ויאקום הוספה למעקב

ענקית מדיה

כתבות אחרונות

 
אודי מירון / צילום: איל יצהר, גלובס

ויאקום מממשת אופציה ורוכשת את השליטה בקבוצת ענני תקשורת

כבר בשנת 2016 סוכם כי לחברה הבינלאומית ניתנת אופציה לרכישה עתידית של השליטה • אודי מירון, מייסד ענני תקשורת ויו"ר החברה, יישאר בתפקיד יועץ מיוחד וישמש כשותף ומנהל בקרן הון סיכון חדשה

ענת ביין-לובוביץ' 06.04.2020
טל גרנות / צילום: רמי זרנגר

הוט חתמה על שיתוף-פעולה עם ענקית המדיה העולמית Viacom

מדובר בהסכם להפקה משותפת והפצה של תכנים • בנוסף, הוט תנסה לחדור לשוק הבריטי באמצעות פלטפורמת My5 - שירות הסטרימינג החינמי של ערוץ Channel 5 • מנכ"לית הוט: "הפקות המקור שלנו יהיו זמינות למאות מיליוני צופים בעולם"

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2019
אודי מירון / צלם: איל יצהר

אודי מירון צפוי למכור את ענני תקשורת בכ-150 מיליון שקל

מירון: "לא לקחנו סיכונים, הלכנו להפקות בינלאומיות ולעולם הדיגיטלי. היינו ילדים טובים והתפתחנו, אבל הבורסה אכזבה - אז יצאנו ממנה"

שי שלו 19.01.2017
אודי מירון, חוג בית של אופיר אקוניס / צילום: איל יצהר

ויאקום רוכשת מנית מיעוט בקבוצת ענני תקשורת

ענני תקשורת, שבבעלות אודי מירון, מייצגת כבר היום בישראל את המותגים הגדולים של ויאקום, ובהם ניקלודיאון ו-MTV ■ ויאקום מחזיקה בין היתר ברשת CBS האמריקאית ונסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 15.6 מיליארד דולר

יונתן כיתאין 12.01.2017
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מחקר: אצל הילדים הטלוויזיה עדיין מנצחת את הטאבלט והסמארטפון

לפי מחקר עולמי של ויאקום, לכשליש מהילדים יש מכשיר טלוויזיה משלהם, ו-42% מהם צופים בטלוויזיה 2-5 שעות ביום

יונתן כיתאין 10.11.2016
רייטינג מידרוג טלויזיה הייטק / צלם: פוטוס טו גו

התוכן הוא (עדיין) המלך: קווים לדמותם של צופי הטלוויזיה

למרות פלטפורמות הצפייה השונות, מחקר של ויאקום מגלה כי התוכן הוא שמכריע במה נצפה ■ 60% מהישראלים חושבים שהתוכן הטלוויזיוני המוצע היום הוא הטוב ביותר אי-פעם ■ וגם: איך ילדים מחליטים איזה תוכן ראוי לצפייה?

לי-אור אברבך 09.06.2015
ענני תקשורת

ענני תקשורת תייצג את המרצ'נדייז של ויאקום בישראל

בין ערוצי הטלוויזיה מבית ויאקום: ערוץ ניקלודיאון, ערוץ קומדי סנטרל וערוץ MTV

שירות גלובס 18.09.2014

איגוד השיווק ו-teenK יערכו כנס לפתרונות שיווק לבני-נוער

בכנס שייערך ב-16 באוקטובר יוצג מחקר על ההתנהגות הצרכנית ומעורבות המדיה בגילאים שונים בתקופת ההתבגרות, וייערכו מפגשים עם מומחים בינלאומיים

שירות גלובס 10.10.2013
ענני תקשורת | לפני כולם

לראשונה: סדרה ישראלית תעלה בבריטניה עם דיבוב לאנגלית

סדרת הנוער "החממה" של ניקלודיאון ב-yes נמכרה לערוץ ניקולודיאון הבריטי

לי-אור אברבך 03.10.2013

בכיר בויאקום: "אנחנו בוחנים איך לפתח את MTV ישראל"

בוב באקיש, נשיא ומנכ"ל רשתות המדיה הבינלאומיות של ענקית המדיה ויאקום, מסביר איך הפורמט "ג'רזי שור" כובש את העולם, מה הסיכוי שתוכנית כמו "דיילי שואו" תעלה לאוויר בישראל, ומה הפוטנציאל ליצוא של תוכניות ישראליות

לי-אור אברבך 26.11.2012
צרו איתנו קשר *5988