חברות מדיה הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

טלטלה בענף הפרסום: אדלר-חומסקי ועפר רושה נפרדים

רושה - שהיה מנכ"ל ושותף במדיה קום, חברת המדיה של אדלר-חומסקי וגלר-נסיס - יוחלף ע"י המנהל המסחרי באדלר-חומסקי, רן ברון

ענת ביין-לובוביץ'‏ 02.07.2009

בטלוויזיה חוגגים את הקיץ: עודף ביקוש העלה את מחירי הפרסום - למרות המיתון

בטלוויזיה המסחרית נהנים בשבועות האחרונים מעודפי ביקוש ■ בחברות המדיה מעריכים כי מחירי זמן האוויר לפרסום עלו בכ-5% יחסית לשנה שעברה ■ אבל לא כולם חוגגים: ערוץ 10, שסובל מירידה ברייטינג, מרוויח פחות

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2009

קראט מדיה וואן פורשת ממכרז המדיה של רשת האופנה H&M

זניט מדיה ממשיכה בשלב זה להשתתף במכרז ותתמודד בשלב הבא מול חברת המדיה TMF

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2009

מסתמן: רק TMF וקראט ומדיה וואן יתמודדו על תקציב המדיה של רשת H&M

ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2009

זכיינית ערוץ 2 רשת מבקשת להעלות את מחירי זמן האוויר לפרסום ב-10%

בחברות המדיה לא מתרגשים: "אף אחד לא מתייחס ברצינות למחירונים, עם הזכייניות זה תמיד עניין של מו"מ" ; רשת: "העלנו את המחיר דרסטית כי רמת הביקושים הולכת וגוברת"

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2009

מכינה את הקרקע: רשת האופנה H&M הוציאה למכרז את תקציב המדיה שלה

בסיבוב הראשון של המכרז השתתפו רוב חברות המדיה הגדולות - זניט מדיה, יוניון, קראט מדיה וואן ו-TMF ; הרשת השבדית לא תתקשר עם משרד פרסום ישראלי, וכל הקריאייטיב הפרסומי ייובא מחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2009

IPG מחזקת אחיזתה ביוניליוור: מרקיורי תרכוש מדיה למותגי הדגנים והמרקים

מרקיורי של ראובני-פרידן זכתה בתקציב לטיפול ברכש המדיה של הדגנים והמרקים, שטופל בעבר ביונייטד ולאחרונה ביוניון של אורן יוניוב ; שאר תקציב המדיה של יוניליוור מטופל ביוניברסל מקאן - גם היא מקבוצת IPG

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2009

שלמור-אבנון-עמיחי פותח חברת מדיה: UNION MEDIA

בראש החברה יעמוד אורן יוניוב, מנכ"ל יונייטד לשעבר, שנתבע ע"י ראובני-פרידן לעמוד בצינון של שנתיים ; החברה תטפל בתקציבי המדיה של לקוחות שלמור-אבנון-עמיחי ומשרדי פרסום נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2008

חברת המדיה של ראובני-פרידן וישראל דיאמנט תיקרא "מרקיורי"

החברה החדשה הוקמה בעקבות הפסקת הפעילות של יונייטד ; אחת מלקוחותיו של ראובני-פרידן, יפאורה-תבורי, תרכוש בשלב זה את המדיה לקמפיין החדש שלה באמצעות מיוז, ובהמשך תתקשר כנראה עם מרקיורי

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2008

   123456789101112   

   נמצאו 185 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988