גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עמוד הבית > חברות > טירת צבי

טירת צבי

עוד כתבות

טירת צבי נקניקים / צילום: אמיר מאירי

לפני כולם טירת צבי: הרווח התפעולי נחתך ב-50% במחצית הראשונה

החברה, בבעלות תנובה וקיבוץ טירת צבי, אמנם נפגעה פחות מאשר חברות אחרות מהכרזת ארגון הבריאות שמוצרי הבשר המעובד מסרטנים, אך מכירותיה ירדו ב-11% ■ את עיקר הפגיעה ספגו מוצרי המעדנייה

טירת צבי לוגו / צילום: יחצ

ריקול בטיב טירת צבי: פרושוטו בקר עם עודף חומר משמר

מדובר במוצר פרושוטו בקר 100 גרם, ברקוד 7290013906519, מכל תאריכי התפוגה עד תאריך התפוגה 17 באוקטובר 2016 ■ מבדיקה שערכה החברה, עלה כי הוסף למוצר ניטראט, רכיב - שמשמש כחומר משמר, בכמות גבוהה מהמותר 

נקניקים / צילום: שאטרסטוק

צניחה של 27% במכירות נקניקים ונקניקיות מתחילת השנה

חצי שנה אחרי ההכרזה כי בשר מעובד מכיל חומרים מסרטנים, השוק הצביעו ברגליים ■ מכירות זוגלובק ירדו 32%, טירת צבי ירדה ב-23% ■ "כשמדביקים את המילה 'סרטן', וכשמשווים אותנו לדברים כמו סיגריות - זה לא עוד אירוע"

מפעל זוגלובק / צילום: איל יצהר

לפני כולם מכירות הנקניקים צנחו - ועובדי זוגלובק ישלמו את המחיר

מאז הכרזת ארגון הבריאות העולמי כי מוצרי הבשר המעובד מכילים חומרים מסרטנים, מכירות השוק צנחו ב-25% ■ ל"גלובס" נודע כי זוגלובק מפטרת 35 עובדים, ומפעלים אחרים מצמצים את שעות העבודה

דיויד גילה / צלם: איל יצהר

דיויד גילה קנס את תנובה וטירת צבי במיליון שקלים

הסיבה: החברות היו צד להסדר כובל שלא קיבל את אישור הממונה ■ החלק הגדול בקנס, 800 אלף שקל, הוטל על תנובה

גילה שוקל להטיל עיצום כספי על תנובה בגובה מיליון שקל

בנוסף, נשקלת הטלת עיצום כספי בגובה 300 אלף שקל על טיב טירת צבי, זאת בגין היותן צדדים להסדר כובל

תחרות לזוגלובק וטירת צבי: מעדני הטלה תייצר נקניקים

הבעלים עזרא לאטי: "נתחרה גם במחיר. הרשתות גובות מהצרכן 90-100 שקל לק"ג פסטרמה. אני אומר שאם כבר הצרכנים משלמים, אז שישלמו על איכות"

לפני כולם סכסוך מסחרי: חצי חינם הורידה מוצרים של תנובה

הסכסוך החל לפני כחודש וחצי עקב חיובים חד-צדדיים של חצי חינם, והחריף לאחרונה כשתנובה הודיעה לחצי חינם על ביטול ההנחות על מוצרי החלב

טירת צבי: טעות בסימון תאריך התפוגה בבשר בקר טחון

במקום 20/10/13 סומן בטעות 21/8/14 ■ בחברה מבהירים כי המוצר תקין וראוי לשימוש עד לתאריך 20/10/2013

טירת צבי מורידה שני מוצרים מהמדפים מחשש לליסטריה

המוצרים הבעייתיים: "דקניקים סלסולי פסטרמה כתף בקר" 120 גרם ו"דקניקים סלסולי פסטרמה הודו גחלים" 120 גרם, שתאריך תפוגתם 1 באוקטובר 2013

לפני כולם בדיקת "גלובס": החטיבות המפסידות של תנובה

עסקי תשלובת החלב של תנובה אמנם רושמים רווחים, אולם עסקים אחרים שלה מרוויחים בקושי

הנזק של זוגלובק מהורדת המוצרים מהמדף: 4 מיליון שקל

זוגלובק הורידה בסוף ינואר את כלל מוצריה הארוזים מהמדף עקב הימצאות מים באריזות ■ מנכ"ל זוגלובק: "הציבור ראה שההתנהגות שלנו אחראית, לא ספרנו את הנזק הישיר שייגרם לנו"

הפרובוקציה הצליחה? קמפיין פיאג'ו - המדובר ביותר ברשת

Twisted Fly: הקמפיין - תחת הסלוגן "הלוואי ואשתי היתה גדולה בביצועים וקטנה בהוצאות" - עורר מחאות מצד הגולשים, ואף נפתחה נגדו קבוצת מחאה בפייסבוק

מצעד הלייקים השבועי

צומת ספרים מבלפת, קום איל פו מבזבזת, סיטרואן רצינית, ורק פסטרמה אחת וקוץ בה

זוגלובק הגדילה את נתח השוק על חשבון טירת צבי ועוף טוב

עפ"י נתוני סטורנקסט, מאז השקת פסטרמה "דק דק" גדל הנתח הכספי של זוגלובק בקטגוריה ב-5% ■ מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי: "יש כאן ערך מוסף שמצליחים לגבות עליו את הכסף"

זוגלובק: "ניכנס לכל המוצרים שעשויים מעוף, הודו ובקר"

7 חודשים אחרי ההשקעה המאסיבית במיתוג מחדש, זוגלובק מכוונת גבוה: תתחרה מול תנובה בקטגוריית הבשר הטרי ותגדיל את היקף היצוא ■ היו"ר אלי זוגלובק: "המטרה שלנו היא להיות חברה של מיליארד שקל תוך 3 שנים"

תנובה סוגרת את חטיבת הביצים ואת החברה-הבת תנובה גליל

מקימה תשלובת מזון בראשות דוד לרון ■ פעילות מאמא עוף, שעד היום היתה שייכת לתנובה גליל, תכונס תחת חטיבת מותגים אחת יחד עם סנפרוסט, מעדנות ואוליביה ■ פעילות הביצים תכונס בחטיבת "קומודיטיס"

המספרים של זוגלובק נחשפים: הרווח התפעולי פחות מ-2%

למרות קצב מכירות של 565 מיליון שקל ומעבר לרווחיות - שיעורי הרווח שוליים ■ זוגלובק שומרת על כוחה בשוק מעדני הבשר, אך מאבדת את ההובלה במעדנים הארוזים ■ זוגלובק: "הנתונים אינם נכונים ואינם מדויקים"

דודי עזרא: "אין ל'אדום אדום' של תנובה שום סיכוי להצליח"

עזרא, בעל השליטה בקבוצת נטו, יורה לכל הכיוונים ■ על מעדנות: "הרווחנו מהפנצ'ר של תנובה" ■ על טירת צבי: "שופרסל הורידה את מוצרי הקבב שלהם מהמדף" ■ ויש לו גם כוונה להיכנס לתחום חדש: ירקות קפואים

תקציב הפרסום של "אדום אדום" של תנובה עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל ; בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO