בחודש שעבר, בכנס MAD של "גלובס", הביע ישועה אכזבה גלויה ממדידת הרייטינג באינטרנט: "לא קרה כמעט כלום מאז שהמדידה נכנסה, וזה מאכזב. המדידה לא הצליחה להביא את הפרסום הדיגיטלי למקום הראוי לו"
וואלה: "מאקו לוקחת התעשייה 10 שנים אחורה, עושה צחוק מהמדרוג" ■ מאקו: "המהפך קשה לוואלה" ■ ועדת המדרוג: "אין לחבר נתוני אתר מותאם ואפליקציה"
וואלה מוביל בגלישה באתרים המותאמים, מאקו צמוד אליו ולפני ynet ■"גלובס" מוביל את האתרים הכלכליים בכל הפרמטרים, גם באתר המותאם לסלולר וגם מגלישה ממחשב
אחרי שמקאן השתלטה על שוק המדיה בטלוויזיה, היא סימנה יעד חדש: פרפורמנס - פרסום ממוקד תוצאה ■ בשוק טוענים כי מקאן כבר יצרה פער עצום מהמשרדים האחרים ■ במקאן, מנגד, טוענים כי גוגל - ולא הם - עדיין שולטת בשוק
הסרט החדש של דיסני מגולל את סיפורו של דאסטי, מטוס ריסוס החולם להתחרות בתחרות מטוסים מסביב לעולם - אך סובל מפחד גבהים
גוטדנקר משמש מזה כשנתיים כסמנכ"ל השיווק בוואלה וכעת יקבל גם את תחום המכירות ■ יחליף את יוסי ארז שעזב למקאן-אריקסון וימונה למנכ"ל מקאן דיגיטל
ארז, שיחליף את אלדד וינברגר, שימש בעבר כמנכ"ל מקאן דיגיטל והיה מיוצרי המהפכה הדיגיטלית בקבוצה ■ בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק בוואלה
מנכ"ל וואלה בוועידת MAD: "יהיו בבית מכשירים רבים שכולם יחוברו לטלוויזיה, ובלחיצת כפתור אנשים יעברו בין המכשירים. וואלה מתחילה את ההיערכות לכך"
מהדורת החדשות היומית תסכם את אירועי שעות הבוקר והצהריים ותשודר החל מהיום בשעה 14:00 ■ עורך וואלה ינון מגל: "מהדורת חדשות רואים רק בטלוויזיה, רק בערב והיא צריכה להימשך שעה שלמה - וואלה?"
זאת 5 חודשים בלבד אחרי שהוקמה חברת Quando לפרסום מבוסס תוצאות ■ וואלה: "ההחלטה לסגור את Quando נבעה ממניעים כלכליים נטו"
שירות "וואלה מיוזיק" הודיע היום לגולשיו כי הוא מפסיק לקלוט מנויים חדשים, כאשר הלקוחות הקיימים ינותקו מהשירות, ודמי המנוי יופסקו באופן אוטומטי
"גלובס" - האתר הכלכלי הנצפה ביותר מדי יום ■ אתר ynet הצטרף למדידת הצפייה בווידיאו באינטרנט אחרי וואלה - ומפגר אחרי וואלה בפער עצום: 42% לטובת וואלה בכמות הצופים ו-247% לוואלה בזמן הצפייה החודשי הממוצע לגולש
מדובר על כ-7% מכוח-האדם באתר ■ בין מי שזומן לשימוע לפני פיטורים נמצאים המשנה לעורך הראשי, מנהל תחום ה-VOD, כתב חדשות בכיר ואחרים
פדר אמר את הדברים בכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי, במסגרת פאנל שדן בהתחזקות פלטפורמות הווידיאו באתרים ■ "אנחנו לא נתחפש למדורת שבט"
"גלובס" מוביל בזירה הכלכלית במספר הגולשים מדי יום ■ הגולשים לא נהרו לאתרי החדשות כדי לעקוב אחר הבחירות ■ וואלה ממשיך להוביל בזירה הכללית
מתוך 1.6 מיליון צופי וידיאו ב-9 האתרים שמדדה גמיוז החודש, כ-700 אלף אינם צופים כלל בערוצים המסחריים (2 ו-10) או צופים בהם לעתים נדירות
אבי אלקלעיאביחי מנדלבליטאילן ישועהאלי עזורבזקבנימין נתניהויאיר נתניהוידיעות אחרונותשאול אלוביץ'תיקי נתניהו