טלוויזיה בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
לוגו פרטנר
פרטנר תשדר את ערוץ הטלוויזיה VICELAND של קבוצת VICE
זאת במסגרת מיזם הטלוויזיה שלה שאמור לעלות בחודשים הקרובים ■ VICELAND הוא ערוץ הפונה במובהק לצעירים ומשדר תכנים מקוריים, חדשות, סדרות דוקומנטריות, תוכניות לייף סטייל וריאליטי
  
 
אמזון סטודיו, תוכניות טלויזיה/ צילום: אמזון
האם אמזון בדרך להפוך למעצמת בידור ומדיה עולמית?
אמזון עובדת על פיתוח ערוץ חדש בתשלום שיהיה מוקדש אך ורק לסרטים ולדרמות שהיא יוצרת בעצמה ■ ערוצי אנימציה, ספורט ושלל הפקות מקור יהוו את התשתית לערוץ מסחרי עצמאי חדש של החברה
  
 
הסדרה "מטומטמת" (צילום: יח"צ)
מ"מטומטמת" ועד "פאודה": הסדרות הישראליות שנמכרו השנה
שנת 2016 הייתה שנה טובה להפקות מקור ישראליות ■ רגע לפני שהיא נגמרת, ניקח רגע להיזכר בסדרות הישראליות שהיו כל-כך טובות, שהן ישודרו ממש בקרוב גם במסכים הקטנים שמעבר לים
  
 
ווסטוורלד / צילום: מסך
"אין בארה"ב מספיק כותבים וטאלנטים כדי לעמוד בביקוש"
כניסתם של גופים כמו נטפליקס ואמזון לתחום הפקות הטלוויזיה הקפיצה את העלות הממוצעות לפרק בסדרה ויצרה היצע עצום וחסר תקדים של תכנים בארה"ב ובכל העולם
  
 
פלפלים צהובים / צילום: יחצ
הגרסה הבריטית של "פלפלים צהובים" נמכרה לאמזון פריים
הסדרה שהופקה על ידי קשת UK רשמה הצלחה בבריטניה, וה-BBC הזמין עונה נוספת שלה ■ לאחרונה עלתה גרסה של הסדרה גם ביוון
  
 
תוכן פיראטי/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
האם אתרי התוכן הפיראטיים חוסמים את התחרות בשוק הטלוויזיה?
הורדת סדרות מהרשת, שהפכה כמעט לספורט לאומי בישראל, מביאה גופי תוכן מקומיים ובינלאומיים לחשוב פעמיים האם להיכנס לשוק המקומי ■ בתעשייה מסבירים כי הנפגעים העיקריים מכך הם הצרכנים בשל היעדר תחרות
  
 
חנות של AT&T / צילום: רויטרס
אפליקציית טלוויזיה חדשה של AT&T פותחה בעיקר בישראל
חברת AT&T האמריקאית השיקה אמש פרויקט טלוויזיה חדש DIRECTV NOW, במסגרתו העלתה את התוכן שלה לרשת דרך אפליקציה ■ מרכז הפיתוח של AT&T בישראל היה השותף המרכזי בפיתוח האפליקציה
  
 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מחקר מקיף של אריקסון: העתיד של הטלוויזיה כבר כאן
הצפייה בווידאו דרך המובייל מתעצמת ובאה על חשבון הצפייה בטלוויזיה ■ אלה הרגלי הצפייה של הצרכנים בעולם
  
 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מחקר: אצל הילדים הטלוויזיה עדיין מנצחת את הטאבלט והסמארטפון
לפי מחקר עולמי של ויאקום, לכשליש מהילדים יש מכשיר טלוויזיה משלהם, ו-42% מהם צופים בטלוויזיה 2-5 שעות ביום
  
 
סלקום / צילום: יחצ
סלקום מדווחת: הגענו ל-100 אלף לקוחות בשירות סלקום TV
עפ"י הערכות, פעילות הטלוויזיה בסלקום כבר נושאת את עצמה מבחינה כלכלית, בעיקר לאור העובדה שהחברה שילבה את שידורי הספורט בחבילה שלה
  
 
yes / צילום: יח"צ
yes משיקה ממיר חדש שיאפשר שידורים בטכנולוגיית 4K
ממיר 4K UltraHD יאפשר צפייה ברזולוציה של פי 4 מאיכות ה-HD המשודרת היום ■ הממיר החדש לא יעלה כסף מעבר לתשלום של 10 שקלים בחודש שהלקוחות כבר משלמים על הממיר המקליט מסוג yesQuattro
  
 
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום
נבחרו ספקי הטלוויזיה של פרטנר: הרמוניק, ברודפיק וסיצ'יינג'
כל אחת מהחברות מתמחה בתחום ספציפי בעולם הטלוויזיה, וביחד יספקו פתרון ייעודי כולל VOD כדי להעביר תוכן טלוויזיוני על גבי האינטרנט ■ במקביל, פרטנר מגייסת טכנאים וגם עוסקת ברכש תוכן
  
 
לוגו פרטנר
פרטנר במו"מ לרכוש תוכן מ-HBO: "לאסור על הוט לסכל המהלך"

מהוט נמסר: "הוט תמשיך לספק את התוכן הטוב ביותר בישראל מהערוצים המובילים בעולם ומהפקות המקור הטובות בישראל. אנו תמהים על הבקשה לצו מניעה ולומדים את פרטיה"

 

  
 
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום
פרטנר מגייסת עשרות טכנאי טלוויזיה ותקשורת קווית
הגיוס הוא במסגרת התוכניות וההצהרות של החברה להיכנס לטלוויזיה ולהרחיב את פריסת התשתיות הקוויות כדי להגיע ללקוחות ישירות
  
 
YouTube, יו-טיוב / צלם: יח"צ
"להגיד שיוטיוב מחליפה את הטלוויזיה זה חוסר אחריות"
2 מיליון יוזרים ייחודיים מדי חודש - יותר מאשר קשת, רשת או ערוץ 10 - זה הנתון שבעזרתו מנסה גוגל למשוך תקציבי פרסום מערוצי הברודקאסט ליוטיוב
  
 
ליסה פרין / צילום: ג'ון קרטרייט
"תוכניות כישרונות מתקבלות בתחושה של 'ראינו את זה כבר'"
ליסה פרין, מנכ"לית פיתוח פורמטים באנדמול-שיין, מסבירה למה הטלוויזיה היא עדיין השליטה הבלתי מעורערת של צריכת הבידור, וכיצד המדיה החברתית משפיעה על פיתוח פורמטים
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 610 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 39

צרו איתנו קשר *5988