גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עמוד הבית > תגיות כלליות > חברות סלולר

חברות סלולר

עוד כתבות

מנכל סלקום ניר שטרן  ומנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי צילום: תמר מצפי

חיפשו מפלט מהסלולר ולא מצאו: ההימור של פרטנר וסלקום על הטלוויזיה עלה להן ביוקר

הרפורמות שהוביל משרד התקשורת גרמו לחברות הסלולר הוותיקות להשקיע בפרויקטים מורכבים ויקרים, שלא ברור כיצד יכסו את עצמם • הדוחות הכספיים האחרונים חושפים שוב כי החברות מתקשות להישאר עם הראש מעל המים, אבל הדירקטוריונים בינתיים לא עוצרים את הדהירה לתהום

מנכל סלקום ניר שטרן  ומנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי צילום: תמר מצפי

אין חדש תחת השמש: נמשכת השחיקה בהכנסות וברווח של שלוש חברות הסלולר

סלקום, פרטנר ופלאפון איבדו 82 מיליון שקל בהכנסות משירותי קצה, לעומת הרבעון הרביעי של 2018 • סלקום מובילה את טבלאות הנטישה ברבעון, עם שיעור נטישה של 11% ברבעון הראשון של השנה; המשמעות היא שסלקום מחליפה קרוב למחצית מלקוחותיה בכל שנה בממוצע

הוט מובייל / צילום: יחצ

בלעדי לקראת הבחירות? הוט מובייל העלתה את המחיר של הודעות SMS כמותי

הנפגעים: חברות ומפעילים שמפיצים הודעות SMS בכמויות גדולות ויצטרכו לשלם להוט מובייל עבור כניסת ההודעות לרשת שלה

רן גוראון / צילום: יח"צ

פלאפון סיכמה את הרבעון הראשון עם ירידה בהכנסות ויציבות ברווח

בהתאם למגמה בשוק, המשיכה חברת הסלולר מקבוצת בזק להישחק בהכנסות ברבעון הראשון של 2019, שירדו ביותר מ-6% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2018 • הרווח הנקי הרבעוני הסתכם ב-2 מיליון שקל, בדומה לרבעון הקודם

איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

חולשה סלולרית: רווח סמלי של 2 מיליון שקל בלבד לפרטנר ברבעון הראשון

החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2019 עם הכנסות של 794 מיליון שקל, לעומת 814 מיליון שקל ברבעון הקודם ו-826 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד • לצד צמיחה בהכנסות משירותים נייחים וטלוויזיה, הכנסות פרטנר משירותי סלולר המשיכו להישחק • המניה מגיבה לדוחות בירידה של 1%

ניר שטרן/ צילום: תמר מצפי

סלקום דיווחה על ירידה של 83% ברווח התפעולי לרבעון הראשון

ההכנסות ברבעון הראשון השנה הסתכמו ב-928 מיליון שקל - קיטון של 0.5% לעומת הרבעון המקביל ב-2018 • המנכ"ל ניר שטרן: "עוצמת התחרות במגזר הנייד ממשיכה להשפיע לרעה על תוצאות המגזר"

ניר שטרן, רן גוראון, גיל שרון, איציק בנבנישתי / צילומים: תמר מצפי, איל יצהר, עיבוד תמונה: טלי בוגדנו

כדאי לבדוק את החשבונית: כך מעלות חברות הסלולר את המחירים בדלת האחורית

מחירה החודשי של חבילת סלולר, 30–40 שקל, לא יאפשר לחברות בתחום לשרוד לאורך זמן • לאחר שסלקום ופרטנר הובילו לפני כחצי שנה מהלך להעלאת מחירים ונבלמו, המפעילות הגדולות החלו לגבות תשלום עבור שירותים נלווים • האם התא הקולי יהיה גלגל ההצלה של שוק הסלולר? • בדיקת "גלובס"

מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן  / יחצ משרד התקשורת

בלעדי התקדמות בהכנות משרד התקשורת למכרז הדור החמישי

הצוותים שעסקו בהכנת המכרז מנסים לגבש מודל שבו המחירים יהיו נמוכים ככל הניתן וזאת במטרה לסייע לחברות הסלולריות • המפעילים יקבלו הזדמנות להתנסות במכרז לפני שייצא לפועל בשל מורכבותו

נתי כהן ואיוב קרא/ צילום:שלומי יוסף

לקראת הדור ה-5: המכרז שהמפעילים הסלולריים לא רוצים

שוק הסלולר דרוך לקראת פרסום מכרז התדרים לדור ה-5 שמגובש בימים אלה במשרד התקשורת • אבל גם המכרז הזה לא צפוי להביא לשיפור מצב תשתיות הסלולר המיושנות • השינוי יגיע רק כשיחול שיפור מהותי במצבן הכלכלי של החברות לצד הפחתת נטל הרגולציה

איציק בנבנישתי,/ צילום: תמר מצפי

תקלת השיחות בפרטנר ו-012 מובייל הסתיימה

ככל הידוע, מדובר היה בתקלה חלקית ולא אצל כל המנויים, וזאת במסגרת עבודות תחזוקה • במוקדי השירות הנחו את הלקוחות לכבות ולהדליק את המכשירים הסלולריים

