותר מ-80% מהם בילו בירושלים
יעדי תיירות בעולם מציעים מגוון רחב של שירותים מיוחדים ל-140 מיליון תיירים סיניים • מלוס-אנג'לס ועד לאתרי הסקי הפיניים, רבים משננים איך אומרים "ברוך הבא" "תודה" ו"שלום ולהתראות" במנדרינית
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, בכלל, ובסביבה העסקית בפרט • עסקים ואתרי תיירות שיכינו את עצמם כראוי, בפרטי פרטים, לשטף התיירים מהמזרח הרחוק, יקטפו את פירות ההשקעה בעתיד הקרוב מאוד
בתוכנית התקיימו שלושה מחזורים עד כה • שתיים מן החברות אף הגיעו להסכמים אסטרטגיים, וההכנסות של החברות מגיעות ל-22 מיליון דולר
Made for Chinaירושליםסיןתיירות