גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

טאבולה

חברת המלצות התוכן של אדם סינגולדה

עוד כתבות

אלירן בן יהודה  / צילום: שלומי יוסף

שינויים בצמרת טאבולה ישראל: אלירן בן יהודה, מנהל הפעילות בישראל, מונה למנהל גלובלי

במסגרת תפקידו החדש יקים בן יהודה מחלקת הפצה של תוכן ממומן • קודם לכן היה בן יהודה שותף בסוכנות הפרסום הדיגיטלי אאוטיקם מדיה • נכון לעכשיו לא ידוע אם הוא ימשיך לנהל במקביל גם את הפעילות בישראל, שכן בינתיים לא מונה לו מחליף

אאוטבריין וטאבולה מחדדות נהלים / אילוסטרציה: shutterstock

לפני כולם בלי הכפשות: טאבולה ואאוטבריין מחדדות את ההנחיות נגד קמפיינים פוליטיים שליליים

ל"גלובס" נודע כי חברות המלצות התוכן הודיעו לפרסומאים וליועצי התקשורת העוסקים בקמפיינים פוליטיים כי הן לא יאפשרו קידום כתבות שליליות • זאת בעקבות חשיפת "גלובס" שהוכיחה באופן מובהק קשר בין כתבות מכפישות על בני גנץ לבין אנשי המדיה של הליכוד

בני גנץ נואם / צילום: שלומי יוסף

מי עומד מאחורי הכתבות על הכישלונות הניהוליים של בני גנץ?

גם אתם נתקלתם בסדרת הכתבות המדגישות את הכישלונות הניהוליים של בני גנץ, המופיעות בימים האחרונים בעמודי הבית של אתרים גדולים כמו ynet ו-וואלה? מסתבר כי הכתבות כי הן חלק מקמפיין נגטיב ממומן של הליכוד העולה בחברת המלצות התוכן טאבולה

רן בוק / צילום: יחצ

פודקאסט השף הישראלי שעבר לנהל 400 אנשי מכירות בחברת הייטק

סדרת מכירות, פרק 2: רן בוק, טאבולה • רן בוק, כיום ה-SVP Global Revenue של טאבולה, אשר ממקום מגוריו בבנגקוק, והוא מנהל כ-400 אנשי מכירות ברחבי העולם

עמרי יעקובוביץ' / צילום: יחצ

פודקאסט איש שיווק שלא עוסק בלקוחות ובביזנס? שלא ילך לסטארט-אפ

סדרת מרקטינג, פרק 1: עמרי יעקובוביץ', מה זה סמנכ"ל שיווק? • בעשור האחרון עסק עמרי יעקובוביץ בתפקידי שיווק בחברות שונות (קומרס סיינס שנרכשה על ידי טאבולה, Pepper וחברות סטארט-אפ אחרות) • ישבנו איתו לשיחה עמוקה כדי להבין מהו תפקיד סמנכ"ל השיווק (CMO) בסטארט-אפ, איך עושים אותו נכון, ואיך אפשר לשווק את הסטארט-אפ שלכם בלי תקציב גדול או ידע קודם

אדם סינגולדה / צילום: כפיר זיו

טאבולה חתמה על הסכם עם יצרנית הסמארטפונים ZTE CORP

חברת המלצות התוכן תשתף פעולה עם חברת הניידים הסינית בנושא הצגת תוכן ממומן

כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

טאבולה רוכשת את החברה הישראלית קומרס סיינסס

commerce sciences היא בחברה שמשתמשת בטכנולוגיות שמנתחות ולומדות התנהגות גולשים באתרי קניות כדי לשפר את הסיכוי שיבצעו רכישה

אבי בן טל / צילום: ירון ברנר

טאבולה תחליף את אאוטבריין בהמלצות תוכן לגולש ב-ynet

מדובר בהישג משמעותי, שכן שיתוף-הפעולה מקנה לטאבולה את השליטה בתחום קידום התוכן בשני האתרים הגדולים בישראל: וואלה ו-ynet

אולימפיאדת ריו / צילומים: רויטרס ו– Shutterstock / א.ס.א.פ קרייטיב

טאבולה תטמיע המלצות תוכן פרסונליות באתר ערוץ הספורט

בערוץ הספורט מקווים כי הטכנולוגיה של טאבולה תאפשר להם לזהות גולשים הנוהגים לצפות בתכני וידאו, כדי להגיש להם תכני וידאו נוספים בימי האולימפיאדה ובכלל

