קאראט ישראל הינה חברת המדיה העצמאית הגדולה בישראל ■ בין לקוחותיה: החברה המרכזית למשקאות, סנו, DHL, פרינגלס ועוד
הפנייה צפויה על רקע ההחלטה המסתמנת לא לאשר את המיזוג בין זניט ל-TMF
חברות המדיה ביקשו לשלב כוחות כדי לתת מענה לכוחה של יוניברסל מקאן בשוק
מנכ"ל, ליאור זבורובר, פורש פחות מחודשיים לאחר שמונה לתפקיד ■ המנכ"ל הקודם, אחיה פריד, החזיק בתפקיד עוד פחות זמן ועזב לאחר 4 ימים בלבד
לפני מספר חודשים החליפה החברה ידיים, כשנמכרה ללן בלווטניק מידי אי.די.בי
מדובר בתקציב מדיה שנתי בהיקף של כ-5 מיליון דולר במחירים ריאליים
על הכוונת: בקשה לשת"פ בין TMF לזניט מדיה, שמבקשות להקים גוש חוסם מול יוניברסל מקאן ■ בקרוב תוגש גם בקשה של יוניברסל להארכת השת"פ עם גליקמן ■ האם ההחלטות של הממונה ייצרו כדור שלג בענף הפרסום? ניתוח מיוחד
בתקציב מטפלת כיום יוניברסל מקאן, שצפויה להתמודד גם היא במכרז החדש
הצעת החוק לשקיפות והגבלת כוחן של חברות המדיה נופלת על ענף הפרסום בתקופה שבה עוגת הפרסום מצטמקת ■ איך מרוויחים היום כסף שלא באמצעות עמלות היתר, והאם הכנסת תצליח לטרוף את הקלפים של משרדי הפרסום?
ההצעה, שנידונה היום בוועדת הכלכלה, כוללת מגבלות על חברות המדיה ושקיפות של ענף הפרסום ■ איגוד חברות הפרסום: "הח"כים הגיעו עם החלטות מוכנות"
מכתב ששלחה קשת לחברות המדיה - בו התריעה כי אם לא יעמדו ביעדים היא תקצץ להן בעמלות - הוא אינדיקציה למה שרוחש ומבעבע מתחת לפני השטח בענף, שבו הכסף שנכנס למשרדי הפרסום ולחברות המדיה רק הולך ונשחק
זאת אם לא יעמדו במכסות הפרסום ■ העמלות הן חלק מההסכמים השנתיים בין חברות המדיה לגופי השידור ■ היקפי הפרסום בשוק ירדו בחצי השנה האחרונה
בענף המדיה טוענים כי העברת זכויות השיווק של זמן האוויר במשחקי היורו מערוץ 10 לצ'רלטון היא בעייתית ■ מלבד יוניברסל, שאר חברות המדיה מפרסמות כרגיל
במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הצליחו לשכנע את חברת המדיה להמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר, ובכך שמרו אצלם את התקציב
מבט אל מאחורי הקלעים במכרז הפרסום של אי.די.אי מספק הצצה נדירה לענף רכש המדיה: חוקים לא כתובים, התנהלות כוחנית ושחקן אחד גדול שמהלך שלו מכה גלים
תקציב הקריאייטיב של ביטוח ישיר עבר באחרונה למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הפועל עם חברת המדיה זניט
איציק וייץגוגלהרשות השנייהיוניברסל מקאןפובליסיס גרופפרטיות באינטרנטפרסום באינטרנטפרסום בטלוויזיהקבוצת קרסותקציב מדיה