טמפו

כתבות אחרונות

 

זכרונות מהמיתון: ירידה של 2.6% בצריכה במשק במחצית הראשונה השנה

סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים

אילנית חיות 20.08.2009

פשרה בייצוגית: טמפו ומבשלות בירה ישראל יסמנו על בקבוקי הבירה את סכום הפיקדון

בבקשה לתביעה הייצוגית נטען כי הנתבעות מטעות את צרכניהם באשר לסכום הפיקדון המגיע להם עם החזרת בקבוקי בירה של חצי ליטר

יצחק דנון 18.02.2009

סיכום 2008 בשוק המשקאות: קוקה-קולה ירדה ב-6.4%; עין גדי איבדה 19.2%

נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה ; שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009

אילנית חיות 03.02.2009

טמפו יוצאת שוב מקטגוריית המים בטעמים - חצי שנה אחרי שנכנסה אליה בשנית

במחצית השנייה של 2008 תפס המותג אקווה נובה בטעמים של טמפו נתח כספי של 2.4% בלבד מהקטגוריה

‎‎אילנית חיות ‏ 26.01.2009

עוברים למי ברז? מכירות המים בבקבוקים צנחו ב-16% בנובמבר

הצניחה הריאלית באה במקביל לצניחה כספית ; המים בטעמים משלמים את מחיר הפרמיה הגבוהה: מכירות תת הקטגוריה צנחו ב-30% ; הירידה במכירות משותפת לשלושת המותגים המובילים: נביעות, מי עדן ועין גדי

אילנית חיות 21.12.2008

טמפו משיקה מיתוג מחדש למשקה 7UP בהשקעה של 500 אלף שקל

זאת בהתאם לטרנד המוצרים הבריאים של חברת פפסיקו ; המהלך כולל אריזות חדשות במראה צעיר התואם את ערכי המותג ופעילות בנקודות המכירה

שירות גלובס 03.11.2008

   123456   

   נמצאו 86 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988