חברות מדיה הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
אדלר חומסקי | לפני כולם

פוגל נפרד מאדלר-חומסקי; ירכוש מדיה דרך קראט

זאת אחרי כ-5 שנים ■ בתחילת הדרך קיוו בפוגל שהשת"פ עם אדלר-חומסקי יוביל לרכישת מניות במשרד, אך המהלך לא התממש ■ פוגל: "הקשר שלנו עם קראט נוצר כתוצאה מהזדמנות לייצג חברות בינלאומיות הקשורות עם קראט העולמית"

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2014
אדלר חומסקי | לפני כולם

יוניברסל תרכוש מדיה לקמפיין הפניקס של אדלר-חומסקי

לפני ימים ספורים איבדה יוניברסל מקאן את הטיפול בתקציב המדיה של ביטוח ישיר, שהיקפו נאמד ב-30 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2014
ביטוח ישיר | לפני כולם

קבוצת הביטוח אי.די.אי מרכזת את תקציב המדיה ביוניון

הקבוצה מחזיקה במותגי הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר, שהיקף תקציב המדיה של כל אחת מהן עומד על 30 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2014

יעקב שחם על המתקפה האישית נגדו: "לא פחדתי מאף אחד"

אחרי הסערה והלחצים, יעקב שחם משוכנע ששוק הטלוויזיה עומד בפני עתיד טוב יותר ■ מי שעמד בראש הוועדה שנועדה לבחון את שוק הטלוויזיה המסחרית, בטוח שהגבלת רכש המדיה בזכייניות ל-25% תעשה טוב לכל הצדדים

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2014

קראט מדיה: שוקלים לערער על הפטור של מקאן-גליקמן

גילה אישר לאחרונה שת"פ בין גליקמן ויוניברסל מקאן - אך במגבלות ■ חברות המדיה קראט, יוניון ו-TMF מבקשות לעיין במסמכי החקירה ■ מנכ"ל קראט: "החלטת הממונה קשה לפיקוח ומותירה מקום רב מדי למשחקים"

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2014
הרשות השנייה | לפני כולם

חברת מדיה תהווה עד 25% מהכנסות זכיינית הטלוויזיה

מועצת הרשות השנייה: ‎ההגבלה תחול על הפרסום בכל שעות היום ובכל זכיינית בנפרד ■ הנפגעת העיקרית מההחלטה: יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2014

הערכות: עלייה של 30% בביקוש לפרסום בטלוויזיה בחודש ינואר

‎אנשי המדיה טוענים כי השנה נפתחה בסערה עקב לוח השידורים האטרקטיבי ובשל היערכות נכונה של המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2014
חברות מדיה | לפני כולם

ענבר-מרחב-ניסן מפסיק את ההתקשרות עם יוניברסל מקאן

המשרד ירכוש מדיה באופן עצמאי ■ למשרד יש שני לקוחות בעלי תקציב מדיה משמעותי - רקיט בנקיזר, שכבר העבירה אליו את הטיפול במדיה, וקבוצת קרסו

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2014

איגוד הפרסום דורש שימוע לגבי מסקנות ועדת שחם

האיגוד דורש ממועצת הרשות השנייה לקיים שימוע בנושא רכישת המדיה, וזאת לפני שייערך דיון בהמלצות ועדת שחם שאמורות להגיע להנהלה בימים הקרובים

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2014

בכירי ענף המדיה והפרסום יגיעו מחר לשימוע בוועדת שחם

עד כה הביעו בכירים בענף התנגדות למסקנות המתגבשות של הוועדה

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2013

זכייניות הטלוויזיה המסחרית יופיעו היום בפני ועדת שחם

הוועדה, שבוחנת את הגבלת נתח השוק בטלוויזיה שבו יכולה להחזיק חברת מדיה, הזמינה לשבוע הבא את חברות המדיה ובכירים בענף הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2013

הקרב על שוק הפרסום בטלוויזיה: ניתוח מסקנות ועדת שחם

עפ"י המסתמן, ועדת שחם תגמיש מעט את הרף ותאפשר לחברות המדיה להגיע כל אחת לנתח של 20% משוק הפרסום בטלוויזיה ■ האם הבריתות שנרקמו בין המשרדים יחזיקו מעמד, ומה האינטרס של כל אחד מהשחקנים בשוק?

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2013

גילה: "במכירת זמן פרסום נותר מרווח לא מבוטל בידי יוניברסל מקאן"

‎‎הממונה אישר את שיתוף-הפעולה בין יוניברסל מקאן לגליקמן, אך רק בתנאי שיוניברסל לא תעבור רף של 25% מרכישת המדיה בזמן שיא ■ הפורמולה תחושב על-פי שיעור נקודות הרייטינג המשוקללות בזמן צפיית השיא שתרכוש יוניברסל ‏‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 01.12.2013

גילה מאשר את שת"פ יוניברסל-גליקמן - אך במגבלות

‎‎התנאים למתן הפטור קובעים רף של 25% מכלל רכש המדיה בשעות פריים-טיים, שאותו נאסר על יוניברסל מקאן לחצות‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2013
הרשות השנייה | לפני כולם

הרשות השנייה מאריכה את מנדט ועדת שחם עד סוף ינואר

‎‎מספר משרדי פרסום במכתב לפני הליכים: "לשחם יש אינטרס ישיר, היוצר פגם בעבודת הוועדה ומחייב את פסילתה" ■ שחם: "האיומים רק מחזקים את דרכי" ‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.11.2013
חברות מדיה | לפני כולם

קשת ורשת נגד המלצות ועדת שחם: "יפגעו בטלוויזיה"

זכייניות ערוץ 2 טוענות כי אישור ההמלצות להגבלת רכישת זמן האוויר בטלוויזיה עלול להביא לקריסת המודל העסקי של הטלוויזיה ולפגיעה קשה בפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2013

   123456789101112   

   נמצאו 185 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988