חטיפים

כתבות אחרונות

 

מהונדס, מנופח ומאושר

שני מחקרים מזעזעים את העולם: האחד נגד מזון אורגני והשני בעד ממתקים וג'אנק פוד

גלי וינרב 03.08.2009

שטראוס משיקה צ'יפס לילדים שיתחרה בבמבה

תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%

אילנית חיות 29.06.2009

פשרה: שטראוס תשנה את אריזות חטיף הדגנים אנרג'י כך שלא ידמו ל-Nature Valley

ההסכם הושג לאחר שג'נרל מילס ישראל הגישה בקשה לצו מניעה זמני שיאסור על שטראוס לשווק את חטיף אנרג'י באריזה זהה כמעט לחלוטין לזו של המותג האמריקאי

אורלי פלג-מזרחי‏ 18.05.2009

מנכ"ל אסם על כניסת סנו לתחום המזון: "לכל אחד כדאי לעסוק במה שהוא מבין"

מנכ"ל אסם אינטרנשיונל, גד פרופר: "סנו מתמחה בענף חומרי הניקוי, והייתי מציע להם להעמיק את התמחותם בענף זה; אני מאמין ומקווה שההשפעת המשבר עלינו תהיה בשוליים ונספוג לא יותר מירידה קלה במכירות"

אילנית חיות 04.05.2009

אסם ושטראוס, מאחוריכן: אפ-טוטל קורפוריישן של סנו משיקה את סדרות החטיפים הראשונות במזון היבש

משיקה את המותגים קראנצ'וס וצ'יפסונים, שייכנסו בימים הקרובים למדפי הרשתות ובראשן לשופרסל ויתחרו במותגי אסם ושטראוס ; הסדרות הראשונות מעוטרות בדמויות וחתימות של שחקני קבוצת הכדורגל ברצלונה

אילנית חיות ‏ 03.05.2009

בקשה לצו מניעה נגד שטראוס: "חטיף הדגנים אנרג'י מחקה את החטיף Nature Valley"

לטענת ג'נרל מילס, משווקת Nature Valley בישראל, החטיף אנרג'י לא רק דומה בהרכבו לזה של Nature Valley אלא אף מחקה את מראה האריזה שלו, כך ש"הדמיון הקיצוני בין שני המוצרים" עלול להביא להטעיית צרכנים

אפרת אהרוני 30.04.2009

דירוג המותגים השנתי - מזון יבש: אסם ממשיך את מגמת ההתחזקות

המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון ; המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת

אילנית חיות 24.03.2009

   1234   

   נמצאו 55 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988