חומת תשלום בחדשות

סוכן חדשות
 
החטאים של התקשורת - המודל העסקי / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי , גלובס
חטא המודל העסקי: זמן להכיר במציאות - זהו הרגע של גופי המדיה להפסיק ולבנות על שוק הפרסום
הנגיסות הראשונות הגיעו מהאינטרנט, אחריהן באו פייסבוק וגוגל וגזרו את חלקן • אפשר להמשיך לטמון ראש בחול ולהמתין לרגולטור, אבל עדיף לכלי התקשורת להכיר בכך שהפסידו במאבק על שוק הפרסום, ולבסס את המודל העסקי על גביית תשלום עבור תוכן • פרויקט מיוחד
  
 
פודקאסט אלונה בר און  / צילום: אופיר פרץ , גלובס
"עשר שנים בשותפות עם פישמן הייתי בתסמונת שטוקהולם"
שיחה עם יו"ר "גלובס" אלונה בר און • העילה: לקראת הקמת "חומת תשלום" לאתר העיתון; בפועל: שיחה על עיתונות • הדיאלוג המלא ונטול התנאים המוקדמים – בפודקאסט "אוף דה רקורד"
  
 
דונלד טראמפ / צילום: רויטרס
"כשעושים תוכן חסום, חייבים לתת לגולש ערך מוסף"
כלי התקשורת המובילים בעולם מאמצים את המודל של חומת תשלום, ו"גלובס" עושה היום צעד ראשון בדרך אל היעד • גדי להב, לשעבר מנהל מחלקת המוצר הדיגיטלי של "פייננשל טיימס": "כשההכנסות תלויות בקוראים, צריך להבין מה קורה איתם ולא לדלג עליהם. צריך לגרום להם לרצות לשלם"
  
 
"גלובס"
שמים את הערך למנויים במרכז, נכנסים לעידן חדש של חומת תשלום
מהיום אנחנו מציעים לקוראינו בדיגיטל להירשם לאתר ולהצטרף אלינו כמנויים משלמים • בכך אנו מיישרים קו עם המגמה העולמית של מודל עסקי ששם את המנויים במרכז, במסע שמחזיר את הכבוד לקוראים ואת הערך למילים
  
 
צרו איתנו קשר *5988