טל גרנות גולדשטיין בחדשות

סוכן חדשות
 
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT / צילום: יחצ
האם HOT וסלקום מנהלות שיחות למיזוג?
חשוב לציין כי מיזוג בין החברות הוא כה מסובך ומורכב, שלא בטוח שהוא אפשרי בכלל • ל-HOT יש רשת משותפת עם פרטנר בסלולר, ולכן עסקה עם סלקום תיאלץ אותה למכור את חלקה ברשת • סלקום מכחישה את הדיווחים
  
 
טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית HOT / צילום: יח"צ
מה עומד מאחורי קריאתה של מנכ"לית Hot למיזוגים בשוק התקשורת
מנכ"לית Hot, טל גרנות-גולדשטיין, היא הראשונה מבין ראשי קבוצות התקשורת שקראה בפומבי למיזוגים בשוק • מדוע היא החליטה לעשות זאת כעת, ומי המתחרות שהיא מסמנת כשותפות פוטנציאליות? • וגם: על רקע ההפסדים בשוק התקשורת, האם סלקום לקראת שינוי ארגוני? • פרשנות
  
 
טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית HOT / צילום: יח"צ
"ללא מיזוגים, שוק התקשורת בישראל לא יוכל לעמוד בהשקעות הנדרשות למשק מודרני"
מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין, בוועידת המשפיעים של חדשות 12: "שוק התקשורת נדרש להשקעות עצומות בתשתיות סיבים ודור 5 בהיקף של בין 8-10 מיליארד שקל מעבר להשקעות הנוכחיות; אפשר לעשות זאת רק באמצעות שינוי מבני משמעותי ומיזוג בין חברות תקשורת"
  
 
שירות אמזון פריים וידאו / אילוסטרציה: שאטרסטוק
לאחר שאלטיס חתמה על הסכם שיתוף-פעולה, שירות אמזון פריים וידאו יושק בהוט
חברת-האם של הוט הודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף-פעולה שיאפשר את שירות אמזון פריים וידאו בכל המדינות בהן היא פועלת, כולל ישראל
  
 
טל גרנות / צילום: רמי זרנגר
שוק התקשורת כמרקחה: הוט משיקה קצב גלישה של חצי ג'יגה בפריסה ארצית
הוט יוצאת במהלך התקפי נגד מתחרותיה סלקום ופרטנר במטרה לצמצם נטישה ולהגדיל נתח שוק • החברה תכניס אמצעי תחרותי חדש שעד כה סיפקה רק בשוק העסקי • המהירות תתאפשר ללקוחות חדשים וקיימים במחיר של 99 שקל בחודש
  
 
אסף עופר / צילום: תמר מצפי
מנכ"ל הוט מובייל אסף עופר פורש מתפקידו; אילן ברוק יחליפו
עופר הגיע להוט מובייל לאחר ששימש כמשנה למנכ"ל פלאפון, והוא פורש לאחר 3 שנים בתפקיד • ברוק הוא סמנכ"ל החטיבה העסקית בהוט ושימש בעבר כסמנכ"ל מכירות בהוט מובייל
  
 
טל גרנות / צילום: רמי זרנגר
הוט חתמה על שיתוף-פעולה עם ענקית המדיה העולמית Viacom
מדובר בהסכם להפקה משותפת והפצה של תכנים • בנוסף, הוט תנסה לחדור לשוק הבריטי באמצעות פלטפורמת My5 - שירות הסטרימינג החינמי של ערוץ Channel 5 • מנכ"לית הוט: "הפקות המקור שלנו יהיו זמינות למאות מיליוני צופים בעולם"
  
 
טל גרנות גולדשטיין/ צילום: צילום: רפי דלויה
משרד התקשורת לא מאשר להוט להיכנס כשותפה במיזם הסיבים
ל”גלובס” נודע כי משרד התקשורת הודיע להוט כי היא תורשה לרכוש שירותים ממיזם הסיבים האופטיים IBC, אך לא להצטרף לסלקום כשותפה בו • האם המהלך יקדם את התחרות בשוק?
  
