האנליסט רוני בירון: השקת פעילות הטלוויזיה של סלקום תאיים יותר על הוט מאשר על yes, שכן לקוחות yes מאופיינים בהעדפה לאיכות התוכן והשירות מאשר למחיר ■ צופה הפסד תפעולי של 40 מיליון שקל לסלקום ב-2015
אסור להזדרז ולשפוט את המהלך של סלקום כבר עכשיו
(עדכון) - השירות זמין מהיום ■ ארדן: "כמי שהתנסה בשירות הטלוויזיה של סלקום, מדובר בבשורה צרכנית של ממש. המחירים יירדו עד 30%"
(עדכון) - מצטרפים שרוכשים ממיר אחד יוכלו לבחור התקנה עצמית או דרך טכנאי, אך סלקום ממליצה למי שרוצה חיבור של שני ממירים ויותר להזמין טכנאי ■ העלתה את האפליקציות הטלוויזיוניות שלה לאוויר
מדירוג שבחן רק תוכניות ריאליטי וסדרות עולה כי "NCIS" וסדרות הספין-אוף שלה מובילות בפער ניכר במספר הצופים
סלקום משיקה ביום שני את פעילות הטלוויזיה החדשה בנוכחות שר התקשורת לשעבר ארדן ■ "המחיר הממוצע בהוט וב-yes הוא 265 שקל בחודש, כאשר 91% מהלקוחות מרגישים שהם משלמים על ערוצים שאינם צופים בהם"
סדרות הילדים והנוער הן אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של פלטפורמות השידור הישראליות, שמשקיעות לפחות 40 מיליון שקל בשנה על סדרות לילדים ונוער ■ גיורא חמיצר, יוצר הסדרה "שכונה", מדבר על השינוי שהסדרה יצרה
גמר המונדיאל, בו הנבחרת הגרמנית ניצחה את ארגנטינה - היה המשדר הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה הגרמנית - עם 34.57 מיליון צופים
מדובר על זינוק של 34% בתוך חמש שנים, לפי מחקר שמפרסמת חברת TvSportsMarket ■ האחראית העיקרית לצמיחה: ה-NFL
את מיטב זמננו אנחנו שורפים מול מסכי המחשב והסלולרי ■ בדרך אנחנו מתעלמים מהסביבה, פוגעים לעצמנו בראייה וגורמים נזקים לצוואר, לגב ולידיים ■ כשמדובר בילדים שלנו, המצב חמור עוד יותר ■ מה עושים?
גם אחרי 20 שנה בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית, אורלי אדלסון, נשיאת אולפני ITV אמריקה, מאמינה שלשירות הצבאי שלה כקצינה בסיני יש לא מעט השפעה על המקום שבו היא עומדת כיום
המרחק מהפרמיירליג עדיין עצום, אבל בליגה הגרמנית יהנו החל מהעונה הבאה מהכנסות מוגדלות מזכייני הטלוויזיה ברחבי העולם
בני גיל הזהב הם קהל שמזוהה, בדרך-כלל, עם טכנופוביה, למרות שעל-פי מחקר שנערך באחרונה, הם עדיין מאמצים את הטכנולוגיות הבסיסיות של המדיה החדשה ■ ועדיין, ישנם מכשירים שאיתם הם כן יוכלו להסתדר
הם צופים 232 דקות ביום בטלוויזיה, נאמנים לתחנות רדיו אהובות ורוצים לקבל יותר ייצוג על מפת המדיה, אבל התעשייה ברובה לא ממש סופרת את הגיל השלישי ומעדיפה להתמקד בביקיני ובקוביות בבטן
הצעירים זונחים את המדיה המסורתית לטובת צפייה בכוכבי יו-טיוב ומאתגרים את ערוצי הטלוויזיה המסורתיים ■ למה יו-טיוב לא מצליחה להרוויח למרות ההצלחה המסחררת, ומה קורה להרגלי הצפייה של הגולשים כשהם מתבגרים?
LGNETFLIX (נטפליקס)ביקורת טלוויזיהגאדג'טיםהוטהוליוודטלוויזיה באינטרנטסטרימינגצחי הופמןתוכניות טלוויזיה