טמבור בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
אתר טמבור הציע את בר רפאלי ואייל גולן כצוות צביעה
טמבור: "זה לא אנחנו, מישהו השתלט על האתר והשתיל את הפרסום. נעשה כאן שימוש לא חוקי ופוגעני, אנו רואים זאת בחומרה"
  
 
"בעסקה מול בעל שליטה יש לנקוט במשנה זהירות וחשדנות"
כשהציבור מוכר ובעל השליטה קונה - זה לא תמיד משתלם ■ בין תנובה, טמבור והפסדי הציבור
  
 
אייפקס במגעים לרכישת טמבור מידי קבוצת עזריאלי
חברת הצבעים וחומרי הבנייה נמצאת על המדף כ-8 חודשים, ועזריאלי מבקשת עבורה כחצי מיליארד שקל ■ רווחי טמבור, שנמחקה מהמסחר ב-2012, נשחקו אשתקד ■ אייפקס תגייס קרן של 300 מיליון דולר שבאמצעותה תבצע את הרכישה
  
 
חברת טמבור הפסיקה את אספקת המוצרים לרשת אייס
ודמני: "רשת אייס החליטה להפוך לשחקן משמעותי בתחום הצבע, ובחרה בנירלט כשותפה האסטרטגית למהלך" ■ המחירים באייס קפצו בשיעור של עד 10%
  
 
טמבור על המדף: עזריאלי מבקש מעל 400 מ' ש'
שנה לאחר שמחק את חברת טמבור מהבורסה מנסה דוד עזריאלי, בעל השליטה בחברה האם גרנית הכרמל, למכור את חברת הצבעים ■ על פי הערכות, החל להתקיים מו"מ ראשוני עם כמה רוכשים
  
 
מנכ"ל טמבור: נגיע למכירות של מיליארד שקל בתוך שנתיים
ב-5 השנים האחרונות השלימה חברת טמבור צמיחה של 50% במכירות
  
 
אדלר-חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של טמבור
היקף הפרסום של טמבור בשנת 2011 עמד על 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
אדלר, ברוקנר וגיתם יתמודדו על תקציב הפרסום של טמבור
בשנת 2011 פרסמה חברת טמבור בהיקף של 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
מקאן, יהושע ובאומן-בר-ריבנאי פרשו ממכרז טמבור
היקף התקציב אינו גדול ועומד על 2.5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
  
 
גרנית פרסמה הצעת רכש מלאה לטמבור בפרמיה של 9.3%
לפי הצעת הרכש, מציעה גרנית לרכוש את המניות במחיר של 5.25 שקל לכל מניה, לעומת מחיר סגירה של 4.8 שקל אתמול בתל-אביב
  
 
תקציב הפרסום של חברת טמבור יוצא למכרז
‎‎בשנת 2011 פרסמה חברת טמבור בהיקף של 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון‏
  
 
תקציבי ניופאן, סימילאק וטמבור בדרך החוצה משלמור
‎בניופאן החלו בסבב פגישות עם משרדים, ובטמבור ובסימילאק עומדים לצאת למכרז
  
 
ספקים של אייס עוצרים את אספקת הסחורה לרשת
ביהמ"ש אישר היום לאייס הקפאת הליכים לשבוע, והספקים זועמים: "מדוע לא פורסמה הערת עסק חי בדוחות? זו עילה לתביעה אישית נגד בעלי המניות והמנהלים"
  
 
הום סנטר מאשרת את חשיפת "גלובס": מרחיבה את המותג הפרטי
זאת כדי להגיע ליעד של 40% ממכירות הרשת ■ השיקה מותג פרטי בתחום הצבעים שיתחרה בטמבור ובנירלט ■ היקף המותג "הום" עומד כיום על 25% מהמכירות
  
 
הום סנטר נגד טמבור ונירלט: משיקה מותג צבע פרטי
המותג הפרטי חודר לשוק הצבעים לבית, שמגלגל 800 מיליון שקל בשנה ■ מותג הצבע "הום" של הום סנטר יהיה זול ב-15%-20% מהמוצרים המתחרים של טמבור ונירלט
  
 
אלופת התוכן השיווקי: חברת בזק בתוכנית "האח הגדול"
מחקר של יפעת בקרת פרסום מראה כי שווי הפעילות של בזק ב"האח הגדול" בפברואר עמדה על 1.4 מיליון שקל ■ במקום השני - טמבור, שהשתתפה במשימת צביעה בבית
  
 

   123    >

   נמצאו 48 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988