חברות מדיה

כתבות אחרונות

 
גוגל לוגו

בלחץ המפרסמים: גוגל תחזיר דמי שימוש על פרסום מזויף

היקף ההחזר: 7%-10% מסך הפרסום בפלטפורמה ■ למהלך יש השפעה מינורית על ישראל, מאחר שגוגל מגבילה את השימוש לגופים גדולים שמשתמשים במערכת לפרסום אצל פאבלישרים ישראליים

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2017
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי

פקע הפטור מרשות ההגבלים שהגביל את יוניברסל מקאן

בנובמבר הסתיים הפטור שהגביל את חברת המדיה לנתח שוק של 25% בפריים-טיים ■ יוניברסל לא ביקשה פטור חדש, מאחר שהשת"פ עם גליקמן-שמיר-סמסונוב, שעבורו הוא ניתן בעבר, כבר לא קיים ■ האם לאחר שנים של מגבלה רגולטורית יחסי הכוחות התשנו?

ענת ביין-ליבוביץ' 31.07.2017
טלוויזיה / צילומים: Shutterstock

למרות הרגולציה: יוניברסל מקאן עדיין חזקה מכל חברות המדיה

במחצית הראשונה של 2017 עומד הנתח של מקאן ברייטינג המשוקלל של הפריים-טיים על 28.4%, אף שהממונה על ההגבלים קבע תקרה שנתית של 25%, כך שבמחצית השנייה יהיה עליה לעשות תיקון מטה

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2017
אבי ניר / צילום: יחצ
חברות מדיה | לפני כולם

קשת לחב' המדיה: הזמנה שבועיים מראש, קנס על ביטול

הצעד מעורר תהיות בתעשייה עקב הדרישה חסרת התקדים לקנס, ובעיקר כי כשהביקושים יירדו, הכוח יחזור לידי חברות המדיה

ענת בין-לובוביץ' 04.05.2017
ביג פאשן אשדוד / צילום: יחצ

ביג: מכרז לחברות מדיה ודיגיטל שילוו השקת הקניון הווירטואלי

תקציב הדיגיטל של המיזם, שייקרא BiG פלוס, צפוי לעמוד על כ-15 מיליון שקל, ותקציב הטלוויזיה צפוי לעמוד על 7 מיליון שקל - שניהם לפרק זמן של פחות משנה ■ במכרז מתמודדות בין היתר יוניברסל מקאן, TMF וגו אינטראקשן

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2017
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

למרות הקפאות הקמפיינים בעולם: גוגל העלתה מחירים ביוטיוב

הסערה סביב שידור פרסומות לצד תכנים פוגעניים ביוטיוב לא מנעה מהחברה להעלות את מחירי עסקאות המדיה ב-10%-15% מ-1 באפריל

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2017
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גוגל לחברות המדיה והמפרסמים: אף מערכת לא בטוחה ב-100%

לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017
קמפיין בזק / צילום: יחצ טובי הוכשטיין

צירוף מקרים או מגמה? ביקוש שיא לפרסום בטלוויזיה

הסמיכות לחג הפסח וצמצום משך הפרסום בפריים-טיים ב-10 דקות הביאו להצפה בביקושים ■ התוצאה: מלחמה על כל ספוט ופגיעה באפקטיביות של הקמפיינים שעולים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2017
אורן יוניוב / צלם: תמר מצפי
WPP | לפני כולם

ניצחון לאורן יוניוב על WPP: יוניון תישאר בבעלותו הבלעדית

הבורר קבע כי ההסכם בין הצדדים הושג בהטעיה, ולא קיבל את תביעות WPP להשבת חובות אבודים ודיבידנדים

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2017
צביקה ליבליך/ צילום: ינאי יחיאל
זניט מדיה | לפני כולם

קשת לחברות המדיה: "מכתב ליבליך" לא יחודש

הזכיינית הבהירה לחברות המדיה: כל עוד יישמר יתרון ההסכמים השנתיים - לא נתערב במלחמות ביניכן ■ הגיעה להבנות עם רוב החברות כי מול הגמישות שתיתן להן, הן יתחייבו להגדיל את המחזורים לפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2016
אילן שילוח / צלם: עידו איז'ק
הרשות השנייה | לפני כולם

סאגת ועדת שחם: מקאן משכה את עתירתה נגד הרשות השנייה

למועצת הרשות השנייה יוגש בקרוב דוח על יישום ההחלטות של ועדת שחם, שמגבילות נתח שוק של חברת מדיה ל-25% מהכנסות הזכיין ■ מקאן: מחכים שמצב השוק יתבהר

ענת ביין-לובוביץ' 28.09.2016
צביקה ליבליך / צלם:  יניב אדרי

הממונה על ההגבלים פנה לחברות המדיה בנוגע ל"מכתב ליבליך"

צביקה ליבליך, סמנכ"ל קשת, שלח לחברות המדיה מכתב, שבו הבהיר כי לקוח שיעבור חברת מדיה בלי שיש לו הסכם ישיר עם הזכיינית, יידרש לשלם מחירי מחירון ■ זניט מדיה הגישה תלונה - וכעת מעמיקה הבדיקה שנפתחה בעקבותיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2016
Novartis נוברטיס
אדלר חומסקי | לפני כולם

עקב רכישת נוברטיס ע"י GSK: תקציב המדיה עובר למדיה קום

מדובר בתקציב מדיה משמעותי בהיקף ריאלי של כ-12 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2016
שיין סמית / צילום: בלומברג

"בשנה הבאה יהיה מרחץ דמים במדיה המסורתית"

כך העריך שיין סמית, מנכ"ל תאגיד המדיה Vice ■ "פוקס כבר יצאה בהצעת רכש לטיים וורנר. אפל יצאה בהצעה לטיים וורנר, והיא רוצה לקנות גם את נטפליקס. בששת החודשים הבאים כולם ינסו לקנות מישהו אחר, ואנחנו נשב ונתגלגל מצחוק"

שירות גלובס 25.08.2016
דיויד גילה / צילום: יח"צ

"המהלך של גילה הרגיע את השוק אך לא שינה את המבנה בין השחקנים"

פרוטוקולים מהדיונים שקיים הממונה על ההגבלים, שהגיעו לידי "גלובס", חושפים עד כמה יש השפעה לגודל של חברת המדיה על המיקומים, העמלות, זמני השידור והכוח מול הזכייניות

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2016
תאורת לד/ צילום: תמר מצפי

עולם חדש: הדיגיטל מוטט את החומות בין הקריאייטיב למדיה

המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה

גבי אטל 14.07.2016

   123456789101112   

   נמצאו 189 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988