דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > טעם טבע אלטמן

טעם טבע אלטמן בחדשות

סוכן חדשות
 
התאמת יין/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
יין אדום עם בשר, ויין לבן עם דגים הן קביעות שאבד עליהן הכלח
התאמת יין לאוכל היא עניין מורכב, ועל כן מבורכת היוזמה של חברת היין Devine, שמשלבת ארגזי יין מותאמים, בצירוף מתכונים וחומרי גלם
  
 
20% מהאוכלוסיה הבוגרת בישראל לוקה בתסמונת הזו, ויש איך להקל/צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
לא רק תחושת בטן: מהי תסמונת המעי הרגיז וכיצד ניתן לטפל בה
חלק גדול מאתנו מתייחס לכאבי בטן כמובנים מאליהם או מסתגל אליהם, ניקח משכך כאבים ונמשיך הלאה. אבל יתכן כי אנו מפספסים מחלה כרונית, או סימפטום חשוב, כמו למשל תסמונת המעי הרגיז
  
 
עינת יוזנט רביד / צלם: יחצ
עינת יוזנט-רביד תמונה למנכ"לית אלטמן מקבוצת מעברות
זאת שבועות ספורים לאחר פרישתה מתפקיד מנכ"לית משרד הפרסום יהושע TBWA ■ תחליף בתפקיד את גלי ניר
  
 
קריירה הייטק סלולר / צילום: thinkstock
אלטמן: משקה אנרגיה לטיפול ב"עייפות אחרי ארוחת צהריים"
מדובר בתערובת של תמציות צמחי מרפא מוכרות שנבדקה קלינית בשני ניסויים, ובשניהם היא נמצאה משפרת ערנות בשעות אחר-הצהריים לעומת מוצר דמה
  
 
מגה גלופלקס / צילום : יחצ
אלטמן משקיעה 5 מיליון שקל באסטרטגיה שיווקית חדשה
במסגרת המהלך החברה מארגנת מחדש את קווי המוצרים שלה על-פי קהלים ומצבי חיים
  
 
מגה גלופלקס / צילום : יחצ
מסתמן: תקציב אלטמן יטופל במשרד הפרסום מנצ'
היקף תקציב הקריאייטיב, הכולל את המותגים אלספה ומגה גלופלקס, צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
מגה גלופלקס / צילום : יחצ
5 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של אלטמן
היקף התקציב נאמד ב-12 מיליון שקל בשנה, והמכרז יהיה על הקריאייטיב בלבד
  
 
מגה גלופלקס / צילום : יחצ
מכרז על תקציב הפרסום של אלטמן בהיקף 12 מיליון שקל
המכרז הצפוי יהיה על תקציב הקריאייטיב בלבד ולא יכלול את תקציב המדיה, שימשיך להתנהל ביוניברסל מקאן
  
 
גלי ניר מונתה למנכ"לית טעם טבע אלטמן ואנליט
שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של חברת yes
  
 
שת"פ בשווי 1.25 מיליון שקל לוועד האולימפי עם טעם טבע אלטמן
במסגרת ההסכם המסחרי תספק החברה תוספי תזונה לספורטאים הישראלים לקראת משחקי ריו דה ז'ניירו ב-2016
  
 
פוקס-גורן-גלעדי מצטרף למערך הפרסום של אלטמן
נתח תקציב הפרסום שיקבל פוקס-גורן-גלעדי צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה
  
 
הסדר בייצוגית: יבוטל הכיתוב "אין חשש למתכות" על אריזות אומגה 3
השינוי בכיתוב שיופיע על גבי מוצרי אומגה 3 הושג בעקבות הסדר הסתלקות בתביעה ייצוגית בה נטען להטעיה צרכנית
  
 
נמחקה ייצוגית נגד יצרני אומגה 3: לא מכיל מתכות מזיקות
הייצוגית נמחקה לאור הודעת הצדדים כי בדיקות מעבדה מגלות כי נוכחות מתכות כבדות בתוספי המזון של המשיבות עומדת בדרישות משרד הבריאות
  
 
ייצוגית נגד יצרני אומגה 3: "מכיל מתכות מזיקות"
התביעה, בסך 2 מיליארד שקל, הוגשה נגד קופ"ח מכבי, סופר-פארם, טעם טבע-אלטמן וסולגאר
  
 
אושרה הגשת ייצוגית נגד יצרני פרוטק וחיזוקית בגין הטעיה בפרסום
בתביעה נטען כי הפרסומים של תוספי המזון, המייחסים להם סגולות ריפוי, מהווים הטעיה
  
 
אין חלקי חילוף אבל יש קייס: אושרה ייצוגית נגד מגה גלופלקס
בבקשה לייצוגית בסך מיליארד שקל, שהוגשה נגד "אלטמן רוקחות טבעית", נטען כי הפרסומות למוצר גורמות להטעיית הצרכנים, מאחר שהן מבטיחות חידוש או ריפוי של סחוסי המפרקים
  
 

   12    >

   נמצאו 21 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2