דוח אמון
2019
עמוד הבית > חברות > טירת צבי

טירת צבי בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
תנובה סוגרת את חטיבת הביצים ואת החברה-הבת תנובה גליל
מקימה תשלובת מזון בראשות דוד לרון ■ פעילות מאמא עוף, שעד היום היתה שייכת לתנובה גליל, תכונס תחת חטיבת מותגים אחת יחד עם סנפרוסט, מעדנות ואוליביה ■ פעילות הביצים תכונס בחטיבת "קומודיטיס"
  
 
המספרים של זוגלובק נחשפים: הרווח התפעולי פחות מ-2%
למרות קצב מכירות של 565 מיליון שקל ומעבר לרווחיות - שיעורי הרווח שוליים ■ זוגלובק שומרת על כוחה בשוק מעדני הבשר, אך מאבדת את ההובלה במעדנים הארוזים ■ זוגלובק: "הנתונים אינם נכונים ואינם מדויקים"
  
 
דודי עזרא: "אין ל'אדום אדום' של תנובה שום סיכוי להצליח"
עזרא, בעל השליטה בקבוצת נטו, יורה לכל הכיוונים ■ על מעדנות: "הרווחנו מהפנצ'ר של תנובה" ■ על טירת צבי: "שופרסל הורידה את מוצרי הקבב שלהם מהמדף" ■ ויש לו גם כוונה להיכנס לתחום חדש: ירקות קפואים
  
 
תקציב הפרסום של "אדום אדום" של תנובה עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב
היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל ; בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO
  
 
נמשכים השינויים בתנובה: דוד לרון מצטרף להנהלת החברה
לרון, שכיהן כמנכ"ל חברת ההסעדה נורקייט, מונה ליו"ר החברות הבנות שאינן חלק מתשלובת החלב ; בשלב ראשון יקבל לרון אחריות על החברות טירת צבי, מאמא עוף, דגי תנובה, אוליביה וחטיבת הבשר
  
 
בדיקת "גלובס": פערי מחיר של עשרות אחוזים לטובת מוצרים הנמכרים במשקל לעומת מוצרים ארוזים
כך עולה מהשוואת "גלובס" בין מחיריהם של סלטים, גבינות ונקניקים במשקל - לבין אותם מוצרים בדיוק כאשר הם נמכרים באריזות ; ההפרש הגדול ביותר - קרוב ל-90% - נרשם במחיר גבינת "עמק" של תנובה
  
 

   12   

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2