ניתוח קמפיין

כתבות אחרונות

 
קמפיין אקספדיה עם הזוג ש"נופש" בסלון הבית. מכרו רק אופטימיות והבנה / צילום: יוטיוב

חשיבותה של רלוונטיות: השורה שאסור להשמיט מהבריף

משבר הקורונה הזכיר למותגים את אחת המטרות החשובות בבריף הפרסומי, אך גם אחת הנשכחות • למרות השבתתה, חברת התיירות אקספדיה לא הפסיקה לפרסם, וכך הכינה את עצמה ליום שאחרי • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

יגאל ברקת 23.03.2021
קמפיין פדיגרי. אין תחליף לאהבה של כלב / צילום: צילום מסך

שש שניות מספיקות כדי לעודד אימוץ של כלבים

הקורונה גרמה לנו לאמץ בעלי חיים, מה שהיווה פוטנציאל עבור יצרניות המזון הרלוונטי • איך פדיגרי הצליחה להעביר את המסר בצורה מקורית, וגם: כך איקאה מבקשת למחזר •  אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

יפעת דה ליאו 31.12.2020
מסורת של שנים. Thanks and Giving עם ג'ינפר אניסטון / צילום: יוטיוב

הכירו את בית החולים שמתרגם סטוריטלינג לגיוס כספים, וכיצד ג'ניפר אניסטון קשורה לזה?

ביה"ח המחקרי לסרטן ילדים St. Jude הוא מותג אייקוני, גם באופן בו עובד מערך השיווק וגיוס הכספים שלו • בשנה האחרונה הוא עשה מהלך שאפשר ללמוד ממנו •  אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

אלינוער לויטן שוורץ 24.12.2020
אפוקדה (במרכז), בקמפיין העוקב של בעלת טיקטוק / צילום: צילום מסך

כך הופכים מיץ חמוציות ללימונדה בלי תקציבי פרסום בכלל

קמפיין מוצלח כבר לא מחייב צוות ענק, תקציב עתק ושבועות של הפקה • היום הוא צריך רק להבין את הפלטפורמה הדיגיטלית, וכדאי לו גם לערוך עליה ניסויים • תשאלו את אושן ספריי מה עשה לה הסקייטר נייתן אפוקדה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

עומר רבינוביץ׳ 12.11.2020
על פניו, אין קשר בין העוגיה לעולם התוכן. במחשבה שנייה זה מתבקש / צילום: מתוך יוטיוב

מהלך עם גאווה: העוגיה שהחליטה ללכת נגד כל חוקי הדיגיטל

על מותג העוגיות אוריאו שהחליט ללכת נגד כל חוקי הדיגיטל ועל היח"צ של בוראט שנצמד לקיצוניות ולו בשביל לשמור על ערכי המותג • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש

בן סבר 06.11.2020
טראנה בורק בקמפיין. "פרק חדש במחאה" / צילום: צילום מסך
MeToo# | דעה

מהצהרה לפעולה: השלב הבא של תנועת MeToo

כשמחאות דועכות או מוסטות מסדר היום הציבורי, בשל מחאות מקבילות או מגפת הקורונה, זה בדיוק הזמן לצאת בקמפיין עדכני • זו הסיבה שהקמפיין העכשווי של תנועת MeToo יוצא בתזמון מדויק ונכון • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

סיגלית הורן-גלפרין 28.10.2020
JoyTunes. גיוון קריאטיבי אינסופי / צילום: יוטיוב

בקצב הברנדפורמנס: JoyTunes הצליחה להגיע מיליוני משתמשים בלי הטלוויזיה

באפליקציית לימוד הנגינה JoyTunes בנו מותג על גלובלי והגיעו למיליוני משתמשים פעילים באמצעות מאות סרטוני וידאו בדיגיטל, ובלי דולר אחד ב-TV (בינתיים) • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

איתמר בר 14.10.2020
Outfront Media. מסכים בתחתית הניעו לתיוגים בסטורי / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

איך אדידס, Burberry ובחור אלמוני מניו יורק פיצחו את השיטה הקריאייטיבית

אדידס, Burberry ובחור אלמוני מניו יורק הצליחו לחבר בין עולם האינטרנט לזה הממשי ברחוב • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

לירון טמיר לוי 05.10.2020
מתוך הפרסומת של נייקי / צילום: צילום מסך

שעת יצירה: איך הצליחה פרסומת אחת עם אפס ימי צילום להפוך לאייקונית

אפילו בלי יום צילום אחד, אלא באמצעות עריכה בלבד, הצליחו ב-NIKE לייצר סרטון שכולו יצירת אמנות אחת גדולה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי קורלנד 26.09.2020
עליבאבא. חינכה את השוק מחדש / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

כיצד Nike סגרה 5,000 חנויות והמשיכה להרוויח? הכירו את הדרוויניזם הדיגיטלי

הקורונה חילקה באופן אכזרי את העולם העסקי: ארגונים ללא נכסים דיגיטליים לעומת כאלו שציידו את עצמם מבעוד מועד • לרגל השנה החדשה, שווה ללמוד מ-NIKE ,easy עלי באבא ואחרים אשר ניווטו את הארגון למקום הנכון • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רמי גור 25.09.2020
חברה "דוידית" הנלחמת בחברה "גולייתית" / צילום: צילום מסך

אפקט הבומרנג: פורטנייט הצליחה להשתמש במורשת של אפל נגדה

ב-1984 אפל הפיקה פרסומת איקונית ושילמה מיליונים להופעה אחת בגמר הסופרבול • ב-2020 פורטנייט המציאה את עולם הפרסום מחדש • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

אילון זרמון 02.09.2020
מתוך הקמפיין ל-NBA Bubble  / צילום: מתוך יוטיוב

יוצאים מהקופסה – נכנסים לבועה: כך התמודדה ה-NBA עם הקורונה

ה-NBA Bubble נולד כפתרון תפעולי להשלמת עונת המשחקים הסדירה תחת מגבלות הקורונה • ואז הגיע אדם סילבר ומכונת השיווק הגאונית שלו, יצר עולם חדש, והגשים חלום ישן למאות מיליוני אוהדים סביב הגלובוס • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רמי יהודיחה 26.08.2020
תמונה מתוך הסרט "הבחירה". פרוקטר אנד גמבל מציעה לבחור את דרך הפעולה על פני הישיבה בצד כמשקיף / צילום: צילום מסך

הליגה נגד השמצה: פרוקטר אנד גמבל קוראת לאקטיביזם נגד גזענות

בשלוש פרסומות קצרות מציבה פרוקטר אנד גמבל מראה מכאיבה מול הלבנים בארה"ב • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

תלמה בירו 23.08.2020
ממשבר להזדמנות. רשת המזון צ’יפוטלה עברה מהפך / צילום: מתוך CNBC

בגדים משאריות של אבוקדו: ממקסיקו באהבה

צ'יפוטלה השיקה ליין בגדים אורגני שעשוי ממחזור שאריות אבוקדו שנערם בסניפיה • מנכ"ל באומן בר ריבנאי התאהב • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

בן מוסקל 12.08.2020
טריידר ג׳ו. הטריק שמאפשר לתת תחושה שהמבחר גדול שמור לטקטיקה שמוכרת מתחום האופנה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

סופרמרקט עם מעריצים מושבעים - מהו סוד ההצלחה של טריידר ג'ו?

ההצלחה האדירה של טריידר ג'ו מתבססת על חשיבה שמאפיינת יותר עסק חברתי קטן מתאגיד אמריקאי ענק • מה גורם לאנשים לכתוב עליה שירים, לשוחח עליה בלי סוף ברשתות חברתיות ולהתגאות בכך שרכשו שם מוצרים? • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי לטקה 05.08.2020
הקמפיין של הונדה. גימיק חמוד ביותר / צילום: צילום מסך

תאהבו אותנו גם מהבית: המותגים הגדולים בעולם קמפיינים של ריחוק חברתי

לקורונה יש כידוע אינטרסים משלו, ובחסות הריחוק החברתי השיקו לאחרונה המותגים הגדולים בעולם קמפיינים של "הישארו בבית" (Stay home) • חלקם הבריקו, חלקם סתם סימנו וי • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

ירון פרוסט 29.07.2020

   12   

   נמצאו 20 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988