טוטאל מדיה

נציגתה בישראל של דאבלקליק, ספקית טכנולוגיות הפרסום והשיווק הדיגיטלי

כתבות אחרונות

 

טוטאל מדיה הישראלית תנהל את בורסת הפרסום של גוגל ברוסיה

לשוק הרוסי יש פוטנציאל גדול, ונתח השוק של הפרסום הדיגיטלי בו עומד על 11%

רועי גולדנברג 11.06.2012

"שוק הפרסום בסלולר בישראל יגלגל 40 מיליון שקל השנה"

מנכ"ל טוטאל מדיה: בורסת הפרסום כבר הוכיחה את יכולותיה במקסום מכירת שטחי פרסום בישראל עם שיפור של מעל 150% מההכנסות מפרסום לעומת תהליכי מכירה רגילים"

רועי גולדנברג 22.05.2012

טוטאל מדיה משיקה בישראל את בורסת הפרסום של דאבל קליק

מנכ"ל טוטאל מדיה, יניב לוי: "תוך שנתיים 50%-70% מרכש המדיה הדיגיטלית יתבצעו דרך בורסת הפרסום שלנו" ■ מבט אל נבכי עולם הפרסום ברשת

רועי גולדנברג 28.06.2011

ynet משדרג את מערך הפרסום באתר

הטמיע את מערכת הפרסום החדשה DoubleClick for Publishers, המציעה פלטפורמה להגשה וניהול קמפיינים באינטרנט

נועה פרג 04.05.2011

טוטאל מדיה: יניב לוי ימונה למנכ"ל, אמיתי טפלא - סגן יו"ר

טוטאל מדיה היא נציגתה בישראל של דאבל קליק, ספקית טכנולוגיות פרסום ושיווק דיגיטלי ■ טפלא יתמקד בקידום שיתופי-פעולה בינלאומיים ואיתור פלטפורמות חדשות לשוק המקומי

שירות גלובס‏ 02.03.2011

בכירים בענף האינטראקטיב: חשש מקיטון בתקציבים ומקריסת אתרים קטנים

רן ברקו, Next-In: "השוק לא יציב. מפרסמים מפחדים ושואלים הרבה מאוד שאלות" ; אמיתי טפלא, טוטאל מדיה: "אתרי נישה שלא מייצרים תוכן טוב ואתרים שנמצאים בתחתית סולם העדיפויות של המפרסמים עתידים להיפגע"

נועה פרג 12.10.2008
צרו איתנו קשר *5988