לפי סנו, "התפשטות הנגיף הובילה לעלייה בביקוש למוצרי החברה", הכוללים מוצרי ניקוי ואחזקת הבית, מוצרי נייר, טואלטיקה, קוסמטיקה ועוד
יצרנית הנייר ביצעה ב-2017 מיזוג אסטרטגי כם עם חברת סאסאטק העוסקת במוצרי ניקיון, טיפוח וטואלטיקה • בגלל הרכישה, החדירה לשוק המוסדי והעלייה ברווח, חברת שניב אטרקטיבית להשקעה
פרוקטר אנד גמבל הודיעה לרשתות שיווק כי היא לא יכולה לייצר די סבונים • בתגובה הציבה וולמארט שלטים בחנויות רבות שלה שמזהירים מפני "מחסור ארצי באספקה" • "האם וולמארט ממציאה את זה, או שבאמת יש מחסור ארצי בסבוני כלים?", שאל חשבון אחד בטוויטר
סנו פרופשיונל טוענת כי המכרז מעניק יתרון בלתי הוגן לקליר, המספקת חומרי ניקוי לצה"ל כבר 16 שנים ■ עוד נטען כי יש לפסול את קליר מהתמודדות במכרז החדש, שכן היא רימתה את משרד הביטחון ולא גילתה כי גבתה מע"מ בכפל במשך שנה וחצי
הרשת השקיעה כ-3 מיליון שקל במותג "פרפקט", שיכלול מוצרים בתחומי הניקיון והכביסה, טיפוח הבית, מוצרי הנייר והמוצרים החד-פעמיים
לקראת חג הפסח הקרב והיסטריית הניקיון שמגיעה איתו, המועצה לצרכנות בדקה באילו רשתות הכי כדאי לקנות את חומרי הניקוי ■ פער המחיר הגדול ביותר שנמצא בין רשתות שיווק על אותו מוצר עמד על 237%
הצרכנים שילמו מחירים גבוהים מבעבר עבור רוב המוצרים ■ גם מכירות חומרי הניקוי טרום החג רשמו צניחה ביחס לשנים קודמות
לטענת התובעת, הנזקים של כל מי שרכש מוצרים מזויפים ברשת ונפגע נאמדים בכ-40 מיליון שקל
פיניש יצאה במהלך חסימה במסגרתו החלה לשווק חבילה של 100 טבליות למדיח במחיר מוזל ■ בספרד ובאנגליה כבשו טבליות Fairy נתח כספי של יותר מ-20%
ישראלי נבחר ע"י איגוד השיווק בזכות מהלך החדשנות של סוד בשוק ניקוי הרצפות
אסיפת הקיבוץ החליטה לסרב להצעת רכישה בהיקף של 61 מיליון שקל, עבור 50% ממניות מפעל הדטרגנטים זהר דליה ■ משמעות ההחלטה: הקיבוץ לקח סיכון כשנטל הלוואות ושיעבד נכסים, כדי לרכוש בסכום זהה את חלקה של אמיליה פיתוח במפעל
התביעה, בהיקף 71 מיליון שקל, הוגשה עקב הודעת החברה אמש ■ התובעים טוענים כי על תנובה לפצותם בגין עוגמת-הנפש שנגרמה להם בעקבות האירוע
מדובר בקרטוני חלב 3% בכשרות הרב וייטמן בלבד, מתאריך פג תוקף 22/8/2012 המסומנים באות "ב", אשר שווקו באזור שבין בנימינה, ראשון-לציון ולוד ■ תנובה: "אנו מתנצלים בפני הצרכנים ונמשיך לפעול להבטחת בטיחות מוצרינו"
משיקה בשלב זה אבקת כביסה, מרכך כביסה, סבון כלים ונוזל ניקוי רב-תכליתי
אם לא שמעתם על החטיפים באגסי, גולי וקונוסים, זה לא במקרה: הם מיוצרים ע"י יצרניות קטנות ולא נמכרים בכל רשת מזון, אך שווה להכירם - כי מחירם נמוך, והטעם מצוין ■ ויש עוד דוגמאות
הרבה כסף עולה החג לישראלים, ששולפים את הארנק ברשתות המזון, הפארם והחשמל כאילו אין מחר ■ האם קדחת הקניות כדאית עכשיו? ■ "גלובס" מציג: עשרת הדיברות של ההוצאות לחג