חזי בצלאל בהשקת WE4G של אקספון \ צילום: איל יצהר

בלעדי We4G ממשיכה להוביל בגדול את שוק הניודים בסלולר

מנגד, מי שממשיכה להציג ביצועים חלשים בניודים היא פרטנר, שנדמה שוויתרה על התחרות לשמור על נתח שוק בכל מחיר • כך או כך, התקררות שוק הסלולר לא נראית באופק

נתי כהן מנכ"ל משרד התקשורת ואיוב קרא שר התקשורת/ צילום: שלומי יוסף

בלעדי משרד התקשורת נערך למצב של קריסת חברת סלולר: בוחן מחיר מינימום

המצב הקשה של חברות הסלולר, כפי שבא לידי ביטוי בדוחות האחרונים, הביא את משרד התקשורת להתכונן למצב של קריסה בשוק • המשרד הקים צוות מיוחד שמגבש שורת המלצות לשעת חירום, בהן התערבות בהתנהלות השוק וקביעת מחיר מינימום לחבילת סלולר • "משרד התקשורת עוקב אחר שוק הסלולר באופן שוטף"

מנכ"ל פלאפון רן גוראון \ צילום: שלומי יוסף

הכנסות פלאפון עקפו את פרטנר וסלקום ברבעון הרביעי של 2018

חברת הסלולר מקבוצת בזק סיכמה את שנת 2018 עם ירידה של 75% ברווח הנקי ל-24 מיליון שקל

ניר שטרן/ צילום: תמר מצפי

מיזוגים בענף הסלולר לאחר הבחירות? אי.בי.אי: סלקום היא המועמדת העיקרית לרכוש את פעילות גולן טלקום או WE

זאת, למרות רמת המינוף "המאתגרת" שבה נמצאת החברה בניהולו של ניר שטרן • לירן לובלין, מנהל מחלקת המחקר בבית ההשקעות: "להערכתנו, בסביבת התחרות הנוכחית ותחת שר אוצר חדש עשויה הממונה על ההגבלים לשנות את דעתה ולהצית מחדש את הסקטור שמתקשה להתרומם"

ניר שטרן / צילום: סיון פרג'

הבראת סלקום ושוק הסלולר המדמם כרוכות בצעדים קיצוניים

ניתוח הדוחות הכספיים הקשים שפרסמה השבוע חברת סלקום מעלה כי בתנאים הנוכחיים אין לה, וליתר החברות, הרבה ברירות • הן ייאלצו לפטר עובדים, לוותר על פעילויות לא רווחיות כמו הטלוויזיה והטלפון הקווי, ולחזור להיות חברות סלולר נטו • 5 הערות על שוק הסלולר המדמם

ניר שטרן/ צילום: תמר מצפי

סלקום מסכמת שנה עם ירידה בהכנסות ומעבר להפסד; המנכ"ל ניר שטרן: שוק התקשורת בישראל נמצא במצב קשה

הדוחות של סלקום, שמצביעים על הפסד של 64 מיליון שקל בשנה, מלמדים על המשבר העמוק בענף הסלולר • לנוכח ההפסד ועוצמת השחיקה בהכנסות, לא יהיה מופרך להעריך ש-2019 תהיה שנה קשה מאוד לתעשייה

טכנולוגיית סמארטפון/  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

המחיר האמיתי של מכשיר סלולרי ב-36 תשלומים

בצל התחרות הקשה בענף הסלולר, החברות הגדולות מחפשות איך להגדיל את קופות המזומנים המידלדלת שלהן • לשם כך, בין היתר, הן גובות ריבית גבוהה, שמגיעה עד ל-75%, כשלקוחות רוכשים מכשיר סלולרי בפריסת תשלומים רחבה • זה חוקי - אבל לא הוגן כלפי הצרכנים

לוגו גולן טלקום

גולן טלקום מנסה את כוחה עם חבילה ללא הגבלת זמן ב-29 שקל

יוצאת במבצע מוגבל לשבוע ימים לחבילה עם 100 ג'יגה גלישה ללא הגבלת זמן במחיר קבוע, בניסיון להתחרות ישירות ב-We4G שהעלתה השבוע את מחיר החבילה הדומה שלה ל-33 שקל • לקוחות קיימים יידרשו לשלם, בעת המעבר לתוכנית החדשה, תוספת תשלום חד-פעמית של 25 שקל לכל קו

לוגו We4G - מותג הסלולר של אקספון

חברת הסלולר We4G יוצאת עם חבילות חדשות לכל החיים

לאחר שסיימה את המבצע שליווה אותה מיום השקתה, במסגרתו הציעה 40 ג'יגה בחבילת סלולר לכל החיים בתמורה ל-29 שקל לחודש - החברה משיקה חבילה לכל החיים משודרגת ב-33 שקל לחודש עם 80 ג'יגה, הכוללת גם 200 דקות לחו"ל

חזי בצלאל בהשקת WE4G של אקספון \ צילום: איל יצהר

בלעדי מנכ"ל בשוק הסלולר: "כולם תוקפים את כולם; העלאות מחירים נעלמו"

We4G מסיימת את מבצע ההשקה שלה עם 14 אלף ניודים חדשים בפברואר • פרטנר ממשיכה לאבד מנויים בקצב גבוה • העלאות המחירים שדובר עליהן בסוף השנה שעברה נעלמו לחלוטין מהשוק