ניתוח קמפיין

כתבות אחרונות

 
אפוקדה (במרכז), בקמפיין העוקב של בעלת טיקטוק / צילום: צילום מסך

כך הופכים מיץ חמוציות ללימונדה בלי תקציבי פרסום בכלל

קמפיין מוצלח כבר לא מחייב צוות ענק, תקציב עתק ושבועות של הפקה • היום הוא צריך רק להבין את הפלטפורמה הדיגיטלית, וכדאי לו גם לערוך עליה ניסויים • תשאלו את אושן ספריי מה עשה לה הסקייטר נייתן אפוקדה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

עומר רבינוביץ׳ 12.11.2020
על פניו, אין קשר בין העוגיה לעולם התוכן. במחשבה שנייה זה מתבקש / צילום: מתוך יוטיוב

מהלך עם גאווה: העוגיה שהחליטה ללכת נגד כל חוקי הדיגיטל

על מותג העוגיות אוריאו שהחליט ללכת נגד כל חוקי הדיגיטל ועל היח"צ של בוראט שנצמד לקיצוניות ולו בשביל לשמור על ערכי המותג • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש

בן סבר 06.11.2020
טראנה בורק בקמפיין. "פרק חדש במחאה" / צילום: צילום מסך
MeToo# | דעה

מהצהרה לפעולה: השלב הבא של תנועת MeToo

כשמחאות דועכות או מוסטות מסדר היום הציבורי, בשל מחאות מקבילות או מגפת הקורונה, זה בדיוק הזמן לצאת בקמפיין עדכני • זו הסיבה שהקמפיין העכשווי של תנועת MeToo יוצא בתזמון מדויק ונכון • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

סיגלית הורן-גלפרין 28.10.2020
JoyTunes. גיוון קריאטיבי אינסופי / צילום: יוטיוב

בקצב הברנדפורמנס: JoyTunes הצליחה להגיע מיליוני משתמשים בלי הטלוויזיה

באפליקציית לימוד הנגינה JoyTunes בנו מותג על גלובלי והגיעו למיליוני משתמשים פעילים באמצעות מאות סרטוני וידאו בדיגיטל, ובלי דולר אחד ב-TV (בינתיים) • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

איתמר בר 14.10.2020
Outfront Media. מסכים בתחתית הניעו לתיוגים בסטורי / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

איך אדידס, Burberry ובחור אלמוני מניו יורק פיצחו את השיטה הקריאייטיבית

אדידס, Burberry ובחור אלמוני מניו יורק הצליחו לחבר בין עולם האינטרנט לזה הממשי ברחוב • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

לירון טמיר לוי 05.10.2020
מתוך הפרסומת של נייקי / צילום: צילום מסך

שעת יצירה: איך הצליחה פרסומת אחת עם אפס ימי צילום להפוך לאייקונית

אפילו בלי יום צילום אחד, אלא באמצעות עריכה בלבד, הצליחו ב-NIKE לייצר סרטון שכולו יצירת אמנות אחת גדולה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי קורלנד 26.09.2020
עליבאבא. חינכה את השוק מחדש / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

כיצד Nike סגרה 5,000 חנויות והמשיכה להרוויח? הכירו את הדרוויניזם הדיגיטלי

הקורונה חילקה באופן אכזרי את העולם העסקי: ארגונים ללא נכסים דיגיטליים לעומת כאלו שציידו את עצמם מבעוד מועד • לרגל השנה החדשה, שווה ללמוד מ-NIKE ,easy עלי באבא ואחרים אשר ניווטו את הארגון למקום הנכון • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רמי גור 25.09.2020
חברה "דוידית" הנלחמת בחברה "גולייתית" / צילום: צילום מסך

אפקט הבומרנג: פורטנייט הצליחה להשתמש במורשת של אפל נגדה

ב-1984 אפל הפיקה פרסומת איקונית ושילמה מיליונים להופעה אחת בגמר הסופרבול • ב-2020 פורטנייט המציאה את עולם הפרסום מחדש • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

