בשלב הראשון תתמקד החטיבה באיתור חברות סטארט-אפ בתחום האוטו-טק ובתחומים נוספים • בהמשך החברה תשקול טסלה בישראל שלוחת מו"פ בהיקף מוגבל
כפי שנחשף ב"גלובס", יצרנית הרכב בניהולו של אלון מאסק תיכנס בקרוב לישראל • שיטת המכירה של טסלה דוגלת במחירים קשיחים וכן בהצגת המכוניות באולמות תצוגה או ב"מרכזי חוויית לקוח", כאשר את הרכישה מבצעים בצורה מקוונת ולא מול אנשי מכירות
אלון מאסק, מייסד טסלה, הוא אחד מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד
כפי שנחשף ב"גלובס", ענקית הרכב החשמלי בדרך לישראל • אתמול נודע כי החברה אף רשמה חברת בת בבעלות מלאה בשם "טסלה מוטורוס ישראל" • השאלה היחידה שנותרה היא מה יש לה לחפש בשוק כל כך קטן ולא משמעותי, והאם הצרכן הישראלי מספיק בשל לרכוש רכבים יקרים דרך אפליקציה
מסמכי ההתאגדות מגלים כי החברה מתכננת לפעול בישראל גם בתחום האנרגיות הסולאריות • בחודש שעבר נחשף ב"גלובס" כי החברה נערכת לכניסה לישראל ולאחרונה אף פרסמה מודעות דרושים לפעילות הישראלית
בהשקת הסייברטראק של טסלה, הציג מאסק סרטון שבו הטנדר החשמלי מנצח בתחרות משיכת חבל עם הטנדר הנמכר ביותר של פורד - בתגובה בכיר בחברה הזמין אותו לשידור חוזר של הקרב • עם זאת, בפורד ציננו את ההתלהבות והודיעו כי המבחן כנראה לא יתרחש
חברת הרכב העולמית פרסמה מודעות דרושים למנהל חנות הדגל הייצוגית שלה בת"א ולנציגי מכירות ושכנוע
טסלה חשפה את הטנדר העתידני החדש שלה והצליחה לעורר עניין גם בשל ההדגמה, שהובילה לסדק בחלון המשוריין • מחיר הרכב, המעוצב בצורה שמזכירה טרפז מתכתי גדול, יחל מ-39,900 דולר
באיזה מקום ישראל בשימוש בכלי פלסטיק חד פעמיים, איפה תפתח טסלה את המפעל הרביעי ואיזה חברה הואשמה שהאלגוריתם שלה מפלה נשים? 10 שאלות שיבחנו כמה אתם מעודכנים
מאסק, שנמצא בימים אלה בבירת גרמניה כדי לקבל פרס יוקרתי ממגזין הרכב "אוטובילד", הודיע בציוץ בטוויטר כי טסלה תפתח מפעל בשם "ג'יגה ברלין", בו ייצרו בטריות לכלי הרכב של החברה, מנועים חשמליים ומודל Y
בחודש שעבר נחשפו לראשונה ב"גלובס" המגעים שהחברה מנהלת לקראת הכניסה לישראל • החברה פרסמה מודעת "דרושים" לאיתור מנכ"ל לפעילותה העתידית בישראל
מדיניות המיסוי של האוצר לא מעודדת שימוש בכלי רכב ירוקים, אך ישראל היא בכל זאת שחקן זניח בשוק הרכב • הרגולציה הגוברת שמוביל האיחוד האירופי והמהפכה שמתחוללת בסין יכולות לחבר את המכוניות המקומיות לתקע בטווח הבינוני • כתבה אחרונה בסדרה
צרכנים שמרניים, רגולציה מכבידה ומבנה שוק ייחודי שלא תמיד מעודד מעבר לרכב ירוק, הם רק חלק מהסיבות לכך שהמכוניות החשמליות לא פופולריות פה • כיצד קרה שלמרות שמיזם הרכב החשמלי של בטר פלייס היה בין הראשונים מסוגו בעולם, בכל זאת נשארנו מאחור • כתבה ראשונה בסדרה
החברה רשמה ברבעון השלישי רווח של 1.91 דולר למניה, לעומת הערכות של 0.24 דולר למניה • ירידה בהכנסות לעומת רבעון קודם - לראשונה מאז 2012 • "העסק שלנו צמח לנקודה שבה הוא מממן את עצמו"
ההתקרבות של טסלה לישראל שנחשפה ב"גלובס" ושיטת המכירה שלה שמייתרת את היבואנים ועשויה להיות מאומצת ע"י יצרנים נוספים - מסמנות תום עידן בשוק הרכב • גם פסיקת ביהמ"ש שמגדילה את כוחם של היבואנים העקיפים לא מבשרת טובות ליבואנים הגדולים בישראל
מקורות בענף סיפרו ל"גלובס" כי נציגי החברה ביקרו לאחרונה בארץ ובחנו בין השאר את התאמת תשתית הטעינה והיבטים של לוגיסטיקה וכוח-אדם • אלון מאסק ביקר בעבר בישראל אך הכחיש חבירה לחברות אוטו-טק
אלון מאסקביטקויןבלוקצ'ייןוול סטריטטסלה נכנסת לישראליבוא רכבמטבעות דיגיטליים (קריפטו)מכונית חשמליתסיןשוק הרכב