אדם סינגולדה / צילום: כפיר זיו

טאבולה תרכוש את קונברט מדיה הישראלית בעשרות מיליוני ד'

אחר הרכישה, 60 עובדי קונברט מדיה ישתלבו במשרדי טאבולה בתל-אביב ובניו-יורק ■ ההערכה היא שהעסקה תכלול רכיב של מניות

יוני ארגמן / צילום: תמר מצפי

ועידת MAD "ביג דאטה הוא הסיבה לעבודה של הרבה מאוד אנשי שיווק"

רן אברהמי, סמנכ"ל השיווק של AppsFlyer, בוועידת MAD: "יש עוד המון עבודה בתחום הביג דאטה, והאחריות של כולנו היא להביא קריאייטיב טוב ולהשקיע המון בטרגטינג"

לוגו וואלה

לפני כולם וואלה חתמה על הסכם שת"פ עם אתר הפורומים FXP

ל-FXP יש כ-100 אלף גולשים, מרביתם בני-נוער ■ הפורומים הממוקדים שמהם הוא בנוי מאפשרים לצבוע קהלים לפי גילאים ותחומי עניין, ובכך להשביח את הצעות הערך למפרסמים

 אדם סינגולדה / צילום: יחצ

וואלה וטאבולה מרחיבות את השת"פ בהשקעה של 10 מיליון שקל

טאבולה תטמיע באתר וואלה כלים חדשים, בדגש על המלצות וידאו ■ בנוסף, חבילות תוכן שיווקי שתייצר וואלה יקודמו ע"י טאבולה

מור לביא ורועי אבידור / צילום:תמר מצפי

פיתוח ישראלי: הסוף להודעת "המוצר המבוקש אינו נמצא"

הסטארט-אפ Cymbio רוצה להביא את מהפכת המלצות התוכן לעולם המסחר המקוון

מוטי כהן/ צילום: תמר מצפי

פיתוח ישראלי: להשאיר את הגולש יותר זמן באתר האינטרנט

הניסיון של אתרי התוכן לשמור אצלם את הקוראים יותר זמן מקבל סיוע מ-Apester, שמייצרת שאלונים רלוונטיים לגולשים, מייצרת אצלם מעורבות וכך עוזרת לפאבלישרים להרוויח עוד כמה דולרים

 אדם סינגולדה / צילום: יחצ

טאבולה: שת"פ ב-45-55 מ' ד' עם החברה-האם של USA Today

טכנולוגיית המלצות התוכן של טאבולה תופיע ב-3 השנים הקרובות בנכסי המדיה הדיגיטליים השונים של Gannett, שזמינים ב-110 שווקים

 אדם סינגולדה / צילום: יחצ

"גלובס" יטמיע את מערכת טאבולה באתר האינטרנט של העיתון

שיתוף-הפעולה יאפשר לגולשים באתר "גלובס" למקד את צריכת התוכן שלהם, היות שהמערכת "לומדת" את הגולש ומציעה לו תכנים שלא ידע על קיומם, בהתאמה אישית

אדם סינגולדה / צילום: כפיר זיו

באידו הסינית משקיעה מיליוני דולרים בטאבולה הישראלית

באידו, שמכונה "גוגל הסינית" בשל מנוע החיפוש הפופולרי שלה, תאמץ את טכנולוגיות המלצות התוכן של טאבולה ושיתוף הפעולה האסטרטגי בין הצדדים יאפשר להחדיר את המוצר לשוק הסיני

אילן ישועה / צלם: ענבל מרמרי

מאאוטבריין לטאבולה: וואלה עובר למערכת המלצת התוכן המתחרה

בכך מצטרפת וואלה לאתר "חורים ברשת", שהודיע בשבוע שעבר כי יטמיע את מערכת ההמלצות של טאבולה

אדם סינגולדה  / צילום: כפיר זיו

שוק המלצות התוכן בישראל: טאבולה ואאוטבריין ראש בראש

דרמה בשוק המלצות התוכן המקומי שמגלגל 30 עד 40 מיליון שקל בשנה: טאבולה יוצאת למאבק מול אאוטבריין ששולטת בתחום