חברות מדיה

כתבות אחרונות

 

סלקום העבירה את רכישת השילוט לחברת "חדשות העיר"

רכישת המדיה של סלקום נעשתה עד כה ע"י יוניברסל מקאן ו-TMF ■ "חדשות העיר" היא חברת מדיה קטנה מאד ■ בסלקום טוענים כי מדובר בצעד נקודתי הנובע ממניעים מסחריים ■ גורמים בענף: "מדובר בצעד תמוה"

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2010

אירוקה ממשיכה בשינויים: תקציב המדיה עובר ליוניון מדיה

על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

הסתיים הסכסוך בין זניט מדיה וערוץ 10: יחתמו חוזה חדש

בשבועות האחרונים הגדילה זניט את ה-Share המועבר לערוץ, לאחר מספר חודשים של העברת חלק קטן משמעותית מה-Share הטבעי

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2010

תקציב איי.די.איי עובר מיוניברסל מקאן ליוניון ולמדיה קום

מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.01.2010

הפרסומאי רפי צרפתי: "ענף הפרסום עומד לפני קטסטרופה"

רגע לפני שצרפתי נפרד מיורו ומעולם הפרסום והופך ליועץ לטכנולוגיה דיגיטלית במשרה מלאה, הוא טוען כי הענף לא השכיל להיערך למהפכה הדיגיטלית - ומודה כי המיזוג בין יורו לארד תקשורת לא התרומם עדיין

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2009

טופ מדיה: איציק פרקש רכש את מניותיו של נמרוד רותם בחברה

זאת לאחר הליך בוררות שארך למעלה מחצי שנה ■ טופ מדיה היא מחברות המדיה העצמאיות האחרונות שנותרו בענף תכנון ורכש המדיה בארץ ■ שיתוף-הפעולה עם זניט מדיה יימשך

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2009

מתהדק השת"פ בין מרקיורי של ראובני-פרידן ליוניברסל מקאן

ל"גלובס" נודע כי החל מהשנה יגבשו שתי החברות הסכמי מדיה משותפים בכל הנוגע למחיר ועמלות

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2009

זניט מדיה ו-TMF בוחנות הקמת מיזם לרכישת מדיה באינטרנט

המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2009

MPG של יורו ישראל תטפל בתקציב המדיה הבינלאומי של קיה

החלק בתקציב עליו היה אחראי המשווק המקומי של קיה, חברת טלקאר, יישאר בידי זניט מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל

בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2009

פוגל-אוגילבי שוקל להפסיק לרכוש את המדיה שלו באמצעות יוניברסל מקאן

היום נודע כי תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ עוברים מפוגל-אוגילבי למקאן ■ בקבוצת מקאן הצליחו לשמור גם על התקציב מנוגד האינטרסים של אופנת קרייזי ליין - ע"י העברתו למקאן בוטיק

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2009

הממונה על ההגבלים החלה בחקירה חדשה על שוק המדיה

הורתה לזכייניות להעביר לה נתונים על הרכישה והמכירה של זמן האוויר בטלוויזיה ■ הבדיקה היא חלק מהחקירה שעורכת קן בעקבות הכוונה של חברת מדיה קום של אדלר-חומסקי וחברת המדיה יוניון לשתף ביניהן פעולה

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2009

הבורר פסק: שלמור-אבנון-עמיחי ישלם לראובני-פרידן פיצוי של 5.8 מיליון שקל

זאת על ההפסדים שנגרמו לו מפירוק יונייטד ■ בשלמור טענו כי הציעו לראובני לרכוש את חלקם ביונייטד ב-10 מיליון שקל, אך אודי פרידן אמר כי מעולם לא היתה הצעה כזו ■ בנוסף ישלם שלמור 700 אלף שקל שכ"ט לבורר

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2009

הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה

השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל

בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2009

הגוש החוסם של חומסקי ויוניוב

גם אם הממונה תטרפד את Group M, היא תצטרך לבדוק את פורמט יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2009

   123456789101112   

   נמצאו 187 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988