חטיפים בחדשות

סוכן חדשות
 
חטיף קורני / צילום: שני מוזס
דנשר וחטיף קורני נפרדים; ההפצה תעבור לחברת סידס
זאת אחרי 24 שנה • מבחינת סידס מדובר בבשורה חיובית לאחר שאיבדה את ההפצה של חטיף מארס לפני כשנתיים • קורני הוא השחקן החמישי בגודלו בקטגוריית חטיפי הדגנים עם נתח שוק של 8%
  
 
אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר
ליאו ברנט מצטרף למערך הפרסום של שטראוס
יטפל בתקציב החטיפים "better for you" שטופל עד עתה במשרד הפרסום חוליגנס
  
 
חטיפי אנרגיה/ צילום: שאטרסטוק
שטראוס ווילי פוד משיקות חטיפי בריאות בקטגוריית פרימיום
הספקיות מנסות להצמיח את השוק באמצעות הרחבת הקטגוריה עם מוצרים שנחשבים לבריאים יותר מחטיפי הדגנים הנמכרים כיום • משקלם גבוה יותר, והם נמכרים באריזות שקופות, כדי לייצר תחושה של שקיפות ברכיבים ושל מוצר עם ערך מוסף
  
 
שסטוביץ מגייסת את רפורמת סימון המזון של משרד הבריאות
רק בריאות: הנשק של שסטוביץ במלחמה מול אסם ושטראוס
שסטוביץ משיקה גרסה בריאה יותר של קראנצ'וס, הנושאת כיתוב שלפיו הוא עומד בתקנות משרד הבריאות ■ "מוקדם לקבוע איך תשפיע הרפורמה על הרגלי הקנייה של הצרכנים, אם היא תהפוך מוצרים או מותגים מסוימים ללא רלוונטיים"
  
 
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
ייצוגית: רכבת ישראל גובה מחיר מופרז על מזון ושתייה במכונות
לטענת התובע, לאור עמלה גבוהה שגובה הרכבת מזכיין המכונות האוטומטיות בתחנות, ששיעורה מגיע ל-47% - הנוסעים, שהם בבחינת צרכן שבוי, משלמים מחיר מופקע על משקאות וחטיפים הנמכרים במכונות
  
 
ביסלי/ צילום: יחצאילנית חיות, כתבת גלובס לענייני קמעונאות
אילנית חיות
מחטף החטיפים
היעדר סימון שלילי על חטיפים מלוחים, כשהצרכן יודע שהוא קיים - רק מזיק
במשרד הבריאות מגדירים את ההחלטה לסמן מוצרי מזון כפריצת דרך. הסימון השלילי אמור לספק לנו, הצרכנים, יכולת לבצע בחירה נבונה של מ...המשך
  
 
דוריטוס/ צילום:יחצ
שטראוס: דוריטוס - "הקטנו את האריזה, הורדנו את המחיר"
אריזות דוריטוס קטנו בתכולתן ב-7%, ושטראוס הורידה את המחיר לקמעונאים ב-15% ■ כך, הקמעונאים לא יכולים לגרוף את הורדת המחיר לכיסם
  
 
מדפי אסם חטיפים / צילום: תמר מצפי
רשות ההגבלים בודקת: אסם עברה על חוק המזון?
בכמה רשתות הוצבו סטנדים של אסם ובהם מוצרי החברה בלבד, והרשות בודקת אם אסם התערבה בהקצאת שטחי המדף ואם קיבלה בלעדיות במדפי המכירה הרגילים ■ אסם: "מקפידים בעקביות על יישום החוק"
  
 
מדפי אסם חטיפים / צילום: תמר מצפיאלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
יקר? קנו בזול
גם הצרכנים "אשמים" בפרמיות המופרכות של החטיפים
שתי הערות על פסטיבל הבריאות של משרד הבריאות, בעקבות הסרטונים האחרונים שממליצים לנו לאכול מזון בריא יותר: 1. ההיבט הפיננסי של הע...המשך
  
 
חטיפים / צילום: יחצ
בעקבות קמפיין משרד הבריאות: כמה מלח זה יותר מדי?
אילו נזקים אנחנו עלולים לגרום לעצמנו אם נצרוך יותר מדי נתרן (או פחות מדי)? ■ "גלובס" שם את הנתרן על המוקד ומגלה כי גם במקרה הזה הוויכוחים בעולם הרפואה גדולים
  
 
מלח הארץ / איור תמיר שפרדרור פויר / איור: גיל ג'יבלי
דרור פויר
מלח הארץ
אחרי איראן, חמאס וחיזבאללה, ישראל מצאה אויב חדש: ביסלי בצל
א. אנשים אוהבים לחשוב שאנחנו חיים בזמנים משוגעים. זה אולי נכון - אבל בהסתייגות אחת: כל הזמנים אי-פעם, מאז שהמצאנו את הזמן, משוגעים...המשך
  
 
פרופר: "עמישראל צמח על במבה - והוא חי, בריא ונושם"
יו"ר אסם: "המלח לא יירד לגמרי מהשולחן, אבל אנחנו מנסים להרגיל את הציבור לצרוך פחות ממנו. אין לנו שום רצון ושום יכולת ללחוץ על משרד הבריאות"
  
 
מדפי אסם חטיפים / צילום: תמר מצפי
משרד הבריאות קורא ליצרניות להפחית את המלח בחטיפים
במשרד הבריאות אומרים כי התבטאותו של השר ליצמן נגד רשת מקדונלד'ס נאמרה במסגרת מהלכים שנוקט המשרד כדי להקטין את צריכת המזון המתועש
  
 
איציק אברכהן / צילום: סיון פרג' יחצ
שופרסל: הגענו ל-40% בבשר; נסתער על החטיפים המתוקים
אברכהן: "שופרסל מתכננת להגיע לנתח מכירות של כ-25% במכירות המותג הפרטי שלה, כאשר היום זה עומד על כ-16.5%"
  
 
חטיפי מארס / צילום: בלומברג
מארס רוצה שתדעו עליה יותר מאשר את שמות החטיפים
במהלך 130 שנות קיומה בנתה סביבה יצרנית המזון מארס חומה של מסתורין והעדיפה לתת למותגיה לדבר בעד עצמם ■ לאחרונה החליטו בחברה לשנות אסטרטגיה ולהגביר את השקיפות לציבור
  
 
אורי מטוס ובנו יואב / צילום: איל יצהר
בעלי חטיפי העמק: "אסם הבינה שלא תוכל להרוג אותנו"
אורי מטוס, בעל חברת חטיפי העמק, רוצה לייצר תחרות ממשית לאסם ולא מתרגש מהתביעות המשפטיות שלה; טוען כי המוצרים שלו כל הזמן במבצע; ומסביר למה לרשתות אין אינטרס למכור את החטיפים שלו
  
 

   1234    >

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988