 
יורם מוקדי / צלם: רוני שיצר
שינויים בהוט: יורם מוקדי פורש, חטיבת הלקוחות תתמזג עם השיווק
במקומו של מוקדי ימונה נדב חנין, ששימש כסמנכ"ל השיווק של הוט • מירי לוין, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים, תהיה אחראית גם על השיווק בחברה
  
 
טל גרנות גולדשטיין/ צילום: צילום: רפי דלויה
מחיר התחרות: צניחה של 44% ברווחי הוט ברבעון ל-36 מיליון ש'
זאת לעומת רווח של 64 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד • החברה איבדה ברבעון 15 אלף לקוחות טריפל ו-4,000 לקוחות טלוויזיה, ובסלולר - לראשונה מזה חודשים ארוכים - נשחקה בהכנסות
  
 
טל גרנות / שלומי יוסף
גרנות על סלקום ופרטנר: "כשנוסעים בלי רישיון יש תאונות"
מנכ"לית הוט, טל גרנות, בוועידת MAD של "גלובס": "הוט מאבדת היום הכי פחות מנויים לעומת מה שאיבדה גם בשנים שלא הייתה תחרות" • "התעשייה בישראל נפגעת. הוט מפרנסת תעשייה. עשרות אלפי אנשים מחברות ההפקה יאבדו מההכנסה שלהם"
  
 
הוט מובייל משיקה מותג וירטואלי חדש: נקסט מובייל
המשתמשים יקבלו גישה לתוכן של הוט • מחיר החבילה: 39 שקל ל-100 ג'יגה בייט או 27 שקל ל-50 ג'יגה
  
 
קיפאון בהכנסות קבוצת הוט: הרווח הנקי עלה ל-44 מיליון שקל
התחרות בשוק הטלוויזיה שחקה את תוצאות מגזר הכבלים של הוט ברבעון הראשון של 2018 • הוט מובייל הוסיפה 16 אלף לקוחות, אך למרות הצמיחה בהכנסות, הפעילות הסלולרית עדיין מפסידה • מבצע ה-200 מגה תרם לגידול של 5,000 מנויים בפעילות האינטרנט
  
 
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק
הוט הודיעה על שת"פ עם נטפליקס ומשיקה ממיר 4K מתקדם
חברת הכבלים תאפשר לצופיה גישה לתכני נטפליקס דרך הממיר בתשלום נפרד ■ הממיר החדש יכלול תמיכה במהירות אינטרנט של עד 200 מגה ביט
  
 
טל גרנות גולדשטיין/ צילום: צילום: רפי דלויה
הוט מובייל דוחפת את הוט: ההכנסות גדלו ל-4.2 מיליארד שקל
עלות שכר של 3.1 מיליון שקל ב-2017 למנכ"לית טל גרנות גולדשטיין ■ פעילות הסלולר צירפה ב-2017 117 אלף מנויים, והכנסותיה צמחו ל-1.2 מיליארד שקל ■ תחרות חריפה בכבלים: החברה איבדה 22 אלף מנויים ו-9,000 מנויי טריפל ■ צמיחה של 6,000 מנויים באינטרנט ■ ברבעון הראשון של 2018 עברה למאזן חיובי בגיוס מנויים
  
 
טל גרנות-גולדשטיין / צילום: איל יצהר
מנכ"לית הוט: נזקי הצפייה הפיראטית - מאות מיליונים בשנה
מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין, הציגה היום את עונת התוכן החדשה ודיווחה כי החברה השקיעה 150 מיליון שקל בהפקות מקור ב-2017 ■ "אם המצב הנוכחי בתחום הצפייה הפיראטית יימשך, בתוך 3-5 שנים הוט לא תוכל להמשיך להפיק תוכני מקור"
  
 

   1234    >

   נמצאו 54 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988