טמפו

כתבות אחרונות

 

פרשת הקולה: אין השפעה בינתיים במדפים בישראל

רשתות השיווק דיווחו היום כי הן עדיין לא רואות השפעה על מכירות הקולה בעקבות הפרסומים בעולם כי צריכה מוגברת של חומר הקרמל במשקאות גורמת לסרטן

אילנית חיות 12.03.2012

שחקו: לתפוס את פחיות פפסי מיני מקס ברחבי תל אביב

חברת טמפו החליטה להשיק את ליין פחיות המיני MAX החדשות בצורה אינטראקטיבית ■ השיקה קמפיין וירטואלי - פרסומת אינטראקטיבית שהופכת למשחק, בשיתוף חברת The-Wall

רועי גולדנברג 16.01.2012
טמפו | לפני כולם

משקאות 2011: קוקה-קולה מתחזקת, יפאורה-תבורי נחלשת

המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש

אילנית חיות 09.01.2012
אבי זמיר | לפני כולם

ביהמ"ש: טמפו תפצה את אייל ברקוביץ' ב-400 אלף שקל

זאת בגין חלקו בייזום עסקה ליבוא המשקה "בקרדי בריזר" ■ ביהמ"ש קבע כי ברקוביץ' שימש זרז ליבוא המשקה, אך מגעיו עם טמפו לא התגבשו להסכם סופי

חן מענית 03.01.2012
אסם | לפני כולם

מכירות תנובה צמחו ב-2.9% עקב העלאות מחירים

סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה

אילנית חיות 08.12.2011

דרמות במשפחות הטייקונים

בסוף שנות ה-90 שלט שמואל דנקנר בנכסי המשפחה. אולם דני ונוחי ערערו על מנהיגותו

שלומית לן 25.08.2011
טמפו | לפני כולם

שוק המשקאות מתכווץ: ירידה של 5.7% במכירות

זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי

אילנית חיות 16.05.2011

מרק רונסון ל"גלובס": "ההופעות בישראל זכורות לי כחוויה מדהימה"

רונסון, שיופיע הערב בת"א כחלק מתחרות "XL nightlife awards" של טמפו, אומר בראיון ל"גלובס": "עבור רוב הנגנים זה היה ביקור ראשון כאן, והקהל קיבל אותנו בהתלהבות שעלתה על כל הציפיות שלנו"

טל פרי 12.04.2011

מנכ"ל טמפו לשעבר רפי בהרב עובר לקוקה-קולה ישראל

בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל ‏

אילנית חיות ‏ 08.03.2011

שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק

שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר

אילנית חיות 13.02.2011

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

אילנית חיות 20.01.2011

מריאנה ברנע מונתה למנהלת השיווק בחברת טמפו משקאות

במסגרת תפקידה תרכז את פעילות השיווק של כל מוצרי החברה הכוללים את תחום הבירה, המוגזים והבריאות

שירות גלובס 03.01.2011

סנו, יפאורה-תבורי וטמפו מעלות מחירים ב-3%-8%

כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"

אילנית חיות 02.01.2011

השוק מבעבע: קוקה-קולה במו"מ לשיווק מותגי קמפארי צינזאנו

המו"מ מתנהל באמצעות חברת IBBLS שבבעלות קוקה-קולה ■ מותגי הדגל של קמפארי צינזאנו, "קמפארי" ו-"אוזו 12", נותר בינתיים בידי חברת הכרם

ניר קיפניס 13.12.2010

טמפו סוגרת רבעון: גידול של 12% ברווח הנקי

מכירות טמפו משקאות הסתכמו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 בכ-763.4 מיליון שקל, לעומת 628.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-22%

שירות גלובס 28.11.2010

סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי

שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות

אילנית חיות 10.10.2010

   123456   

   נמצאו 86 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988