טסקו בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
יוצאים מהמטבח
ארוחות מוכנות הן מנוע הצמיחה החדש של רשתות השיווק והפארם בארה"ב
ניחושים רבים ליוו את היוזמה החדשה של וולמארט, הרשת הקמעונאית הגדולה בעולם, שהשיקה לפני כשנה וחצי פיילוט לתת-רשת חדשה בשם Marketsid...המשך
  
 
המע"מ בבריטניה שב לרמתו לפני שנה: עולה ב-2.5% ל-17.5%
המע"מ בבריטניה שהופחת לפני שנה לתקופה מוגדרת של שנה ב-2.5% ל-15% בניסיון של הממשלה לעודד את הפעילות הכלכלית ■ רבים מהקמעונאיים לא מתכוונים ליישם באופן מיידי את העלאת המחירים, מה שיכריח אותם לספוג את תוספת המע"מ
  
 
מכה לאברטון: ממשלת אנגליה דחתה את "פרויקט קירקבי"
הקבוצה מליברפול, שמכניסה 900 אלף ליש"ט בלבד ממשחקי הבית שלה ב"גודיסון פארק", קיוותה להקים בשיתוף עם רשת הקמעונאות טסקו אצטדיון חדש בעיירה קירקבי; הממשלה מסרבת
  
 
אבקת מרק ומשכנתא באותו סל קניות: כשהבנק והסופר מתמזגים
רשתות השיווק הגדולות מרחיבות את תחום פעילותן ונכנסות לתחום הבנקאות ■ האם ירוויחו מזעם הציבור כלפי הבנקים וייכנסו לנעליהם?
  
 
טסקו מדווחת על עלייה של 2% ברווחי השנה האחרונה ל-3.2 מיליארד דולר - פחות מהתחזיות
אנליסטים חזו תוצאה טובה יותר של 3.3 מיליארד דולר ; היקף המכירות של טסקו בבריטניה גדלו ב-9.5% ל-60.5 מיליארד דולר ; הכנסות החברה הבריטית גדלו ב-14.9% ל-79.2 מיליארד דולר
  
 
היקף המכירות של טסקו גדל ב-2.5% במהלך עונת המכירות של חג המולד
[למדור שוקי עולם] היקף המכירות של טסקו מחוץ לבריטניה גדל ב-33%, בהובלת החנויות באסיה ; המכירות בסין, קוריאה ומלזיה היו "חזקות בחלקן" ; החברה צופה "תקופה מאתגרת" במדינות כמו אירלנד וטורקיה
  
 

   12   

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988