אילון זרמון 02.09.2020
מתוך הקמפיין ל-NBA Bubble  / צילום: מתוך יוטיוב

יוצאים מהקופסה – נכנסים לבועה: כך התמודדה ה-NBA עם הקורונה

ה-NBA Bubble נולד כפתרון תפעולי להשלמת עונת המשחקים הסדירה תחת מגבלות הקורונה • ואז הגיע אדם סילבר ומכונת השיווק הגאונית שלו, יצר עולם חדש, והגשים חלום ישן למאות מיליוני אוהדים סביב הגלובוס • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רמי יהודיחה 26.08.2020
תמונה מתוך הסרט "הבחירה". פרוקטר אנד גמבל מציעה לבחור את דרך הפעולה על פני הישיבה בצד כמשקיף / צילום: צילום מסך

הליגה נגד השמצה: פרוקטר אנד גמבל קוראת לאקטיביזם נגד גזענות

בשלוש פרסומות קצרות מציבה פרוקטר אנד גמבל מראה מכאיבה מול הלבנים בארה"ב • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

תלמה בירו 23.08.2020
ממשבר להזדמנות. רשת המזון צ’יפוטלה עברה מהפך / צילום: מתוך CNBC

בגדים משאריות של אבוקדו: ממקסיקו באהבה

צ'יפוטלה השיקה ליין בגדים אורגני שעשוי ממחזור שאריות אבוקדו שנערם בסניפיה • מנכ"ל באומן בר ריבנאי התאהב • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

בן מוסקל 12.08.2020
טריידר ג׳ו. הטריק שמאפשר לתת תחושה שהמבחר גדול שמור לטקטיקה שמוכרת מתחום האופנה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

סופרמרקט עם מעריצים מושבעים - מהו סוד ההצלחה של טריידר ג'ו?

ההצלחה האדירה של טריידר ג'ו מתבססת על חשיבה שמאפיינת יותר עסק חברתי קטן מתאגיד אמריקאי ענק • מה גורם לאנשים לכתוב עליה שירים, לשוחח עליה בלי סוף ברשתות חברתיות ולהתגאות בכך שרכשו שם מוצרים? • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי לטקה 05.08.2020
הקמפיין של הונדה. גימיק חמוד ביותר / צילום: צילום מסך

תאהבו אותנו גם מהבית: המותגים הגדולים בעולם קמפיינים של ריחוק חברתי

לקורונה יש כידוע אינטרסים משלו, ובחסות הריחוק החברתי השיקו לאחרונה המותגים הגדולים בעולם קמפיינים של "הישארו בבית" (Stay home) • חלקם הבריקו, חלקם סתם סימנו וי • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

ירון פרוסט 29.07.2020
קמפיין השקת קו הרכבת התחתית החדש של קופנהגן. "למרבה המזל תוכל להמשיך בדרכך" / צילום: מתוך יוטיוב

אקספרסו כפול: שתי הפרסומות הכנות של הדנים למטרו החדש

השקת אחד ממיזמי הבנייה הגדולים והמרתקים ביבשת, קו הרכבת התחתית החדש של קופנהגן, זכה לקמפיין בעל שני סרטונים יוצאי דופן • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

יגאל שמיר 15.07.2020
הקמפיין של נייקי / צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של נייקי

זמן קורונה: המותגים שהצליחו להתאים את עצמם לצרכים החדשים

לורפאק חיפש הרפתקאות ונייקי ניפץ את התחזיות הקודרות של וול סטריט • כך הצליחו מותגים בארץ ובעולם להתגבר על האתגרים שהציבה הקורונה בפניהם • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש  

נועה דקל 07.07.2020
השלט "הבית של הוופר" מככב בקמפיין החדש של בורגר קינג / צילום: בורגר קינג, יח"צ

אם חשבתם שמשבר אחד זה יותר מידי בשבילכם, תהיו שמחים שאתם לא מותג בארה"ב

ברגר קינג מגזימים, KFC מטרילים ולטראמפ נשאר רק לאכול את הכובע • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

יניב ויצמן ובן גורביץ 02.07.2020

   12   

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988